AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #1 Del Skrevet i går, 13:53 Trenger tips, som ikke er super dyrt! 🙂 Anonymkode: 81f55...529 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:03 #2 Del Skrevet i går, 14:03 Kjøper inn spesial øl, noe godteri han liker, lager middag og vi ser på film sammen. Anonymkode: 5ea6c...707 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:06 #3 Del Skrevet i går, 14:06 Vår første Valentines. Så vurderer å skrive et kort og kjøpe nytt rødt undertøy, siden vi skal være sammen den kvelden… Anonymkode: f4ac4...b67 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet i går, 14:07 #4 Del Skrevet i går, 14:07 Ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:09 #5 Del Skrevet i går, 16:09 Ingenting etter tidenes verste morsdag Anonymkode: 80ac9...38e 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:15 #6 Del Skrevet i går, 16:15 Opphold på farris bad sammen ❤️ Anonymkode: 99a28...65c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet i går, 16:27 #7 Del Skrevet i går, 16:27 Vi har ingen tradisjon for å gi hverandre valentinesgaver, men vi spiser nesten alltid ute den dagen, noe vi begynte med mer eller mindre tilfeldig egentlig. Det har aldri vært veldig høy prisklasse: rett og slett en koselig og avslappende middag uten at vi trenger å bruke energien vår verken på matlagingen eller oppvasken, men bare gjøre noe hyggelig sammen. 🥰 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:32 #8 Del Skrevet i går, 16:32 Ingenting, vi spiser middag sammen. Anonymkode: 7c788...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #9 Del Skrevet i går, 16:39 Vår første valentinsdag å vi skal ikke være sammen den dagen 😭 Men han skal få melkehjerter på forhånd. Anonymkode: f540a...ba1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #10 Del Skrevet i går, 16:39 Vi har god middag, sex og serie. Gaven til oss begge er at ungen er hos bestemor og vi kan ha sex så lenge vi ønsker og hvor vi ønsker. Anonymkode: 14ef1...8ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #11 Del Skrevet i går, 17:33 Ingenting. Valentines Day er bare en tulledag basert på å tjene mest mulig penger på crap. Om en kommersiell dag er det som må til for å "bevise" kjærlighet er det, i våre øyne, noe galt med forholdet 😬 Vi trenger ikke en dag for å vise at vi elsker hverandre. Vi viser det hver dag gjennom hele året med ord og handlinger. Vi markerer årsdagen vår, bursdager, morsdag og farsdag(sistnevnte for barnas skyld). Anonymkode: 306e3...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet i går, 17:38 #12 Del Skrevet i går, 17:38 Absolutt ingenting. Jeg ordna til farsdagen men fikk ingenting igjen i dag. Så fra i år er det slutt på feiringer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:45 #13 Del Skrevet i går, 17:45 Tuppeluri skrev (6 minutter siden): Absolutt ingenting. Jeg ordna til farsdagen men fikk ingenting igjen i dag. Så fra i år er det slutt på feiringer Ja bare å droppe bursdager og julaften og alt da? Anonymkode: f4ac4...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:53 #14 Del Skrevet i går, 17:53 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja bare å droppe bursdager og julaften og alt da? Anonymkode: f4ac4...b67 Kan du å vise omtanke eller? Hvorfor skal hun måtte gi til noen som ikke bryr seg om henne? Anonymkode: d934e...740 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:00 #15 Del Skrevet i går, 18:00 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du å vise omtanke eller? Hvorfor skal hun måtte gi til noen som ikke bryr seg om henne? Anonymkode: d934e...740 Ts trengte tips til Valentines dag og så kupper dere tråden med å si Ingenting. Eller lage masse bitre greier om at mannen ikke gir dere no. Tips her er for de som faktisk har lyst å gjøre noe romantisk. Lag en egen tråd for de som hater valentines dag eller trenger sympati… Anonymkode: f4ac4...b67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:59 #16 Del Skrevet i går, 18:59 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ts trengte tips til Valentines dag og så kupper dere tråden med å si Ingenting. Eller lage masse bitre greier om at mannen ikke gir dere no. Tips her er for de som faktisk har lyst å gjøre noe romantisk. Lag en egen tråd for de som hater valentines dag eller trenger sympati… Anonymkode: f4ac4...b67 Vi har ikke samme stil som henne! Kanskje blir hun glad, kanskje syns hun sånnt er tull. Han sier ikke noe om henne. Jeg elsker å shoppe og har mange forslag, men hva om det blir feil? Vil du stå ansvarlig for at ei blir sur på valentin eller? Anonymkode: d934e...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:42 #17 Del Skrevet i går, 21:42 En pen genser og sånn sjokolade man kan få egne bilder printet på. Skal prøve å ikke mase om husarbeid denne dagen, det blir vel den største gaven. Anonymkode: 7b0bf...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet i går, 22:44 #18 Del Skrevet i går, 22:44 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trenger tips, som ikke er super dyrt! 🙂 Anonymkode: 81f55...529 Jeg får skyte inn perspektivet fra «mannspanelet» uten at jeg prater for alle menn. For min del er tid og oppmerksomhet om oss en fin gave. Så jeg hadde elsket det som noen skriver over her; gå ut for å spise sammen. Det trenger ikke være 5- retters med dyr vin, men tid til oss. (Og om dere har barn, skaff en barnevakt som fungerer) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vår første Valentines. Så vurderer å skrive et kort og kjøpe nytt rødt undertøy, siden vi skal være sammen den kvelden… Anonymkode: f4ac4...b67 Rødt undertøy til mannen? Nå ble jeg nysgjerrig. Anonymkode: 4e815...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Rødt undertøy til mannen? Nå ble jeg nysgjerrig. Anonymkode: 4e815...46e Gave til meg som han vil synes er gave til han. Som du sikkert skjønte?https://www.hunkemoller.no/bralette-pleasure-rod-300290.html Anonymkode: f4ac4...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå