Gå til innhold

Å ta på penisen hans uten å ville noe mer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å ta og stryke på penisen hans noen ganger uten at jeg vil noe mer (vi har sex regelmessig, 2 ggr i uka kanskje). Men jeg føler meg litt sånn slem siden han da blir tent og jeg egentlig ikke vil noe mer akkurat da. Har spurt han om det før og fått litt diffust svar «ja, jeg liker det veldig. Går fint om du ikke vil mer, men jeg vil jo også mer» eller noe sånt. Så noen ganger gjør jeg da bare når vi egentlig ikke har tid til å gjøre noe mer og jeg kan skylde på det hehe

Så jeg lurer på hva menn her mener om det?

Anonymkode: e498e...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han noe å si om dette eller er det kun du som styrer her?

Anonymkode: 76f30...f40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er forskjellige.

Får ikke jeg pult hver dag finner jeg meg ei ny dame.

Anonymkode: 2ef92...a07

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt ja takk til det. Jeg liker riktignok også å ta på henne da. 

Anonymkode: 7b162...d70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar på kuken både titt og ofte, klarer ikke å la være egentlig. Jeg synes den er fin og morsom, ja jeg synes den er en god venn

Anonymkode: bae31...6a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu litt på spørsmålet. Hvis han strøk deg over underlivet ditt, bare for at han liker det, og uten nødvendigvis for å ha sex. Hvordan ville du reagert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket mye med mannen min om dette. Jeg elsker å ta på den hele tiden, og har fått klar beskjed om at dette er HELT i orden. Han liker at jeg koser og tar på, selv om det ikke blir mer. Men her er det jeg som alltid vil mer, og han som ikke alltid orker. Fungerer veldig bra som langtekkelig forspill også, for hvis jeg gjør dette en hel dag så blir han helt vill når vi legger oss, da er det enklere å få seg noe for min del :)

Anonymkode: d3baf...68a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 12.04):

Jeg liker å ta og stryke på penisen hans noen ganger uten at jeg vil noe mer (vi har sex regelmessig, 2 ggr i uka kanskje). Men jeg føler meg litt sånn slem siden han da blir tent og jeg egentlig ikke vil noe mer akkurat da. Har spurt han om det før og fått litt diffust svar «ja, jeg liker det veldig. Går fint om du ikke vil mer, men jeg vil jo også mer» eller noe sånt. Så noen ganger gjør jeg da bare når vi egentlig ikke har tid til å gjøre noe mer og jeg kan skylde på det hehe

Jeg syns det er deilig og elsker det selv om det ikke blir noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kargo skrev (På 9.2.2025 den 20.36):

Snu litt på spørsmålet. Hvis han strøk deg over underlivet ditt, bare for at han liker det, og uten nødvendigvis for å ha sex. Hvordan ville du reagert?

Hadde elsket det. Noe av grunnen til at vi ofte ikke liker det er fordi han da forventer noe mer. Hadde jeg hatt en kjæreste som strøk meg der, evnt som dro ned buksa på meg og fingret meg litt uten at han trengte å få noe tilbake eller at det ble forventning om noe mer seinere på kvelden hver gang - så hadde jeg elsket det.

Mest sannsynlig også fått lyst på mer sex også så lenge det ikke var en forpliktelse der til at jeg måtte. Med mange menn så er det jo slik at dersom vi slipper ham til så forventer han mer..

Anonymkode: 2d5e7...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å være hard enn ikke å være det, så absolutt innafor.

Anonymkode: b87c0...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sikkert ikke avvist det om det var viktig for dama, men ville syntes det var ganske så spesielt.

Anonymkode: c4928...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde jeg hatt en kjæreste som strøk meg der, evnt som dro ned buksa på meg og fingret meg litt uten at han trengte å få noe tilbake eller at det ble forventning om noe mer seinere på kvelden hver gang - så hadde jeg elsket det.

Dette er både spennende og til ettertanke når det gjelder god kommunikasjon. Trygg på hverandre må man være om dette skal funke. Det vil si at hun må være trygg på at litt fingring ikke forplikter til noe. 
Men jeg tror det er sjelden da - at en dame liker å bli «fingret litt», og så stopp liksom?   

Min kone hadde blitt sur om jeg ikke «fullførte» det jeg startet på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke mann, men svarer likevel. Jeg forstår på et vis når det stemmer og hvilke signaler jeg sender til ulike tider. Han koser ofte med puppene mine også uten at det blir helaften av den grunn.

Anonymkode: dfe85...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint å kose uten å ha sex.. kyss meg gjerne samtidig som du knadder på han, så skal jeg stoppe deg i tide. Mest fordi jeg vil samle opp kruttet til senere.. Jeg synes det er superdeilig å være steinhard, og kåt flere ganger om dagen. Men du må ikke tro du slipper unna, jeg liker pirre selv. 

Det er igrunn nok å kjenne at hjerte raser litt, kjenne at pusten og pulsen øker . Og rødmer av kåthet, og høre på de våte hærlige smattlydene. Tungekysset innbiller oss at vi knuller, så tunga danser velvillig mot hverandre.. Noen ganger går det "gærnt", for vi klarer ikke å slutte å pirre hverandre.. Men det er vel ikke så gærnt TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (21 minutter siden):

Det går fint å kose uten å ha sex.. kyss meg gjerne samtidig som du knadder på han, så skal jeg stoppe deg i tide. Mest fordi jeg vil samle opp kruttet til senere.. Jeg synes det er superdeilig å være steinhard, og kåt flere ganger om dagen. Men du må ikke tro du slipper unna, jeg liker pirre selv. 

Det er igrunn nok å kjenne at hjerte raser litt, kjenne at pusten og pulsen øker . Og rødmer av kåthet, og høre på de våte hærlige smattlydene. Tungekysset innbiller oss at vi knuller, så tunga danser velvillig mot hverandre.. Noen ganger går det "gærnt", for vi klarer ikke å slutte å pirre hverandre.. Men det er vel ikke så gærnt TS?

Sovet dårlig?

Anonymkode: 2af04...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...