Gå til innhold

Vær ærlig - er mannen/ kona di/eksen din kjekk/pen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At du synes det er en ting, men synes andre denne mannen/kvinnen er kjekk/pen også?

Min eks var kjekk - i sin ungdom var han omringet av jenter.
Det gikk nok litt til hodet på ham, for tilslutt klarte han ikke «holde fingrene fra fatet» og var utro. 🤷🏽‍♀️

Good riddance!

Hvor viktig er utseende på din neste, føler du?

Tror jeg må satse på de mennene som ikke er av de kjekkeste…kanskje de har mere av det jeg er ute etter…og kanskje de ikke er på «leten» etter noe bedre hele tiden?

Anonymkode: 7bf2a...188

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eks var kjekk da vi ble sammen. Men ila de årene vi hadde ble han svært mett og belåten og opparbeidet seg en solid mage og ble regelrett feit. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mannen min er veldig pen. 

Men om andre syns det, vet jeg ikke. Hvordan vet man det da? 

Anonymkode: 8bdc5...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks er nok ikke konvensjonell attraktiv, nei. Han hadde ølmage og måne - og var under 30 år. 
Han påstod mange ganger at jeg var "over hans liga". Jeg selv opererer ikke med ligaer. 
Forholdet havarerte fordi han ikke klarte å slutte å legge til single jenter på facebook og instagram. 

Anonymkode: 99202...b12

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes min sanboer er utrolig kjekk! Fortsatt sommerfugler i magen 😍

Men ja, hvordan vet man hva andre synes?

Anonymkode: de78f...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo ikke hva alle synes, men jeg tror de fleste vet hvem som går for å være kjekk blant menn eller vakker blant kvinnene?

Det er bare å Google verdens kjekkeste eller verdens vakreste?

Smaken er som baken, men som en tidligere skrev her - konvensjonell pen/kjekk? 
Tror du vennene/venninnene dine syns din partner er/var pen?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler han er konvensjonelt vakker og brukte å beundre skjønnheten hans. Han har til å med fine øyenvipper og negler. 😅 Tykkt hår. Milde grønne øyne. Fin stemme. Når han sov, ja jeg hadde jo skikkelig creepy øyeblikk, var han vakker. Misunner det, for når jeg sover har jeg åpne øyne. Føler meg langt ifra like velskapt. 

Vet ikke hvor viktig det er, eller om det blir noen neste. 

Anonymkode: 68be1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det blir jo ikke hva alle synes, men jeg tror de fleste vet hvem som går for å være kjekk blant menn eller vakker blant kvinnene?

Det er bare å Google verdens kjekkeste eller verdens vakreste?

Smaken er som baken, men som en tidligere skrev her - konvensjonell pen/kjekk? 
Tror du vennene/venninnene dine syns din partner er/var pen?

Ts

Det er litt vanskelig for vi kan jo se hvem som sikkert blir omtalt som vakker, men samtidig ikke føle en tiltrekning mot dem. Jeg kan tenke mange er litt kjedelige og det selv om jeg parallelt med det vet de er universalt hot. Bare ikke for meg.

Anonymkode: 68be1...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min; nei, men ble tiltrukket av personlighet. 
Mannen min; ja! Han er veldig kjekk. Høy og mørk og har et utseende med like trekk som Ben Affleck og Josh Harnett. Hjelper ikke at han er verdens snilleste og mest sjarmerende også med herlig personlighet.

Anonymkode: 887cf...c75

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er ikke konvensjonelt kjekk, men finnes sikkert noen som syns det. Jeg syns han er midt på tre, og det tror jeg de fleste syns. 

Anonymkode: 1548e...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er han, men litt trist at han tror det er hans verdi. Var ikke det jeg falt for,  er etter 20 år ikke det jeg elsker ved ham, men han tror visst det er hans verdi. 

Jeg hadde elsket ham om han fikk brannskader på hele ansikt og kropp. Det hadde ærlig talt ikke hatt noe å si for min del. 

Anonymkode: 1f262...800

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han er objektivt kjekk. Damer snur seg etter ham. Ser ut som en modell  

Men det jeg liker best er hans indre. Og at han er en submissive sissy.

Anonymkode: 50272...6a9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, objektivt har det vel variert fra normalvektig men lav via normalvektig og slankeoprert til helsemessig fedme.

Da jeg ble singel tenkte jeg å finne en normalvektig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksmannen min er veldig kjekk. Så kjekk at noen til og med har lurt på hvorfor jeg gikk ifra en så kjekk mann🤦‍♀️

Vi har barn sammen og jeg ønsker så lite konflikt som mulig, så jeg snakker aldri stygt om han på bygda, men sånn bare mellom oss så kan kjekke menn også være drittsekker. 

Anonymkode: aa950...9da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært sammen med mindre pene kvinner, tjukke kvinner eller sluskete kvinner. 

Anonymkode: dcf14...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er direkte stygg utseendemessig.

Har også veldig stygge exer og får mange kommentarer på at jeg ikke ser min egen verdi fordi jeg velger slike menn. Den ene exen ble venninner direkte sinte for at jeg holdt på med, det lurte på om jeg hadde en psykose. Flere exer har også vært uten jobb og eid bolig.

Har opplevd grov omsorgssvikt og mobbing, så har 0 selvfølelse. Får ofte nok høre at jeg er pen og for snill, men tror ikke på det. Exene mine har sagt at jeg er langt over deres liga, men jeg ser det ikke, jeg ser bare at de er langt unna hva jeg synes er attraktivt.

Anonymkode: 327e0...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for at min X ikke behandlet hverken meg eller barna noe bra, så hadde han karisma. Det var en grunn til at jeg falt for han. Naiv som jeg var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks (far til barnet mitt) er veldig kjekk. Han er supergodt trent og har et veldig pent og maskulint ansikt. Min mor sier når hun ser han at det ser ut som om han er pakket rett ut av en eske, alt er liksom prikkfritt 🤣 Men vi passer ikke sammen mtp personlighet, så jeg kunne faktisk ikke ligget med ham eller noe slikt etter at det ble slutt, jeg har virkelig null tenning der. Men vi er venner, da. Har ikke noe i mot ham liksom.

Anonymkode: 84351...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...