AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:42 #61 Del Skrevet mandag kl 15:42 AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 11.18): Er det åpent for publikum da? Hvis biblioteket føles uttrygt nå, anbefaler jeg å gå dit i bemannet åpningstid (aldri hørt om ubemannet åpningstid på bibliotek før, men i disse sparetider kan vel alt skje…?) Anonymkode: d7a07...b1f Det heter meråpent. Det gir alle som registrerer seg tilgang til biblioteket fra tidlig morgen til sen kveld. Det handler ikke om sparetiltak, men om å åpne opp biblioteket og gjøre det tilgjengelig. Anonymkode: eebd6...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:50 #62 Del Skrevet mandag kl 15:50 Bitte litt paranoid å tro det var extacy… Sannsynligvis en allergitablett el. Uansett ikke noe jeg ville vært bekymret for. Men nå er jeg heldigvis ikke så skjør som dagens småbarnsmødre. Anonymkode: 5139e...76b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:21 #63 Del Skrevet mandag kl 17:21 Høres ut som tablett mot munntørrhet eller sb12 Anonymkode: 26da0...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:15 #64 Del Skrevet mandag kl 18:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det heter meråpent. Det gir alle som registrerer seg tilgang til biblioteket fra tidlig morgen til sen kveld. Det handler ikke om sparetiltak, men om å åpne opp biblioteket og gjøre det tilgjengelig. Anonymkode: eebd6...643 Du burde lest litt lenger enn til mitt innlegg, du er vel 4. eller 5. som svarer på dette nå 😂 Anonymkode: d7a07...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet mandag kl 20:40 #65 Del Skrevet mandag kl 20:40 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som tablett mot munntørrhet eller sb12 Anonymkode: 26da0...289 Det stemmer! Kom på nå at Xylimelts også er sånn tofarget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:46 #66 Del Skrevet mandag kl 20:46 Uytiokjh skrev (På 9.2.2025 den 10.49): Det er ikke et bibliotek vi ønsker å benytte igjen hvis det også brukes som sted for inntak av rusmidler. Lås inn ungen til det er myndig. Eller bør kanskje være innelåst til det er ferdig med utdannelsen så det ikke roter seg inn på steder det kan ha vært inntatt rusmidler. Anonymkode: d77bd...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå