Gå til innhold

Hvor ofte har du "noe på gang"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du en ide hva som er årsaken til at det blir sånn? Hvordan er du I møte med andre?

Kan godt være bare tilfeldigheter. 

Anonymkode: c603e...e87

Det er vanskelig å si. Jeg har jo en del sider som sikkert kan jobbe litt mot meg, men samtidig vet jeg om andre der tilsvarende personlighetstrekk er langt mer fremtredende uten at det er til hinder for dem. Det må logisk sett være totalpakka av personlighet og utseende som slår uheldig ut.

Jeg er høflig og humoristisk, så det er nok ikke slik at jeg frastøter meg noen. Folk flest tror ikke at jeg ikke dater eller ikke har noen allerede. Det er bare total mangel på interesse når det kommer til stykket.

Anonymkode: 86279...ee6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er ikke pen nok til at noen skulle kontakte meg fordi de fikk se et bilde av meg.

Kanskje du er penere enn du tror. :snapoutofit:

Anonymkode: b5ec6...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er vanskelig å si. Jeg har jo en del sider som sikkert kan jobbe litt mot meg, men samtidig vet jeg om andre der tilsvarende personlighetstrekk er langt mer fremtredende uten at det er til hinder for dem. Det må logisk sett være totalpakka av personlighet og utseende som slår uheldig ut.

Jeg er høflig og humoristisk, så det er nok ikke slik at jeg frastøter meg noen. Folk flest tror ikke at jeg ikke dater eller ikke har noen allerede. Det er bare total mangel på interesse når det kommer til stykket.

Anonymkode: 86279...ee6

Men hva gjør du for å flørte? Tar du noen ganger initiativ med noen, å da mener jeg ikke be på date men, å ja tilnærme deg dem?

Er du forelsket noen ganger? 

Anonymkode: c603e...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 7 mnd jeg testet dating apps etter å bli separert som 40 åring var en morsom erfaring. Ble mange kaffe dates og et par litt mer seriøse. 

De 7 mnd var nok. Heldigvis fikk jeg en melding rett før jeg skulle slette appen og han ble kjæresten min♥️

Anonymkode: 10af4...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje du er penere enn du tror. :snapoutofit:

Anonymkode: b5ec6...c2e

Om det var tilfellet skulle jeg vel minst en gang i løpet av livet ha opplevd å bli kontaktet på grunn av utseendet. Eller i det minste få komplimenter som går på utseendet. Men det har aldri skjedd. 

Anonymkode: 3b059...b71

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i tidlig 40årene og har aldri noe på gang. Det vil si, jeg var på tinder en periode og var på 10-12 dater der og det meste rant bare ut i sanden. Lei ble jeg også da jeg syns det var en veldig lite organisk måte å møte mennesker på. Jeg er forøvrig av typen "evig singel". Hvorfor det har blitt slik vet jeg ikke, men jeg har hele tiden hatt en opplevelse av at forhold og kjærlighet er noe "andre" driver med. Har kanskje vært litt utenfor og i min egen verden siden jeg var barn. 

Anonymkode: a2395...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang i året, kanskje? Som regel varer det i noen dager til uker, til vi finner ut at vi egentlig ikke har noe til felles. Spent på åssen det går denne gangen.

Anonymkode: 91a33...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel og barnløs dame i 30-årene og har ikke hatt "noe på gang" de siste to årene. Nå verken drikker eller fester jeg, men jeg ar masse ute på aktiviteter og treffer folk og har truffet folk som jeg har sett litt interesse hos, men de har som oftest begynt å date en annen i vennegjengen etter en sen kveld på byen da jeg dro hjem tidlig 😅

Men det er ikke så farlig. Sitter heller alene hjemme med hunden. Har uansett ikke lyst på barn.

Apper funker ikke fordi jeg ikke blir tiltrukket av profiler. Jeg har prøvd flere apper i perioder og vært på flere dater, men aldri opplevd noen som helst form for tiltrekning. Det er bare rart og ubehagelig.

Anonymkode: 5625a...5d2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett noe på gang. Jeg er sosial og i livet mitt dukker det stort sett opp noen. Jeg er ikke tilgjengelig på datingapper eller nettprofiler. Helt på det jevne pen og ikke nødvendigvis helt begavet med finere sosiale spill, så en del trekker seg naturlig nok etter en eller flere innledende runder.

Foreløpig har jeg vært singel to og et halvt år siden jeg kastet ut X-en min og det er helt klart rekorden min i å holde meg singel. Jeg digger å flørte, men det går sjeldent videre. Sex er noe som bare foregår ca en gang i året, sånn når jeg er singel.

Endret av Sparkling_Pink
Tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...