AnonymBruker Skrevet i går, 12:14 #1 Del Skrevet i går, 12:14 Hei, jeg og ei har datet i ca 8 mnd nå. Nå som valentines kommer så har jeg reservert bord på resturant, kjøper selvfølgelig blomster og sjokolade til henne, tenkte slike Freia hjertesjokolade. Men spørsmålet er, skal jeg kjøpe en gave til henne eller er det litt " too much"? Evt hva skal jeg kjøpe? Anonymkode: bf2c9...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:56 #2 Del Skrevet i går, 15:56 Vanskelig å si, kommer an på hva hun liker og alderen deres og alt mulig. Men om dere er i et forhold, som seriøse begge to (eller ser for dere en framtid) så blir hun sikkert glad for at du anstrenger deg❤️ Anonymkode: fcee0...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:04 #3 Del Skrevet i går, 16:04 Vil du hun skal bli kjæresten din, eller er hun og du kaller det dating? Syns det du allerede gir er fint. Men du vet jo best hvordan hun er og hva hun liker. Anonymkode: 729fe...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet i går, 16:18 #4 Del Skrevet i går, 16:18 Tror du hun kommer til å kjøpe en gave til deg? Hvis svaret er ja, kan du jo vurdere det, men jeg tenker at å betale for middagen er en fin gave i seg selv. Du har jo allerede to gaver når du har blomster og sjokolade. Ikke gjør livet ditt til en amerikansk romantisk komedie. Valentinsdagen er ikke en "nå skal gutta betale alt"-dag. Det er en dag hvor begge gir hverandre litt ekstra oppmerksomhet. Det må gå begge veier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:26 #5 Del Skrevet i går, 16:26 Doolittle skrev (6 minutter siden): Tror du hun kommer til å kjøpe en gave til deg? Hvis svaret er ja, kan du jo vurdere det, men jeg tenker at å betale for middagen er en fin gave i seg selv. Du har jo allerede to gaver når du har blomster og sjokolade. Ikke gjør livet ditt til en amerikansk romantisk komedie. Valentinsdagen er ikke en "nå skal gutta betale alt"-dag. Det er en dag hvor begge gir hverandre litt ekstra oppmerksomhet. Det må gå begge veier. Da må man også få en slikkedag, siden man har fått "biff og bj dagen" da gutta står ganske alene i fokus... Til ts, det holder i massevis! Husk at du legger lista nå, og noen forventer at man enten matcher eller overgår seg selv hvert år. Vet du hva hun synes om slike merkedager da? Ikke alle tenker over Valentin eller ønske å feire det... Anonymkode: 7eeaa...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:12 #6 Del Skrevet i går, 19:12 Hvorfor er dere ikke i et forhold etter 8 mnd? Anonymkode: e1344...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, jeg og ei har datet i ca 8 mnd nå. Nå som valentines kommer så har jeg reservert bord på resturant, kjøper selvfølgelig blomster og sjokolade til henne, tenkte slike Freia hjertesjokolade. Men spørsmålet er, skal jeg kjøpe en gave til henne eller er det litt " too much"? Evt hva skal jeg kjøpe? Anonymkode: bf2c9...0ff Datet i 8 mnd? Dere er vel kjærester da, dating varer i 2 mnd eller 3 😂 Anonymkode: 568a1...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er dere ikke i et forhold etter 8 mnd? Anonymkode: e1344...23b Veldig spesielt, de er vel automatisk sammen etter 2-3 mnd 😂 Anonymkode: 568a1...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Dere er vel kjærester? Et søtt smykke vil nok smelte henne. Anonymkode: 15041...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå