AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:55 #41 Del Skrevet søndag kl 14:55 Tror ikke andre har syntes det. Har flere ganger fått høre at jeg dater nedover, ikke at de er regelrette stygge, men at folk objektivt anser oss som forskjellige når det kommer til attraktivitet. Jeg bare himler litt med øynene av det. Anonymkode: c2794...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet søndag kl 14:58 #42 Del Skrevet søndag kl 14:58 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Sånne som mange menn snur seg etter på bussen. Anonymkode: 80917...bb0 Det skal jammen ikke mye til! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:00 #43 Del Skrevet søndag kl 15:00 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Det skal jammen ikke mye til! 😂 Usikker på hva du vil fram til. Vet du ikke hva en slående vakker kvinne er? Anonymkode: 80917...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:00 #44 Del Skrevet søndag kl 15:00 Ja, jeg har flotte ekser. Alle er over 180, de har holdt seg i form. Mørke i håret, pene i trekkene. Vært populære hos damene. Jeg har alltid vært veldig kresen selv. Syns det bare er en fordel at de kan velge og vrake. Verre med de som aldri har hatt draget. De takler jo ikke plutselig oppmerksomhet. Anonymkode: 212a0...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet søndag kl 15:03 #45 Del Skrevet søndag kl 15:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Usikker på hva du vil fram til. Vet du ikke hva en slående vakker kvinne er? Anonymkode: 80917...bb0 Joda, men om kriteriene for å være slående vakker er at mange menn kikker på deg (På bussen for eksempel), så skal det jo ikke mye til for å komme i kategorien slående vakker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:04 #46 Del Skrevet søndag kl 15:04 Trolltunge skrev (5 minutter siden): Det skal jammen ikke mye til! 😂 Jeg ser ikke menn bestandig snu seg etter alle. Men det er mange vakre kvinner i verden. Anonymkode: 68be1...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:12 #47 Del Skrevet søndag kl 15:12 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min eks er nok ikke konvensjonell attraktiv, nei. Han hadde ølmage og måne - og var under 30 år. Han påstod mange ganger at jeg var "over hans liga". Jeg selv opererer ikke med ligaer. Forholdet havarerte fordi han ikke klarte å slutte å legge til single jenter på facebook og instagram. Anonymkode: 99202...b12 For en flott! mann41 her- helt enig. Liga vurderinger fra folk og fe er helt idiotisk. Aldri rangert mennesker etter liga. ikke at jeg har hatt mange kjærester. Men de jeg har hatt er vakre i mine øyne. Er jo det som teller. var også sammen i en kort periode med en dame som var veldig opptatt av merkeklær og utseende. Fikk ofte høre at jeg var under hennes liga. Var flere ting også. Blant annet at hun flørtet vilt med andre menn og var oppmerksomhetssyk. Takker meg sjøl hver dag for at jeg forlot henne. Anonymkode: 23383...85d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:14 #48 Del Skrevet søndag kl 15:14 Mannen min er faktisk fryktelig pen, sånn objektivt sett. Glad for det, samtidig som det ikke er superviktig. Anonymkode: 3edec...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:20 #49 Del Skrevet søndag kl 15:20 Mannen min er den kjekkeste jeg har vært sammen med i alle fall, ingen av eksene mine er like kjekke. Jeg synes han er kjekk, men vet ikke hva andre synes. Anonymkode: d1ce9...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:21 #50 Del Skrevet søndag kl 15:21 Trolltunge skrev (18 minutter siden): Joda, men om kriteriene for å være slående vakker er at mange menn kikker på deg (På bussen for eksempel), så skal det jo ikke mye til for å komme i kategorien slående vakker. Ok. Anonymkode: 80917...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:21 #51 Del Skrevet søndag kl 15:21 Alle mine ekser var populære blandt det motsatte skjønn. Jeg syntes de var fine til de viste meg hvem de var inni. De ble styggere og styggere utenpå (i mine øyne) fordi de var så slemme. Jeg vil ha en kjekk og pen mann neste gang også. Men han må være like fin inni som utenpå. Jeg tror ikke utseendet på mannen har noe med å gjøre om han er utro. Jeg er ikke utro selv om folk mener jeg er så veldig pen. (Jeg er kvinne) Anonymkode: 51f76...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:24 #52 Del Skrevet søndag kl 15:24 Ja, mannen min er kjekk og det får jeg høre jevnlig 😄 Høy og mørk, godt trent, bred, slank, skjegg, tatoveringer. Han ser selvfølgelig litt mer sliten og eldre ut nå enn da vi møttes for 8 år siden, men det er noe fint med alder også 🥰 Og hårfestet kryper litt tilbake kontra før 🤠 Men ja, han er en flott mann og jeg føler meg veldig heldig 🥰 Anonymkode: 05a38...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå