Irak Skrevet søndag kl 07:35 #21 Del Skrevet søndag kl 07:35 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har aldri vært sammen med mindre pene kvinner, tjukke kvinner eller sluskete kvinner. Anonymkode: dcf14...fcd Hva har dette med temaet i tråden å gjøre? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 07:37 #22 Del Skrevet søndag kl 07:37 Hun har noen kilo for mye, men er en vakker kvinne. Når hun kommer inn i rommet fyller hun det og får masse oppmerksomhet. Mange langt yngre menn kjemper om hennes gunst mens hun og jeg sender hverandre vitende blikk på tvers av rommet. Det er en herlig lek vi aldri blir lei av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:39 #23 Del Skrevet søndag kl 07:39 Jeg synes han er pen. Han har veldig fin kropp (trener nesten hver dag). I tillegg veldig fint hår, blondt med krøller. Sist vi var på strandferie var det noen damer som var veeeeldig vennlige mot ham.😂 Anonymkode: 532e0...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:42 #24 Del Skrevet søndag kl 07:42 Eksen min er kjekk ja. Men det hjelper jo lite når man ikke er helt god i toppen....... Anonymkode: 93564...7b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:45 #25 Del Skrevet søndag kl 07:45 Siste er veldig kjekk Anonymkode: 675d8...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:50 #26 Del Skrevet søndag kl 07:50 Har aldri vært sammen med en slående vakker kvinne. Anonymkode: 80917...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:52 #27 Del Skrevet søndag kl 07:52 Samboeren min er konvensjonelt attraktiv, ja. Høy, tjukt fint hår, grønnbrune øyne, bredskuldret og flott skjegg. Men mest av alt er han omgjengelig, selvsikker og snill, noe som er viktig for utstrålingen. Eksen min da jeg var i slutten av tenårene derimot... han var ikke noe fruktfat. Han var alltid litt rund uten at det var noe galt med det, men etter vi ble sammen ble han regelrett bælfeit, så ille at han så vidt fikk fornyet helseattesten for sjømenn, som han måtte ha for å få jobbe... Han hadde dårlig hygiene og svettgamet til langt på natt og sov til jeg var ferdig på skolen. Det var ingen helg uten fest, og han drakk seg sørpefull begge dagene. Han var mistroisk, paranoid, mindre intelligent og tidvis slem mot både meg og vennene sine. Jeg prøvde lenge å få ham til å skaffe psykolog til ingen nytte. Det var først da jeg gjorde det slutt at han lovte gull og grønne skoger og at han skulle i terapi for meg, men da hadde det gått så langt at jeg følte regelrett avsky for ham. Han var mildt sagt direkte uattraktiv både på innsiden og utsiden, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg holdt ut med ham. Heldigvis var det ganske kortvarig. Anonymkode: ebbde...119 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:53 #28 Del Skrevet søndag kl 07:53 Jeg selv har jo selvsagt syntes min eks var kjekk, man er vel tiltrukket av den man er sammen med. I tillegg oppegående og gode sosiale ferdigheter. Det ble ikke slutt for at han jaktet på noe bedre, men fordi framtidsønsker krasjet helt. Det å være pen = jakte på noe som er bedre, som ts skriver i hi er bare tull, og i beste fall basert på en personlig erfaring. Anonymkode: 12857...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet søndag kl 07:59 #29 Del Skrevet søndag kl 07:59 Eksene mine - nei. Dvs, han ene kan være ganske attraktiv, hadde det ikke vært for at han er så sjuskete. Min mann - ja. Han blir sjekket opp av fremmede damer og jeg hører hvordan andre snakker om han. F.eks kolleger som synes han er sååå kjekk. Det er gøy og veldig søtt. Helt ærlig sliter jeg veldig med å se hva han ser i meg, vi matcher ikke utseendemessig (synes jeg). Han er derimot veldig uenig med der, bare for å si det. Jeg føler meg veldig heldig som har funnet meg en så fin mann både på innsiden og utsiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:11 #30 Del Skrevet søndag kl 08:11 Mannen min er kjekk, det er det nok flere enn meg som synes. Vi er 50+, og har vært et par siden tenårene.. Han kunne vært dobbeltgjenger til Jurgen Klopp, og han har mange ganger både i Norge og på ferie i utlandet blitt stoppet på gata og i restauranter for det. Veldig morsomt synes vi. Anonymkode: dc8b4...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 08:12 #31 Del Skrevet søndag kl 08:12 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har aldri vært sammen med en slående vakker kvinne. Anonymkode: 80917...bb0 Hva er en slående vakker kvinne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:15 #32 Del Skrevet søndag kl 08:15 Mannen min er kjempekjekk! Han er snart 50, vi har vært sammen i snart 20 år, gift i over 10. Aldri vært det minste bekymret for at han er utro. Han er ikke typen. Overhørte en annen mor ved bassenget i fjor som sa at han var kjekk og at noen har vært heldigere enn andre. Selv er hun singel og alenemor. Jeg er ikke spesielt pen, men må vel ha andre kvaliteter da antagelig Anonymkode: c1cb1...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:22 #33 Del Skrevet søndag kl 08:22 Har hørt at han er kjekk fra andre. Pen liksom. Han har også sånn typisk modell kropp. Typisk høy, mørk. Men altså, folk synes forskjellig. Alle synes jo Brad Pitt var fin, og alle var forelsket i Justin Bieber. Jeg falt for Robbie Williams, og "ingen" skjønte hvorfor. Synes fortsatt sistnevnte er en god nr to. Rett etter mannen min. Så en sanger som heter Imran Khan. Anonymkode: a65ef...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:11 #34 Del Skrevet søndag kl 09:11 Har bare hatt veldig attraktive og vakre damer. Så alle eksene mine ser helt fantastiske ut Anonymkode: c0406...fb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:59 #35 Del Skrevet søndag kl 13:59 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eksmannen min er veldig kjekk. Så kjekk at noen til og med har lurt på hvorfor jeg gikk ifra en så kjekk mann🤦♀️ Vi har barn sammen og jeg ønsker så lite konflikt som mulig, så jeg snakker aldri stygt om han på bygda, men sånn bare mellom oss så kan kjekke menn også være drittsekker. Anonymkode: aa950...9da Ja, det kunne vært noe jeg skrev. 😊 Ts. Anonymkode: 7bf2a...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet søndag kl 14:08 #36 Del Skrevet søndag kl 14:08 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg selv har jo selvsagt syntes min eks var kjekk, man er vel tiltrukket av den man er sammen med. I tillegg oppegående og gode sosiale ferdigheter. Det ble ikke slutt for at han jaktet på noe bedre, men fordi framtidsønsker krasjet helt. Det å være pen = jakte på noe som er bedre, som ts skriver i hi er bare tull, og i beste fall basert på en personlig erfaring. Anonymkode: Endret søndag kl 14:09 av Thomasine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:12 #37 Del Skrevet søndag kl 14:12 Irak skrev (5 timer siden): Hva er en slående vakker kvinne? Sånne som mange menn snur seg etter på bussen. Anonymkode: 80917...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:34 #38 Del Skrevet søndag kl 14:34 Jeg traff min på datingapp, og han er den fineste jeg noen gang har sveipet på. Jeg har aldri vært så fan av typisk pene menn, sånn egentlig, men det var noe spesiellt med han her. Viste seg at personligheten hans var enda nydeligere, og det var den jeg forelsket meg i, han er den snilleste, varmeste og mest omsorgsfulle personen jeg har møtt. Anonymkode: 37d79...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 14:44 #39 Del Skrevet søndag kl 14:44 Min første eks var sånn mæh... Synes ikke han var særlig kjekk når jeg så bilde av han første gang 😄 Min siste eks (som det nylig ble slutt med) var kjekk i mine øyne. Det synes jeg fortsatt at han er.... Men det hjelper så lite, når han valgte å være utro og ikke vil være sammen med meg.... Men jeg vil IKKE ta han tilbake, fordi jeg kommer til å ha utroskapen i bakhodet en stund til. Det er ikke noe jeg kan tilgi han for 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:48 #40 Del Skrevet søndag kl 14:48 Ja, mannen min er kjekk og har alltid blitt sett på som attraktiv av andre. Han har forfalt litt de senere årene etter sykdom og litt alderstegn, men han er fortsatt en kjekk kar. Anonymkode: ce2b4...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå