rebella81 Skrevet i går, 16:31 #81 Del Skrevet i går, 16:31 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her på KG er det alltid noen som ville dratt på legevakta ved en litt kraftig fis, mens andre ville ventet med å ringe fastlegen om de hadde kutta av seg det ene beinet. Ring og hør - så får du et mer kvalifisert svar. Anonymkode: 3ef2c...15e Dette her var helt strøkent beskrevet 😂👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:03 #82 Del Skrevet i går, 17:03 Hvordan går det TS? Kjenner jeg er nysgjerrig for jeg hadde nettopp en lignende opplevelse.. Det gav seg etter 1-2 døgn men ble kjemperedd selv og ringte legen… Fikk beskjed om å se det an, det gav seg heldigvis… Men blødde noe så hinsides. Jeg har aldri blødd sånn før… har endo og er 39 år Anonymkode: 002a4...e91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #83 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er 40, og har alltid hatt smertefull menstruasjon og kraftige blødninger, men har aldri opplevd dette før: Siden i går ettermiddag har jeg blødd så mye at jeg må skifte tampong OG bind ca hver halvtime. Det kommer mye koagulert blod, i store klumper, og jeg har lagt i senga konstant for jeg er så slapp. Får hjertebank bare av å reise meg opp, og jeg er kjempeblek i ansiktet. Det skjer stadig at det plutselig kommer så mye blod, at når jeg reiser meg for å springe på badet, har jeg ikke sjangs å rekke frem før det har rent nedover beina.... Når jeg sitter på do renner blodet så det høres ut som jeg tisser. Det er også unormalt vondt i skjeden, og når jeg satt på do i sted så følte jeg et slags press, før det kom en liten "eksplosjon", og det kom en stor klatt med koagulert blod (beklager TMI 🙈) - og det gjorde også vondt i skjeden når det skjedde... Noen andre som har så kraftige blødninger? Nesten litt redd for at noe er alvorlig galt, men er også så sliten at jeg orker ikke tanken på å kle på meg og kjøre til legevakta... 😏 Nå er jeg lei... for dette var d siste jeg trengte akkurat på morsdagen, når jeg allerede er langt nede i sorgen over mamma som døde nå i julen 😔 Må legge til at jeg bruker ingen prevansjon, og er heller ikke gravid. Tok blodprøver for 2 mnd siden, og er ikke kommet i overgangsalderen. Hadde jernmangel og vit B mangel, og har gått på tilskudd av begge deler siden. Likevel har jeg følt meg konstant slapp, trøtt og utmattet - men ikke dratt tilbake til legen, for jeg er så lei av å høre at "alt er normalt", uansett om jeg sier jeg selv føler at noe er galt... Anonymkode: 23e0d...fd0 Hatt slike kraftige blødninger og verre siden jeg var 13år gamle og fikk første mens. Og MYE rier, før og under mensen.. Opererte vekk livmorslimhinnen og blør ikke lengre. (tåler ikke hormoner). Men fremdeles smerter. Kan endelig gå ut og sove uten å blø igjennom.. Ta en tur til legen idag? Kan og få noe medisin for å minske blødningen, hjalp ikke på meg, men hjelper for noen. Anonymkode: f5c31...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #84 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hatt slike kraftige blødninger og verre siden jeg var 13år gamle og fikk første mens. Og MYE rier, før og under mensen.. Opererte vekk livmorslimhinnen og blør ikke lengre. (tåler ikke hormoner). Men fremdeles smerter. Kan endelig gå ut og sove uten å blø igjennom.. Ta en tur til legen idag? Kan og få noe medisin for å minske blødningen, hjalp ikke på meg, men hjelper for noen. Anonymkode: f5c31...614 Blødde sånn i 1uke hver mnd. Anonymkode: f5c31...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #85 Del Skrevet 10 timer siden Grüner skrev (21 timer siden): Så mye blod mister hun ikke selv om det er kraftig menstruasjon Problemet er at du ikke kan vite om det er en kraftig menstruasjon eller noe annet galt! Håper ts ringte legevakten Anonymkode: c982f...863 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #86 Del Skrevet 5 timer siden Hva skjer TS? Anonymkode: 002a4...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå