Tiuren Skrevet søndag kl 10:10 #21 Del Skrevet søndag kl 10:10 Jeg har aldri sett sterke medisiner, eller annet en halstabletter, som er todelt ("hvit på den ene siden og lyseblå på den andre siden"). Om man vil lage illegale rusmiddel er dette en kompliserende prosess, så det tror jeg de vil droppe. Vil anta det er en eller annen type "frisk pust" drops. Og ellers kommer det i kategorien "ting vi ikke kan gjøre noe med, og aldri vil finne ut". Om det var sterke medisiner, så kan det vært fra en knarker eller en kreftpasient, hvem kan vite... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:11 #22 Del Skrevet søndag kl 10:11 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du kommer med chat gpt i mange tråder.. hva er vitsen? Når man skriver på ett forum ønsker man svar fra andre mennesker, ikke kunstig intelligens som kun kommer med svada svar som alle vet... Anonymkode: a8920...b7a Sorry at jeg tenkte jeg kunne hjelpe litt da. Og «jeg». Anonymbruker gjør kanskje det, første gang jeg gjør det 🤷🏼♀️ Skal la være å hjelpe neste gang noen spør. Anonymkode: 58bce...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet søndag kl 10:11 #23 Del Skrevet søndag kl 10:11 Kan være hva som helst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:18 #24 Del Skrevet søndag kl 10:18 Uytiokjh skrev (13 minutter siden): Dette skjedde en tidlig morgen utenfor bemannet åpningstid. Er det åpent for publikum da? Hvis biblioteket føles uttrygt nå, anbefaler jeg å gå dit i bemannet åpningstid (aldri hørt om ubemannet åpningstid på bibliotek før, men i disse sparetider kan vel alt skje…?) Anonymkode: d7a07...b1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:21 #25 Del Skrevet søndag kl 10:21 De som bærer med seg narkotika passer nok på at de ikke mister noe av det. Du virker hysterisk. Anonymkode: 79b80...554 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet søndag kl 10:22 #26 Del Skrevet søndag kl 10:22 Uytiokjh skrev (16 minutter siden): Dette skjedde en tidlig morgen utenfor bemannet åpningstid. Skriv en lapp send en mail, gå innom senere - det finnes mange måter å informere om, og de vil helt sikkert sette pris på å få beskjed om at det har skjedd noe som gjør at du har følt deg utrygg. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det åpent for publikum da? Hvis biblioteket føles uttrygt nå, anbefaler jeg å gå dit i bemannet åpningstid (aldri hørt om ubemannet åpningstid på bibliotek før, men i disse sparetider kan vel alt skje…?) Anonymkode: d7a07...b1f Meråpnent bibliotek er vanlig mange steder - som registrert låner kan man låse seg inn ved hjelp av lånekortet (eller i Oslo - en app). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:25 #27 Del Skrevet søndag kl 10:25 Kanskje det var en mintdrops? Høres ut som det for meg. Mister jeg slike orker jeg ikke plukke de opp, mister jeg en tablett tar jeg den opp og kaster den. Anonymkode: 96b39...d7a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:37 #28 Del Skrevet søndag kl 10:37 Det finnes paracet i utlandet som ser slik ut: Anonymkode: 08949...200 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet søndag kl 10:42 #29 Del Skrevet søndag kl 10:42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet søndag kl 10:43 #30 Del Skrevet søndag kl 10:43 Hvis dette var noe man kunne ruse seg på tipper jeg du får bedre svar på freakforum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:44 #31 Del Skrevet søndag kl 10:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg du siterer. Nja, jeg lærte meg en del om hvilke medisiner som er merket og ikke her. Og at det finnes en app for å identifisere medisiner. Man bruker jo ikke informasjonen ukritisk, men setter den i sammenheng med annen kunnskap og informasjon. Uansett stoler jeg mer på chat-gpt enn hvilket som helst innlegg her inne, hvilken som helst dag. Anonymkode: 75dc3...fab Hva så? Om man vil spørre chatGPT så gjør man det. TS spurte på et forum. Helt uinteressant med disse «ChatGPT sier»-svarene. Anonymkode: 56e59...df6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:48 #32 Del Skrevet søndag kl 10:48 Uytiokjh skrev (57 minutter siden): Det er ikke et bibliotek vi ønsker å benytte igjen hvis det også brukes som sted for inntak av rusmidler. Jeg går med tabletter på meg jeg å. Jeg går på medisiner. Det kan hende jeg surrer om morgen. Altså en annen rutine enn jeg er vant til og da klemmer jeg å ta den. Derfor har jeg alltid med meg medisiner. Så du trenger ikke å tenke det verste med en gang her da. Anonymkode: cea53...714 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet søndag kl 10:49 #33 Del Skrevet søndag kl 10:49 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva så? Om man vil spørre chatGPT så gjør man det. TS spurte på et forum. Helt uinteressant med disse «ChatGPT sier»-svarene. Anonymkode: 56e59...df6 Jeg synes faktisk det er interessant å se hvor ubrukelig chatGPT ofte er. 🤓😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:52 #34 Del Skrevet søndag kl 10:52 Jeg jobber med mennesker i aktiv rus, og ser ulike illegale piller på daglig basis, men har aldri sett noen som er hvite på den ene siden og blå på den andre. Dersom det ikke er delestrek eller noen form for tegn eller bokstaver på den, så ville jeg tippe kosttilskudd/vitaminer eller noe i den gata. Synes uansett det er hysterisk å ikke ville bruke dette biblioteket igjen fordi du er redd folk ruser seg der. Rus er dessverre mer utbredt enn man tror, og skjer «overalt», så da er det plutselig veldig mange steder man må unngå. Og om noen har vært så uheldig å miste en pille ut av lomma, er heller ikke dette ensbetydende med at biblioteket er et sted de inntar rus… Anonymkode: 00018...8c9 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:01 #35 Del Skrevet søndag kl 11:01 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er det åpent for publikum da? Hvis biblioteket føles uttrygt nå, anbefaler jeg å gå dit i bemannet åpningstid (aldri hørt om ubemannet åpningstid på bibliotek før, men i disse sparetider kan vel alt skje…?) Anonymkode: d7a07...b1f I Oslo har vi MerÅpent. Vi kan besøke biblioteket utenfor åpningstid vad bruk av lånekort/innlogging. Mange brukere, og vektere som kommer innom. Bra fir oss som ikke trenger hjelp av bibliotekar. Anonymkode: 3e928...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #36 Del Skrevet søndag kl 11:03 SB12 sine pastiller? Jeg er enig med andre at du er litt hysterisk. Anonymkode: 9641a...b17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:08 #37 Del Skrevet søndag kl 11:08 Sb12 sine tabletter er lyseblå på ene siden og hvit på andre siden. Er uten delestrek og navn/tall. Det er jo ikke medisin Anonymkode: e0a78...43f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:10 #38 Del Skrevet søndag kl 11:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sb12 sine tabletter er lyseblå på ene siden og hvit på andre siden. Er uten delestrek og navn/tall. Det er jo ikke medisin Anonymkode: e0a78...43f Altså det er tyggis, men ser ut som tabletter. Anonymkode: e0a78...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:12 #39 Del Skrevet søndag kl 11:12 Uytiokjh skrev (1 time siden): Det er ikke et bibliotek vi ønsker å benytte igjen hvis det også brukes som sted for inntak av rusmidler. Hvis du skal boikotte absolutt alle steder hvor noen har, eller potensielt kan ha, inntatt rusmidler, så er det ikke mange steder igjen. Selv om den ene pillen er narkotika, så viser det bare at det en gang har vært en person som har hatt en pille på seg. Anonymkode: ebc07...875 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:13 #40 Del Skrevet søndag kl 11:13 Lite vits i å spekulere. Tok du bilde av den? Hvis ikke, bare fortsett å fortelle barna at de aldri skal spise ting de finner på bakken rundt omkring. Anonymkode: df6a4...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå