AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:45 #1 Del Skrevet søndag kl 09:45 Sønnen våres fikk feber på Tirsdag med hoste og vond hals. Er fortsatt ikke frisk. Mannen var borte fra Mandag til onsdag og på Fredag fikk han feber. Jeg føler meg frisk. Bare litt tett i nesa. Er jeg utenfor faren ved å bli smittet og syk no? Anonymkode: 2b2cc...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:52 #2 Del Skrevet søndag kl 09:52 Nei du er ikke utenfor smittefaren. Anonymkode: 2bc9a...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:13 #3 Del Skrevet søndag kl 10:13 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei du er ikke utenfor smittefaren. Anonymkode: 2bc9a...f38 🙈🤢 Anonymkode: 2b2cc...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:25 #4 Del Skrevet søndag kl 10:25 Jeg tror ikke du er utenfor fare for å bli smittet. Men det er jo også vanskelig å si siden vi ikke vet hvilket virus det er eller hva slags inkubasjonstid det har. Det er jo ikke helt sikkert at mannen har det samme som sønnen heller. Men jeg holder en knapp på og krysser fingrene for at det bare var litt tett i nesa du skulle bli denne gangen, og at ditt immunforsvar bekjemper det som er av virus i husholdningen. Anonymkode: cee52...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:44 #5 Del Skrevet søndag kl 10:44 Sjeldent jeg blir syk lell om hele familien min ligger syk også. God håndhygiene på dere alle så kan det gå bra. Nys i armkroken eller en håndkle som min mann gjør. Anonymkode: 32ecd...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:46 #6 Del Skrevet søndag kl 10:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjeldent jeg blir syk lell om hele familien min ligger syk også. God håndhygiene på dere alle så kan det gå bra. Nys i armkroken eller en håndkle som min mann gjør. Anonymkode: 32ecd...7e5 *Lell*? Anonymkode: e3a8a...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:15 #7 Del Skrevet søndag kl 11:15 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): *Lell*? Anonymkode: e3a8a...716 Læll er vel trøndersk for allikevel, tross alt, selvom Anonymkode: 2b2cc...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:30 #8 Del Skrevet søndag kl 12:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sønnen våres fikk feber på Tirsdag med hoste og vond hals. Er fortsatt ikke frisk. Mannen var borte fra Mandag til onsdag og på Fredag fikk han feber. Jeg føler meg frisk. Bare litt tett i nesa. Er jeg utenfor faren ved å bli smittet og syk no? Anonymkode: 2b2cc...632 Alvorlig talt, hvordan mener du at noen skal kunne gi deg et fornuftig svar på spørsmålet ditt? Lev i spenning, vent og se! Anonymkode: 9ee61...ac5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:52 #9 Del Skrevet søndag kl 15:52 Kanskje🤷🏽♀️ Her ble barnet sykt med influensa forrige søndag og ingen av oss andre i huset har brutt ut - enda hvertfall. Vet ikke helt når man kan regne seg som utenfor smittefare😅 Lykke til, håper du holder deg frisk🤞🏻 Anonymkode: 92450...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:06 #10 Del Skrevet søndag kl 16:06 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje🤷🏽♀️ Her ble barnet sykt med influensa forrige søndag og ingen av oss andre i huset har brutt ut - enda hvertfall. Vet ikke helt når man kan regne seg som utenfor smittefare😅 Lykke til, håper du holder deg frisk🤞🏻 Anonymkode: 92450...e29 Takk. Håper dere også slipper unna 😉 Anonymkode: 2b2cc...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:14 #11 Del Skrevet søndag kl 16:14 Vi har hatt influensa type A her i huset. Først ble jeg syk, så tok det en uke før neste ble syk, så fem dager før det var nestemann sin tur 😅 så har vært lang inkubasjonstid her. Fjerde i familien ble kun litt snufsete, men hun hadde influensa for et år siden. Anonymkode: 94c46...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet søndag kl 16:24 #12 Del Skrevet søndag kl 16:24 Absolutt ikke utenfor fare. Så lenge man er forkjølet så er man potensiell smittebærer. Forkjølelse kan vare 7 - 10 dager, før man evt går over til det man kaller restsymptomer. Man er selvfølgelig mest smittsom før det bryter ut+ de 2-3 første dagene etter utbrudd, men det kan som tidligere skrevet smitte andre så lenge man er syk. Her i huset engang så fikk det eldste barnet først forkjølelse, yngste barnet, og pappa ble smittet i løpet av første uka, mens jeg ble ikke smittet før to uker etter første fikk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:28 #13 Del Skrevet søndag kl 16:28 Du er antagelig smittet, du har jo symptomer? Ofte sånn her at barna er syke, så blir jeg bare litt snufsete et par dager Anonymkode: c749f...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå