AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:07 #21 Del Skrevet søndag kl 09:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sover ned egen dyne her også, men for å amme ligger han på siden. Når han er ferdig vil han bare sove på siden og det er ikke anbefalt. Når jeg legger ham tilbake på rygg våkner han. Har trukket meg bort noen ganger og han kan klare å sove videre da, men da ligger han altså på siden. Anonymkode: 3ded9...6af Har hatt samme problemstilling med mine barn. Husk at det egentlig er å sove på magen som øker risiko for krybbedød. Så lenge han ikke ruller over på magen eller får dyna over hodet mens han ligger slik skal det gå bra. Å amme mange ganger gjennom natta beskytter også. Anonymkode: 88423...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet søndag kl 20:29 #22 Del Skrevet søndag kl 20:29 Fast madrass, egen dyne eller sovepose til baby, ammet opp i ull og dyna mi kun opp til magen. Jeg la også en sammenrullet gulpeklut foran magen til baby for at hun ikke skulle rulle over på magen, i og med hun bare ville ligge på siden. Samsoving er ganske praktisk og fantastisk, og etterhvert veldig koselig, må bare komme over kneika først 🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:35 #23 Del Skrevet søndag kl 20:35 Jeg samsov med mine to. De hadde egen dyne. Det hendte en gang at jeg nesten kvelte babyen med puppen. Helt grusomt å tenke på, men jeg sovnet mens jeg ammet. Heldigvis gikk det bra fordi jeg våknet til av babyens bevegelser - han «kravlet» med hendene fordi han ikke fikk puste. Så mitt beste råd er å passe deg for at du ikke sovner når du nattammer. Ha på hyppig snooze på alarmen hvis du er veldig trøtt. Ellers så er det vel dette med å ha egen dyne og god plass i sengen. Kanskje må far sove på eget rom? Anonymkode: 99199...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå