Snok1 Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden Irak skrev (3 minutter siden): Neida 😉 Om han vil runke framfor og bli ridd, så vær så god hadde jeg tenkt da. Det har jeg ikke opplevd så da er det håp 😂 🤟😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 23 timer siden #22 Del Skrevet 23 timer siden Det hadde ikke jeg brydd meg om i det hele tatt. Du kan be ham om å vaske sokkene sine sjøl, men utover det ser jeg ikke problemet. Fyren må da få lov til å runke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Del Skrevet 22 timer siden Tror ikke han runker i sokken, men tørker seg med den. Ganske normalt å ha runkesokk for ungdom, men han burde vel begynne å bruke papir ja. Men noen big deal er dette ikke. Anonymkode: b07bf...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #24 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei. Jeg finner titt og stadig sokker med sæd i hjemme. På vaskerommet og på soverommet vårt. De stivner og blir stive og ekle. Det vil jo si at mannen min ligger å runker i sokker ved siden av meg i senga når jeg sover. Dette har gitt med skikkelig avsmak fra han og følelsene mine har forandret seg. Hvordan ville du reagert på dette? Og nei, jeg har ikke sagt noe til ham Anonymkode: 68b0d...ccd Du får ta noen sokker og si at det er noe merkelige med sokkene hans. Kan han forklare hvorfor de blir slik, for du skjønner det bare ikke. Så får du ta det videre etter hans reaksjon. Han er neppe her inne og forstår hva saken gjelder. Anonymkode: 41ac1...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #25 Del Skrevet 22 timer siden Stor pike skrev (1 time siden): Da blir jo håndkleet stivt da... Og hyppig sex betyr ikke nødvendigvis mindre runking. For de fleste menn gjør det nok det. Er ganske sikker på at det er en statistisk sammenheng mellom onanifrekvens og samleiefrekvens for menn som er i parforhold. Uten at det på noen måte skal være en oppfording til hun du svarer til å ha hyppigere samleier. Det må være opp til den enkelte. Anonymkode: 9e7e4...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #26 Del Skrevet 22 timer siden Han kan vaske sine egne klær Anonymkode: 4c573...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #27 Del Skrevet 22 timer siden Så lenge onaneringen hans ikke går ut over deres felles sexliv, tenker jeg at akkurat den biten må du lære deg å leve med. Det er forøvrig sunt for menn å runke, det reduserer faren for prostatakreft. Når det gjelder å runke i/grise til sokkene er det noe du bør ta opp med han, selvsagt skal du ikke være nødt til å håndtere sokker fulle av sperm. Han får ordne seg med papir og kanskje en avfallsbeholder på soverommet. Anonymkode: e1caf...f69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #28 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når det gjelder å runke i/grise til sokkene er det noe du bør ta opp med han, selvsagt skal du ikke være nødt til å håndtere sokker fulle av sperm. Han får ordne seg med papir og kanskje en avfallsbeholder på soverommet. Som mann er jeg enig i dette, men - bare for dere som noterer - dere vet at det er ca en teskje med sperm som kommer ut? Når man leser i denne tråden kan man få inntrykk av at sokkene er neddynket i litervis med sæd. Vi snakker vel strengt tatt om noen dråper, og kvinnen hadde merket ingen ting til det om mannen hadde kastet sokkene i skittentøyet. Anonymkode: 9e7e4...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20 timer siden #29 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får ta noen sokker og si at det er noe merkelige med sokkene hans. Kan han forklare hvorfor de blir slik, for du skjønner det bare ikke. Så får du ta det videre etter hans reaksjon. Han er neppe her inne og forstår hva saken gjelder. Anonymkode: 41ac1...085 Hvorfor spille dum OG forsøke å få mannen til å fremstå som dum. Hva er hensikten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #30 Del Skrevet 20 timer siden Hender jeg tyr til sokker jeg også hvis det er det jeg har for hånden, men siden det er jeg selv som tar klesvasken i 90% av tilfellene så tenker jeg at de ikke er noe problem. Både jeg og kona onanerer, selvsagt. Gjør ikke alle det? Anonymkode: 24d6e...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #31 Del Skrevet 20 timer siden Beste tråd på lenge😂😂😂 klissete tråd! Anonymkode: 2d8f2...1e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #32 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): klissete tråd! … men mindre klissete enn mange vil ha det til. Anonymkode: 9e7e4...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #33 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.25): Hei. Jeg finner titt og stadig sokker med sæd i hjemme. På vaskerommet og på soverommet vårt. De stivner og blir stive og ekle. Det vil jo si at mannen min ligger å runker i sokker ved siden av meg i senga når jeg sover. Dette har gitt med skikkelig avsmak fra han og følelsene mine har forandret seg. Hvordan ville du reagert på dette? Og nei, jeg har ikke sagt noe til ham Anonymkode: 68b0d...ccd Ville bedt han gjøre det et annet sted og vaske opp etter seg selv. Anonymkode: 528ab...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #34 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.25): Hei. Jeg finner titt og stadig sokker med sæd i hjemme. På vaskerommet og på soverommet vårt. De stivner og blir stive og ekle. Det vil jo si at mannen min ligger å runker i sokker ved siden av meg i senga når jeg sover. Dette har gitt med skikkelig avsmak fra han og følelsene mine har forandret seg. Hvordan ville du reagert på dette? Og nei, jeg har ikke sagt noe til ham Anonymkode: 68b0d...ccd Har du prøvd å stille opp for han, så han slipper å tømme seg i en sokk? Anonymkode: 8c9e8...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #35 Del Skrevet 18 timer siden Gi han fitte så han slipper å bruke sokk Anonymkode: 8ad96...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #36 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 15.25): Hvordan ville du reagert på dette? Og nei, jeg har ikke sagt noe til ham Anonymkode: 68b0d...ccd Har dere ikke papir i huset? Anonymkode: fa8e2...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #37 Del Skrevet 17 timer siden Herregud. Lykke til... Som mann blir jeg kvalm på dine vegne. Aldri skjønt det med å runke i en sokk. Det er jo bare et stoff materialet blandet med glidemiddel? Hvorfor gjør folk det? Fordi de er så late de gidder ikke tørke opp etter seg? Det er ikke deilig ihvertfall... Anonymkode: 8a2ac...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 17 timer siden #38 Del Skrevet 17 timer siden Jeg lærte et triks av min bror når det kommer til runking. Han pleier alltid knipe igjen ytterst på forhuden når han ejakulerer. Da kan han gå å slippe ut ejakuladen i toalettet, vasken, tørkepapiret eller i en smoothie. Synes det er et fint triks å dele. Men det funker jo dårlig for de med kort forhud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #39 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har runka i sokker siden jeg ble kjønnsmoden og gjør det fortsatt i en alder av 50+. At sokkene blir litt stive, er vel bedre enn at de er seige? Hiv i vaskemaskinen og ikke heng deg så mye opp i det, kanskje han gjør det fordi du aldri suger han? Anonymkode: 49fd6...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 5 timer siden #40 Del Skrevet 5 timer siden Phitta Phjong skrev (11 timer siden): Jeg lærte et triks av min bror når det kommer til runking. Dere har jammen et nært forhold!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå