AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:46 #61 Del Skrevet tirsdag kl 13:46 Som høy kvinne på 181 cm har jeg aldri merket noe til at norske menn foretrekker små kvinner framfor andre preferanser mennesker selvfølgelig har. Har aldri fått en negativ kommentar om høyden min, og har fått mye interesse fra menn som også er lavere enn meg. Om dere får negative kommentarer på noe som helst som angår utseendet deres så henger dere med feil type mennesker. Det har ikke noe med at "alle menn i Norge.." eller "alle kvinner i Norge.." er sånn eller slik. Det er bare sånn at det dessverre alltid finnes enkelte mennesker som har det så vondt med seg selv at de må rakke ned på andre for å hevde seg. Det har alt med de (enkeltindividene) å gjøre, og ikke noe med dere eller andre å gjøre. Anonymkode: 2733e...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:05 #62 Del Skrevet tirsdag kl 14:05 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Som høy kvinne på 181 cm har jeg aldri merket noe til at norske menn foretrekker små kvinner framfor andre preferanser mennesker selvfølgelig har. Har aldri fått en negativ kommentar om høyden min, og har fått mye interesse fra menn som også er lavere enn meg. Om dere får negative kommentarer på noe som helst som angår utseendet deres så henger dere med feil type mennesker. Det har ikke noe med at "alle menn i Norge.." eller "alle kvinner i Norge.." er sånn eller slik. Det er bare sånn at det dessverre alltid finnes enkelte mennesker som har det så vondt med seg selv at de må rakke ned på andre for å hevde seg. Det har alt med de (enkeltindividene) å gjøre, og ikke noe med dere eller andre å gjøre. Anonymkode: 2733e...435 Jeg er helt enig, men det føles jo unektelig som det er noe galt med meg når jeg har opplevd det så mye. Bare fra en vilkårlig mann jeg møtte fra Match.com hvor høyden min tydelig var nevnt i profilen, så fikk jeg "Huff, du var høy!" som første kommentar 😅 Det føltes ikke ut som om det var en kommentar som var begrunnet i at han hadde det vondt med seg selv heller, mer en spontan reaksjon. Du er veldig heldig som aldri har fått kommentarer om at du er monstrum eller giraff. Anonymkode: ed32b...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet i går, 02:26 #63 Del Skrevet i går, 02:26 Tenker høye kvinner kan ha litt å tjene på å gå etter menn med selvtillit, og unngå dem som er i faresonen for å føle seg truet av kvinner som er omtrent like høye som dem selv. Menn som står stødig i seg selv vil aldri tenke på kvinner på 180cm som "maskuline", i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #64 Del Skrevet 10 timer siden Mange norske kvinner er i hvert fall kresne på høyden. Hvis en mann i utgangspunktet ikke brydde seg, men blir avvist mye for sin høyde, vil det nødvendigvis forme hans holdinger også. Anonymkode: 33bd3...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå