Gå til innhold

Flere med samme erfaring? Katten ligger utenfor soveromsdøra mi når jeg sover.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har katteluke og kan legge seg hvor han vil i huset. Men han ligger å vokter soveromsdøra. Plassen jeg finner han på hver morning eller når jeg går på do om natten er en skikkelig kald plass med steingulv.

Skjønner ikke hvorfor han vil ligge der. Har lagt et saueskinn der så han ikke blir syk.

Anonymkode: 05b6d...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han har katteluke og kan legge seg hvor han vil i huset. Men han ligger å vokter soveromsdøra. Plassen jeg finner han på hver morning eller når jeg går på do om natten er en skikkelig kald plass med steingulv.

Skjønner ikke hvorfor han vil ligge der. Har lagt et saueskinn der så han ikke blir syk.

Anonymkode: 05b6d...a14

Han vil kanskje beskytte deg?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel helst sove hos deg? Kattene mine lå alltid og sov i sengen min, sammen med meg. 

Anonymkode: 939e3...51b

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står soveromsdøra alltid oppe så som oftest ligger hun i senga sammen meg.

Anonymkode: fcab6...e10

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er soverommet et forbudt område for mine katter. Di sover i sofa, bad eller gang. Så skjønt at den ligger der, er nok et tegn på beskyttelse som det ble nevnt over💛

Anonymkode: 8ff55...e5a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk tror katten vil beskytte eier? Det handler vel mer om ønske om nærhet. 

Vi har soveromsdøra på gløtt, så kattene kan komme inn når de vil. Kunne ikke falle meg inn å stenge dem ute fra soverommet - en malende katt i senga er jo noe av kosen med å ha dem, synes jeg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (9 timer siden):

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk tror katten vil beskytte eier? Det handler vel mer om ønske om nærhet. 

Vi har soveromsdøra på gløtt, så kattene kan komme inn når de vil. Kunne ikke falle meg inn å stenge dem ute fra soverommet - en malende katt i senga er jo noe av kosen med å ha dem, synes jeg. 

Er mange grunner til hvorfor man ikke vil ha katten inne på soverommet sitt. Jeg skulle gjerne hatt min katt der, men av en eller annen grunn pisser han på dyna mi med én gang han får sjansen. Han har fått mange sjanser, men nå er det nok. Nå får han ikke adgang til soverommet lengre. Synd, for jeg er enig med deg. Elsker å sove med en katt i senga sånn egentlig. 

Anonymkode: da039...a2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så koselig med flått og fuglelopper i senga når man har utekatt

Anonymkode: 63d65...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (11 timer siden):

Jeg har installert katteluke i døra til soverommet sånn at kattene kan komme og gå uten at jeg trenger å ha døren åpen sånn at det blir kaldt i resten av huset når vinduet står oppe på soverommet 😆

Anonymkode: 5d01b...753

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...