AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:26 #1 Del Skrevet søndag kl 12:26 Jeg er selv 45 og har ikke forandret stil på sikkert 15 år, trenger tips. Jeg liker best en avslappende rocka stil. Anonymkode: b6551...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:31 #2 Del Skrevet søndag kl 12:31 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er selv 45 og har ikke forandret stil på sikkert 15 år, trenger tips. Jeg liker best en avslappende rocka stil. Anonymkode: b6551...b48 Dont change a winning team, fo i det su trives i. Om du er 45 eller 95, vel om noen ikke liker det så be de se en annen vei. Rock on 🤘 Anonymkode: 7f2a2...e53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:21 #3 Del Skrevet søndag kl 13:21 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg er selv 45 og har ikke forandret stil på sikkert 15 år, trenger tips. Jeg liker best en avslappende rocka stil. Anonymkode: b6551...b48 Hva mener du med avslappa rocka stil? Jeans, converse og t-skjorte med band-navn? Anonymkode: 467c2...028 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:28 #4 Del Skrevet søndag kl 13:28 Alt etter hvordan jeg føler meg. Jeg føler jeg har lagt på meg litt så jeg liker ikke kroppen. Da bruker jeg litt større klær. Dressbukse og lin skjorte liker jeg no. Så liker jeg lange kjoler siden jeg liker ikke kroppen min. Anonymkode: 762fe...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:30 #5 Del Skrevet søndag kl 13:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alt etter hvordan jeg føler meg. Jeg føler jeg har lagt på meg litt så jeg liker ikke kroppen. Da bruker jeg litt større klær. Dressbukse og lin skjorte liker jeg no. Så liker jeg lange kjoler siden jeg liker ikke kroppen min. Anonymkode: 762fe...4f2 Hva med litt hold-in under? Pleier å hjelpe på valker etc. Anonymkode: 2bf6a...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:34 #6 Del Skrevet søndag kl 13:34 Joggesko, tights, hoodie. Anonymkode: 8f160...a24 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkefugl Skrevet søndag kl 13:38 #7 Del Skrevet søndag kl 13:38 Bukse, genser, sokker og truse. Og jakke, sko, lue hvis jeg skal ut. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet søndag kl 13:45 #8 Del Skrevet søndag kl 13:45 Jeg tenker at det naturlige er å ha den stilen du har fram til klærne trenger å skiftes, enten av slitasje eller fordi kroppen har forandret seg. Jeg er 42 og skiftet litt stil fordi jeg gikk opp to størrelser. Jeg liker klærne praktiske og pene. Gjerne eleganse om det ikke går på bekostning av at de er praktiske. Det kan være - om du har ressursene til det, å finne en mindre klesbutikk med mye selvdesignete klær, eller at de tar inn designerklær i en bestemt stil at du finner «ferdigkomonerte» antrekk for å utvikle stilen din. Så kjøper du noen fulle antrekk derfra og har til de neste 5 - 15 årene. Jeg personlig synes dette kun er rasjonelt om du mangler en garderobe. Prismessig kan det slå gunstig ut om du får kjøpt kvalitet som du trives i. Bruktmarkedet og billigbutikker er kaotiske muligheter hvor du for stilen sin del må jobbe hardere for det, og min erfaring er at nedskrivninga på klærne - altså pris pr bruk, ofte ikke er særlig bedre enn de som har god design og god kvalitet. Mye er òg gjort med tilbehør. En rask fornyelse av det du har er å style det. Alt fra minimalisme til maksimalisme, belter, hår, sko, smykker, detaljer, mm. For inspirasjonen sin del kan jeg snakke varmt om å skifte frisyre av og til. Det gir en flott giv og «ny» følelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:45 #9 Del Skrevet søndag kl 13:45 Akkurat nå, amme-bh (bruker som sports-bh), bomullstruse, lang rustrød topp, tynn svart genser, tynn svart cardigan, et rosa skjerf, ullstillongs og ullsokker, svart tightsbukse, lang tjukk svart boblekåpe, rød og hvit veske, og rosa 60-tallssolbriller. Lue og hansker i kåpelomma. Anonymkode: d90f6...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:51 #10 Del Skrevet søndag kl 13:51 Solbrillene er vintage og kjøpt i utlandet.Ja, og så har jeg på diskrete ørerringer med en liten perle i, og et halskjede jeg arva fra mamma. I går på byen hadde jeg på meg ganske likt som i dag, men også en kort leopard-kjole. Den sitter bra uansett form, kan danses i og jeg er ikke redd for den. Perfekt ute på byen. Anonymkode: d90f6...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:57 #11 Del Skrevet søndag kl 13:57 Kommer an på om det er jobb eller privat. På jobb er det litt mer formelt, så dressbukse, chinos eller mørk olabukse. Med bluse, skjorte eller genser i litt klassiske farger som jeg vet jeg kler. Finest i varme toner nær ansiktet, fant ut at jeg er en «vår» om du følger årstids konsept. Varme klare farger, marine og beige. Om du kler varm eller kald farge har litt å si, test med gull og sølv, eller hvitt mot naturhvit, osv. Privat er jeg ganske uformell, alt fra turklær til jeans. Festklær er som regel en kjole, da er jeg mest opptatt av å finne et kledelig snitt. Anonymkode: 736d8...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet søndag kl 14:56 #12 Del Skrevet søndag kl 14:56 84 modell men svarer lell. De fleste som er innom bildetråder her på klesforumet har sett stilen min både med tanke på hvilke klær jeg kjøper, hvilke klær jeg går med og hvilken stilarter jeg synes er fine. Jeg har en fargerik stil. Rosa, turkis, lilla, grønn ++. Jeg ble alvorlig syk i 2018 og til 2022 og før den tid var klesskapet ganske svart, svarte dressjakker og dressbukser grå mus, gå i et med parkerten stil, jeans og en helt alminnelig genser til.. Det å være syk var så altoppslukende svart, og det var helt jævlig for å si det rett ut og jeg byttet ut hele klesskapet. Etter jeg ble syk ble jeg klar over hvor mye farger har å si for energien, livsgleden, livslysten... Alt i fra en rosa kaffetrakter til turkise sko, jeg må ha farger rundt meg, og det går helt fint an å gjøre uten at det oppleves "sirkusaktig". Jeg liker både kjoler, skjørt og bukser, alt til sin tid. Har ingen klassisk 40 åring stil. Jeg liker både maskulin og feminin stil og kan godt gå med slips og dressbukse og føle meg på mitt mest feminine. Jeg liker maksimalisme og nå kontra før så gidder jeg ikke å hefte meg med å unnskylde det engang, jeg elsker tilbehør og matcher det opp med antrekket, mye dill og dall, mønster, farger. Jeg er et ganske ihuga friluftsmenneske og trives med hunden og mannen på fjellet, i skogen og er ikke redd for å bli sett i allversjakke og Ullvang genser. Hjemme i sofakroken er det stortsett daffeklær som gjelder. Det er friplassen hvor jeg gir totalt f% i hvilket inntrykk klærene jeg har på meg gir, at noe matcher eller dill og dall. 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet søndag kl 20:06 #13 Del Skrevet søndag kl 20:06 Bruker mye kjoler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:02 #14 Del Skrevet mandag kl 10:02 Jeg er 47, og kler meg oftere elegant enn før. Har alltid kledd meg i hovedsakelig svart, med noen innslag av farge innimellom. Stilen kan vel beskrives som metal, rocka eller gotisk (ikke alt samtidig). Senere år har det blitt mer en touch av det. Elegante, høyhælte støvletter med snøring for eksempel, sammen med fin innsvinget kåpe. Skinnjakke med finere bluse/topp. Gikk mye i kjoler og skjørt periodevis da jeg var ung, nå føler jeg meg fort "tantete" i det, bortsett fra den lille sorte. Anonymkode: 2e414...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:04 #15 Del Skrevet mandag kl 10:04 Sjekk nettbutikken emp, masse rocka klær (mer eller mindre), både laidback og ekstragavant... Anonymkode: 2e414...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:07 #16 Del Skrevet mandag kl 10:07 Bruker mye olabukse, t-skjorte og college genser, evnt skjorte. Og mye jaktbukse og strikke genser siden jeg er mye ute i skogen og fjellet. Når jeg rusler hjemme er det joggebukse og t-skjorte Anonymkode: 18814...192 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:11 #17 Del Skrevet mandag kl 10:11 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva med litt hold-in under? Pleier å hjelpe på valker etc. Anonymkode: 2bf6a...2ef Har ikke valker. Har med selvtilliten å gjøre. Jeg har lagt på meg. Var topptrent i mange år. No trener ikke lenger. Så derfor lagt på meg. Men mulig andre folk synes jeg er slank. Men jeg føler ikke det. Derfor går jeg kledd i det jeg føler meg vel i. Men jeg liker å kle meg fint. Kler meg ikke som dass. Så du mener jeg må bruke hold-in fordi jeg bruker dressbukse og skjorte? Anonymkode: 762fe...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet mandag kl 10:12 #18 Del Skrevet mandag kl 10:12 Jeans og hoodie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:17 #19 Del Skrevet mandag kl 10:17 Avslappa stil. Har ikke kleskode på jobb og folk klær seg vanlig. Kan fint gå med joggesko og t-skjorte uten å skille meg ut. Anonymkode: 404b7...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet mandag kl 10:20 #20 Del Skrevet mandag kl 10:20 Jazz bukse. Genser/hoodie og joggesko. Men et pga nervesmerter i ryggen og bekkenproblemer så er ikke så mye å velge i før det gjør vondt. Driter i om det ser ut som en fjortis 🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå