AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:52 #21 Del Skrevet tirsdag kl 17:52 Irak skrev (7 minutter siden): Hvorfor ikke det? Handler nok bare om at jeg er litt «lei». Litt ferdig på et vis. Sikkert ikke resten av livet. Tar seg sikkert opp igjen en gang😃. Svært avslappet til det. Om det går et år eller tre, så spiller det ingen rolle. Det går helt fint😊 Har hatt mye sex, snakket mye om sex, forholdt meg til en del avvikende seksualatferd igjennom jobb, sexologistudier osv osv. blir litt mettet sikkert ☺️ Anonymkode: 5b859...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 17:55 #22 Del Skrevet tirsdag kl 17:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Handler nok bare om at jeg er litt «lei». Litt ferdig på et vis. Sikkert ikke resten av livet. Tar seg sikkert opp igjen en gang😃. Svært avslappet til det. Om det går et år eller tre, så spiller det ingen rolle. Det går helt fint😊 Har hatt mye sex, snakket mye om sex, forholdt meg til en del avvikende seksualatferd igjennom jobb, sexologistudier osv osv. blir litt mettet sikkert ☺️ Anonymkode: 5b859...a2b For meg er dette helt utenkelig, så det er det som er grunnen til at jeg spør... Jeg elsker sex, og går ikke lei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:09 #23 Del Skrevet tirsdag kl 18:09 Irak skrev (12 minutter siden): For meg er dette helt utenkelig, så det er det som er grunnen til at jeg spør... Jeg elsker sex, og går ikke lei. Skjønner😊. Jeg kan miste interesse for og lyst på sex, på lik linje som jeg kan miste interesse for og lyst på alt mulig annet. Null dramatikk rundt det altså ☺️ Anonymkode: 5b859...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:15 #24 Del Skrevet tirsdag kl 18:15 Jeg er dame og har endel sexuelle preferanser som jeg opplever at jeg blir valgt bort på grunn av, jeg foretrekker å avklare at sexuallivet jeg vil ha er mulig å få til med en potensiell, derfor er jeg åpen om å snakke om mine preferanser. Jeg vil derimot ikke sitte og fantasere om “oss” med et så og si fremmed menneske. Så det er forskjellen på “jeg foretrekker…” og “så skal jeg ha deg på rygg og slikke deg bedre enn noen har gjort før”. Anonymkode: eea04...d08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:04 #25 Del Skrevet tirsdag kl 20:04 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De som reagerer negativt at sex blir en del av et samtaleemne under dating er vel også de damene som aldri har løftet en finger for å få til et godt seksualliv med partneren. 80-90 % av menn som ender opp hos en sexolog eller parterapeut med sin kone/ samboer synes det er utfordrende at kvinnen aldri tar noe initiativ til sex.. Statistisk så tar 40% av kvinner aldri initiativ til sex.. Så treffer du på en av de som mener at "alt bare skal skje naturlig seksuelt" så skal du også være sikker på at du har truffet på en av de kvinnene som aldri tar initiativ og som tror at seksuell relasjon handler om hva mannen gjør for kvinnen.. Mitt råd; styr unna disse kvinnene. Anonymkode: 1bbef...fa3 Himla generaliserende innlegg Anonymkode: f3279...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:35 #26 Del Skrevet tirsdag kl 22:35 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er dame og har endel sexuelle preferanser som jeg opplever at jeg blir valgt bort på grunn av, jeg foretrekker å avklare at sexuallivet jeg vil ha er mulig å få til med en potensiell, derfor er jeg åpen om å snakke om mine preferanser. Jeg vil derimot ikke sitte og fantasere om “oss” med et så og si fremmed menneske. Så det er forskjellen på “jeg foretrekker…” og “så skal jeg ha deg på rygg og slikke deg bedre enn noen har gjort før”. Anonymkode: eea04...d08 Det er jeg enig med deg i, hvorfor skal man vente til date 10 før man skal snakke om sex og preferanser. Å snakke om det tidlig er ikke det samme som at ma kun er ute etter sex, få seg noe osv det er en viktig del av fremtidig forhold som bør være avstemt. Så blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor du blir valgt bort pga seksuelle preferanser? Om jeg kan spørre. Anonymkode: 5e722...949 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet i går, 08:04 #27 Del Skrevet i går, 08:04 De mennene jeg har endt opp i forhold med, eller datet over tid, der har det ikke vært snakk om sex i det heletatt før vi har hatt sex etter det jeg kan huske.🤔 Og sexen har klaffet den. Har nok snakket litt om det etter hvert, og jeg har også erfart å bli litt skuffet over en av dem med tiden, som tydelig hadde litt lavere sexlyst enn meg. Men det tror jeg ikke vi hadde funnet ut ved å snakke om det i datingfasen, han var bare ofte sliten og hadde lite overskudd (dårlig på å trene og gjøre ting som gir overskudd, og jobbet mye). Kan ikke tenke meg at det er noe han var bevisst på når vi møttes (jeg var den første han datet etter samlivsbrudd), og jeg merket det først når det hadde gått nesten et år. I starten har jo alle høy sexlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:12 #28 Del Skrevet i går, 08:12 AnonymBruker skrev (14 timer siden): De som reagerer negativt at sex blir en del av et samtaleemne under dating er vel også de damene som aldri har løftet en finger for å få til et godt seksualliv med partneren. 80-90 % av menn som ender opp hos en sexolog eller parterapeut med sin kone/ samboer synes det er utfordrende at kvinnen aldri tar noe initiativ til sex.. Statistisk så tar 40% av kvinner aldri initiativ til sex.. Så treffer du på en av de som mener at "alt bare skal skje naturlig seksuelt" så skal du også være sikker på at du har truffet på en av de kvinnene som aldri tar initiativ og som tror at seksuell relasjon handler om hva mannen gjør for kvinnen.. Mitt råd; styr unna disse kvinnene. Anonymkode: 1bbef...fa3 Nei. Jeg snakker ikke om sex med folk jeg ikke kjenner godt. Men for å si det sånn: kjæresten er meget fornøyd. Anonymkode: 0f9c3...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet i går, 08:23 #29 Del Skrevet i går, 08:23 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du havner rett i useriøs bunken med de som søker sex. Anonymkode: 62885...6a2 Vel, hvis bunken passer. Det er et alvorlig samfunnsproblem at det å søke sex i en relasjon ansees som useriøst, for det er EGENTLIG det som er den faktoren som krever seriøsitet. Men på et individuelt nivå er det jo helt greit i vurdering av partner. For meg er en partner som IKKE søker sex del av useriøs bunken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet i går, 08:29 #30 Del Skrevet i går, 08:29 Greit å avklare seksuelle preferanser før man har sex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet i går, 08:36 #31 Del Skrevet i går, 08:36 AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 3.24): Det hadde vel egentlig vært greit at du satte i gang med sexpratet ditt, for da ville jeg umiddelbart ha visst at deg ville jeg ikke bruke mer tid på. Jeg vil ha en mann som det er mye mer ved enn bare higen etter sex. Det er noe som vil komme av seg selv etter hvert, og er man så sær på området at man må skissere opp alle sine spesielle ønsker og behov, så er ikke det mannen for meg. Får helt avsmak. Anonymkode: 7a070...1b1 Tenker jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #32 Del Skrevet i går, 09:54 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er jeg enig med deg i, hvorfor skal man vente til date 10 før man skal snakke om sex og preferanser. Å snakke om det tidlig er ikke det samme som at ma kun er ute etter sex, få seg noe osv det er en viktig del av fremtidig forhold som bør være avstemt. Så blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor du blir valgt bort pga seksuelle preferanser? Om jeg kan spørre. Anonymkode: 5e722...949 Nettopp. Og spesielt for om sex er viktig og man har visse preferanser som må være på plass for å ønske et forhold med personen. Alt som er viktig for en i et forhold bør kunne skakkes om tidlig, inkludert sex. Men klart, det er helt greit å ville vente lenge med slikt, men da er man vel heller ingen match for en som ønsker åpen og god kommunikasjon om sex tidlig Anonymkode: 5fd6f...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 4.02): Jeg er en middelaldrende mann som har datet en del opp gjennom årene, men det å snakke om sex når man dater er noe jeg aldri har gjort. Jeg leser ofte om kvinner som er lei menn som vil snakke om sex i bli-kjent-fasen, f.eks. på Tinder. Det jeg lurer på er om dette er vanlig, og hva praten dreier seg om når de vil snakke om sex. Og, hadde dere reagert negativt hvis en mann ikke hadde tatt opp sex som samtaleemne mens man dater og er i bli-kjent-fasen. Anonymkode: 955e3...863 Fra en manns perspektiv så synes jeg det er unaturlig å snakke om sex på en datingapp. Derimot når dere sitter ansikt til ansikt på den første daten er dette et naturlig tema å ta opp. Kanskje ikke sånn de første 5 minuttene🙂men det er jo et viktig tema. Det finnes jo en del andre fine ord vi kan bruke som nærhet og intimitet, sånn for å myke opp stemningen. Anonymkode: 4f867...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #34 Del Skrevet 15 timer siden Druid skrev (12 timer siden): Vel, hvis bunken passer. Det er et alvorlig samfunnsproblem at det å søke sex i en relasjon ansees som useriøst, for det er EGENTLIG det som er den faktoren som krever seriøsitet. Men på et individuelt nivå er det jo helt greit i vurdering av partner. For meg er en partner som IKKE søker sex del av useriøs bunken. Jeg husker deg. Du ser ikke min profil, men bare stol på at du er langt mer useriøs enn det jeg er. Å jeg syns ikke din relajson til dating, er en jeg personlig er ute etter. Så det er helt rett at vi avslår hverandre. For jeg kan ikke gå å akseptere og like menn som søker meg, når jeg ikke blir glad av det og ikke vil være nært dem. For meg er det en negativ ting fordi det har negative konsekvenser for meg. Å det er min kropp, jeg skal leve i den. Du søker sex. Du søker ikke den relajsonen jeg gjør. Du vil sikkert finne noen og har kanskje noen. Men det er ikke den samme relajsonen nei. Å det er greit, men la oss ikke prøve å passe i samme boks. Anonymkode: 62885...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #35 Del Skrevet 15 timer siden Se for deg at du inngår et forhold med en dame som allerede i datingfasen er "lei av menn som skal snakke om sex"… hvordan tror du det sexlivet ser ut 7 år senere? Akkurat, ja. 😏 Ikke vær idiot og skulle tilpasse deg, som om det er opp til kvinner å definere hva som er "riktig". Det vil du bare få angre på. Anonymkode: a70f6...b3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #36 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er jeg enig med deg i, hvorfor skal man vente til date 10 før man skal snakke om sex og preferanser. Å snakke om det tidlig er ikke det samme som at ma kun er ute etter sex, få seg noe osv det er en viktig del av fremtidig forhold som bør være avstemt. Så blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor du blir valgt bort pga seksuelle preferanser? Om jeg kan spørre. Anonymkode: 5e722...949 Jeg kan ikke vite helt sikkert, men det er både saker jeg gjerne gjør som andre synes blir voldsomt og ting som jeg ikke gjør som blir et savn. Detaljene tenker jeg er uvesentlig i denne diskusjonen, men det er relevant at jeg helst havner på date med erotisk interesserte menn. Fetisjer, det å gi og få nytelse og stor variasjon i hva en utforsker rundt tenning hører med. Noen av disse mennene er hyperseksuelle, noen av de vil helst ikke ha samleie og noen har sterke fikseringer. Såpass at de ikke ser for seg et forhold uten, og det respekterer jeg. Anonymkode: eea04...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #37 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Se for deg at du inngår et forhold med en dame som allerede i datingfasen er "lei av menn som skal snakke om sex"… hvordan tror du det sexlivet ser ut 7 år senere? Akkurat, ja. 😏 Ikke vær idiot og skulle tilpasse deg, som om det er opp til kvinner å definere hva som er "riktig". Det vil du bare få angre på. Anonymkode: a70f6...b3e Noen liker å ha sex, ikke bare prate om det. Jeg prater om mye, og jeg prater litt om sex. Men sex er ikke det mest spennende samtale emnet som finns. Syns du? Da føler jeg man kanskje er over på kink siden. Anonymkode: 62885...6a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #38 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen liker å ha sex, ikke bare prate om det. Jeg prater om mye, og jeg prater litt om sex. Men sex er ikke det mest spennende samtale emnet som finns. Syns du? Da føler jeg man kanskje er over på kink siden. Anonymkode: 62885...6a2 Må noe være "det mest spennende samtale emnet som finns" for å kunne snakkes om? Anonymkode: a70f6...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå