AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #1 Del Skrevet i går, 13:12 Jeg hadde veldig hard sex ink en hånd i vagina og endte opp på akutten 🫡 Anonymkode: 81290...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #2 Del Skrevet i går, 13:24 Nei du er nok ikke den eneste. Men de fleste havner selvfølgelig ikke på sykehus med en «sexskade». Anonymkode: 1bbff...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Samme skjedde med meg. Jeg hadde engang sex og og dunka store tåa i nattbordet. Det var veldig vondt. 😩 Anonymkode: 779a4...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Nei, men burde ha dratt på legevakten. En ivrig/ekstatisk eks red meg så voldsomt at jeg kom helt ut av henne, så tissen "brakk" mot hennes perineum. Endte med brukket tiss (bilateral corpora cavernosa-fraktur). I ettertid har jeg fått vite at jeg skulle tatt MR og muligens kirurgi, men heldigvis ordnet det seg. Ble varig litt "vindskeiv", men det lever jeg godt med. Anonymkode: 18228...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Jeg har faktisk sendt to menn på akutten. Trang mus, røff riding og stram penisstreng kan være en skummel kombinasjon. Var blod i hele senga (og fiffi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #6 Del Skrevet 58 minutter siden Jeg! Skal ikke utbrodere for mye, men etter en lenger økt mistet jeg følelse og bevegelighet i ene armen. Klarte ikke løfte den for å vaske håret etter akten. Den var sånn i noen dager og ble litt bedre, men ikke helt bra, så jeg tok en tur til lege bare for å være sikker. Hun skjønte ingenting og ringte sykehuset som var vegg i vegg, men de skjønte heller ingenting og henviste meg rett til et annet sykehus med nevrologiekspertise dagen etter. Ble innlagt ved ankomst og måtte ta MR og en annen undersøkelse. Konklusjon: en irritert nerve 😅🫠 Mye styr for veldig lite! Anonymkode: f4fc5...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå