AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:36 #41 Del Skrevet søndag kl 19:36 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg så er ikke høyde noe jeg bevisst legger vekt på. I utgangspunktet driter jeg i høyde. For meg så er ikke høyde noe jeg tar med i noen betraktning. Jeg hadde feks ikke høyde som noe greie på Tinder da jeg var singel. Traff og Datet flere som var 170++ Når det er sagt, så har jeg aldri vært seksuelt tiltrukket av noen som er høyere en kanskje 160. Hadde spilt null rolle for meg om dama er 180, men jeg har altså tilgode å bli tiltrukket av/finne noen som er attraktive på den høyden. Alle mine seksualpartnere og partnere har vært maks 160. Anonymkode: 09af4...42e Hvordan henger det sammen at du driter i høyde, men ikke tiltrekkes av høye kvinner? Det betyr jo åpenbart noe for deg da 😝 Anonymkode: ed32b...651 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:41 #42 Del Skrevet søndag kl 19:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan henger det sammen at du driter i høyde, men ikke tiltrekkes av høye kvinner? Det betyr jo åpenbart noe for deg da 😝 Anonymkode: ed32b...651 Du skjønte ikke at høyde ikke er en forutsetning for meg om jeg skal date noen, men har ikke opplevd å bli tiltrukket noen over 160? Jeg utelukker ingen basert på høyde. Når en dame på feks Tinder har i bio at hun er 172, så er det irrelevant for om jeg vil treffe hun. Høyden er ingen forutsetning for om jeg vil treffe vedkommende. Mulig du klarer det, men jeg klarer ikke å kontrollere hvem jeg tiltrekkes av eller ikke. Jeg har ikke vært seksuelt tiltrukket av en dame fra Nepal eller Somalia heller. Men jeg hadde gjerne gått på date med en. Om jeg ikke hadde blitt seksuelt tiltrukket av vedkommende, så betyr ikke det at jeg ikke liker damer fra Nepal. Anonymkode: 09af4...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:44 #43 Del Skrevet søndag kl 19:44 Blått skrev (21 timer siden): Jeg klarer ikke helt å forstå hva du vil frem til. Opplever du at norske menn avviser deg for du at du er for høy? Jeg er 170 og har aldri opplevd noe snakk om høyde fra en eneste mann. AnonymBruker skrev (21 timer siden): "Utenlandske menn"? Jeg har bodd i USA, og der fikk jeg hele tiden høre at menn liker "petite" damer. Jeg følte meg aldri petite nok, og gikk for å være "høy" der. Jeg er 170. Gjennomsnittshøyde for menn der er 175. I Norge er jeg bare litt over gjennomsnittet. Opplever absolutt ikke at norske menn vil ha kvinner "så små som mulig". Fordi de selv er høyere. De er høyere enn deg også, TS, on average. Anonymkode: 77288...d30 Altså, det er forskjell på 170 og 177 eller hvor høy ts var. Skjønner ikke hvorfor dere 170-damer svarer? Dere føler dere jo tydeligvis kallet til å svare FORDI dere mener selv dere er i kategorien høy, men synes det er veldig rart at høye damer opplever å bli avvist av menn, for det har ikke dere opplevd. Kan det være fordi dere faktisk er en god del lavere…..? Dette skjer i hver jævla tråd om høye kvinner. Vi som er ordentlig høye, 178-190, vet hva vi snakker om, men blir liksom ikke trodd. Ja, og så kommer den der om at fotomodeller er høye. Vel. Ser du ut som en modell, er det vel ikke noe problem uansett høyde, men de færreste norske kvinner gjør det. Vi kan være firkanta i kroppen, skinn og bein, feite, ha rare proporsjoner og alle mulige andre skavanker. Man blir ikke automatisk modell selv om man er høy 🤪 Anonymkode: 537b5...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:46 #44 Del Skrevet søndag kl 19:46 Jeg er 160 og får masse oppmerksomhet fra menn, egentlig for mye for min smak da jeg er en stille og introvert person. Mine venninner som er 175-185 vasser i tilbud fra menn. De har null problemer med å finne seg mann. Min konklusjon er at høyde ikke spiller så stor rolle. Anonymkode: 31c4c...d51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:52 #45 Del Skrevet søndag kl 19:52 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, det er forskjell på 170 og 177 eller hvor høy ts var. Skjønner ikke hvorfor dere 170-damer svarer? Dere føler dere jo tydeligvis kallet til å svare FORDI dere mener selv dere er i kategorien høy, men synes det er veldig rart at høye damer opplever å bli avvist av menn, for det har ikke dere opplevd. Kan det være fordi dere faktisk er en god del lavere…..? Dette skjer i hver jævla tråd om høye kvinner. Vi som er ordentlig høye, 178-190, vet hva vi snakker om, men blir liksom ikke trodd. Ja, og så kommer den der om at fotomodeller er høye. Vel. Ser du ut som en modell, er det vel ikke noe problem uansett høyde, men de færreste norske kvinner gjør det. Vi kan være firkanta i kroppen, skinn og bein, feite, ha rare proporsjoner og alle mulige andre skavanker. Man blir ikke automatisk modell selv om man er høy 🤪 Anonymkode: 537b5...729 Her jeg bor er 170 høy for dame. Har bestandig vært en av de høyeste. 170 er starten på høy kategorien. Anonymkode: 564c8...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:21 #46 Del Skrevet søndag kl 20:21 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du skjønte ikke at høyde ikke er en forutsetning for meg om jeg skal date noen, men har ikke opplevd å bli tiltrukket noen over 160? Jeg utelukker ingen basert på høyde. Når en dame på feks Tinder har i bio at hun er 172, så er det irrelevant for om jeg vil treffe hun. Høyden er ingen forutsetning for om jeg vil treffe vedkommende. Mulig du klarer det, men jeg klarer ikke å kontrollere hvem jeg tiltrekkes av eller ikke. Jeg har ikke vært seksuelt tiltrukket av en dame fra Nepal eller Somalia heller. Men jeg hadde gjerne gått på date med en. Om jeg ikke hadde blitt seksuelt tiltrukket av vedkommende, så betyr ikke det at jeg ikke liker damer fra Nepal. Anonymkode: 09af4...42e Jeg skjønte akkurat hva du mente, men da er jo ikke høyde uvesentlig for deg. Jeg tiltrekkes heller ikke av menn under min egen høyde, men det betyrjo da at høyde faktisk er viktig. Hvorfor møter du damer du uansett ikke tiltrekkes av? Gir ingen mening. Anonymkode: ed32b...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:22 #47 Del Skrevet søndag kl 20:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønte akkurat hva du mente, men da er jo ikke høyde uvesentlig for deg. Jeg tiltrekkes heller ikke av menn under min egen høyde, men det betyrjo da at høyde faktisk er viktig. Hvorfor møter du damer du uansett ikke tiltrekkes av? Gir ingen mening. Anonymkode: ed32b...651 Sier meg enig med denne. Det er ikke noe vits å date noen man ikke liker. Anonymkode: 564c8...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:39 #48 Del Skrevet søndag kl 20:39 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor møter du damer du uansett ikke tiltrekkes av? Gir ingen mening. Anonymkode: ed32b...651 Fordi jeg vet jo ikke om jeg tiltrekkes de, før jeg møter de! De kan jo være smellvakre på bilder, morsomme og fine folk. Men så får jeg ingen gnist når jeg møter dem. Om det er pga høyden eller ikke vet jeg jo ikke. Jeg sier at til nå, så har jeg ikke fått den tiltrekningen til en som er over 160. Hadde jeg ikke datet de, fordi de er høye, da hadde høyden hatt betydning. Anonymkode: 09af4...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:40 #49 Del Skrevet søndag kl 20:40 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sier meg enig med denne. Det er ikke noe vits å date noen man ikke liker. Anonymkode: 564c8...a09 Jeg vet jo ikke om jeg liker noen før jeg møter dem🤷🏼♂️ Anonymkode: 09af4...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet søndag kl 20:47 #50 Del Skrevet søndag kl 20:47 For min del virker det som om høyde ligger relativt langt ned på lista over preferanser for de fleste menn. I sterk kontrast til de fleste kvinner, slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:54 #51 Del Skrevet søndag kl 20:54 1. Det kommer an på hvem du spør. Alle er forskjellige. 2. Det kommer nok veldig an på hvor de du spør er fra, og hva som er vanlig høyde der. Nord-Europa har gjennomsnittlig ganske høy befolkning i forhold til mange andre land. 3. Jeg opplever ikke at høyde er et stort tema blant menn, bortsett fra hos de mennene som er lave og er usikre på om damer vil like dem. Jeg tenker at TS som kvinne problematiserer sin egen høyde. 4. Kjæresten til TS virker å ha et litt forskrudd forhold til høyde og kvinner om han mener en kvinne på 177 cm er lav. Selv om det er 20 cm lavere enn han selv, og at han er fra et land der mange er ganske høye, tror jeg 177 cm der ikke klassifiseres som lavt. 5. Jeg som er kvinne på litt over 150 cm, merket at sitatet til siste kommentar var vond. For hvis TS' tyske kjæreste mener 177 cm er lavt, og TS opplever han som mindre kresen enn mange andre hun har møtt, virker det ikke som det er mye håp for lavere kvinner. Anonymkode: c8737...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:12 #52 Del Skrevet søndag kl 21:12 AnonymBruker skrev (23 timer siden): norske menn vil helst ha kvinner som er så små som mulig. Er dette tilfellet? Jeg sveiper alle kortvokste til venstre. Vil ikke ha lave unger. Lange folk er penere enn korte. Vis meg en modell på 1,5m... Anonymkode: 41439...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:56 #53 Del Skrevet søndag kl 21:56 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er dette tilfellet? Jeg sveiper alle kortvokste til venstre. Vil ikke ha lave unger. Lange folk er penere enn korte. Vis meg en modell på 1,5m... Anonymkode: 41439...52c Modeller er høye for å tiltrekke seg oppmerksomhet av å være visuelt store og at de fleste må se opp til dem, som skaper en effekt av at merkene selger noe ekslusivt, ikke fordi de høye er penest. Om jeg har forstått det riktig. Alle kan være pene. Du har et dårlig menneskesyn. Å det er korte modeller også, se på Nelly. Det er flere korte i andre modelloppdrag enn akkurat catwalk, men er usikker på om noen er 150. Bør være det, spesielt når det er klær ment for petit. Anonymkode: 564c8...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:07 #54 Del Skrevet mandag kl 11:07 Små damer får menn til å føle seg sterke, selv om de verken er sterke i hodet eller kroppen. Menn med god selvfølelse vil ha jevnbyrdige damer. Anonymkode: c49a9...59d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:06 #55 Del Skrevet mandag kl 12:06 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er dette tilfellet? Jeg sveiper alle kortvokste til venstre. Vil ikke ha lave unger. Lange folk er penere enn korte. Vis meg en modell på 1,5m... Anonymkode: 41439...52c AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Små damer får menn til å føle seg sterke, selv om de verken er sterke i hodet eller kroppen. Menn med god selvfølelse vil ha jevnbyrdige damer. Anonymkode: c49a9...59d Bare tar meg friheten til å sitere disse to jeg, som referanse for dem som mener at vi som er lave idealiseres. Det har jeg ikke merket noe til, for å si det sånn. Tvert imot så virker det å være en slags konkurranse om å skrive styggest mulig ting om oss. Tydeligvis er vi automatisk stokk dumme, siden vi aldri kan være jevnbyrdige med en mann, uansett. Og ja, så er vi stygge. Flaks at jeg aldri har ønsket meg barn da, så slipper vi flere lave og dumme stygginger her i verden. Dog, den som snakker om kortvokste har tydeligvis ikke forststått at det er en diagnose, så er tydeligvis ikke bare vi som er lave som sliter litt med intelligens. Det er jo en slags trøst da. Anonymkode: 93b0b...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:26 #56 Del Skrevet mandag kl 14:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare tar meg friheten til å sitere disse to jeg, som referanse for dem som mener at vi som er lave idealiseres. Det har jeg ikke merket noe til, for å si det sånn. Tvert imot så virker det å være en slags konkurranse om å skrive styggest mulig ting om oss. Tydeligvis er vi automatisk stokk dumme, siden vi aldri kan være jevnbyrdige med en mann, uansett. Og ja, så er vi stygge. Flaks at jeg aldri har ønsket meg barn da, så slipper vi flere lave og dumme stygginger her i verden. Dog, den som snakker om kortvokste har tydeligvis ikke forststått at det er en diagnose, så er tydeligvis ikke bare vi som er lave som sliter litt med intelligens. Det er jo en slags trøst da. Anonymkode: 93b0b...cde Dette er en tråd om høyde, den tiltrekker seg de som liker høye. Det er også en her som sier han har aldri følt noe seksuelt for noen over 160, skal du sitere han? Gå på nett og meng deg inn i stor høydeforskjell fetishen, så får du se. Også, det aller vanligste verden over er å være lav, så hvorfor skulle ikke dere bli likt? Asiatiske kvinner så jeg er en av de mest populære på dating app, og norske menn slutter ikke å prate om dem. De er i mange tilfeller lave. En lav befolkning på generell basis. De sier aldri, vel om hun er høy nok da for lave kvinner liker jeg ikke. Kanskje finner du noen som sier det, men jeg har aldri sett det for de bryr seg neppe så mye. Samme med Brasil, er ikke de igså svært lave? Du må slutte å hate degselv. Lave kvinner blir likt. Du kan bli likt. Og om du levde i en verden som hatet lave, kunne du fortsatt møtt noen å blitt elsket. Det at du blir idealisert betyr ikke at vi aldri blir. Ingen blir idealisert alene. Jeg sa asiatisk bli, betyr ikke at Skandinavia aldri blir. Lave blir, aldri høye. Blonde, aldri brunetter, brunetter, aldri rødhåret. Men helst bør vi finne dem som tenker på oss som en flersimensjonalt menneske og ikke bare fordi vi er lave, høye, lyse, mørke og sånnt. Anonymkode: 564c8...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:14 #57 Del Skrevet mandag kl 18:14 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er en tråd om høyde, den tiltrekker seg de som liker høye. Det er også en her som sier han har aldri følt noe seksuelt for noen over 160, skal du sitere han? Gå på nett og meng deg inn i stor høydeforskjell fetishen, så får du se. Også, det aller vanligste verden over er å være lav, så hvorfor skulle ikke dere bli likt? Asiatiske kvinner så jeg er en av de mest populære på dating app, og norske menn slutter ikke å prate om dem. De er i mange tilfeller lave. En lav befolkning på generell basis. De sier aldri, vel om hun er høy nok da for lave kvinner liker jeg ikke. Kanskje finner du noen som sier det, men jeg har aldri sett det for de bryr seg neppe så mye. Samme med Brasil, er ikke de igså svært lave? Du må slutte å hate degselv. Lave kvinner blir likt. Du kan bli likt. Og om du levde i en verden som hatet lave, kunne du fortsatt møtt noen å blitt elsket. Det at du blir idealisert betyr ikke at vi aldri blir. Ingen blir idealisert alene. Jeg sa asiatisk bli, betyr ikke at Skandinavia aldri blir. Lave blir, aldri høye. Blonde, aldri brunetter, brunetter, aldri rødhåret. Men helst bør vi finne dem som tenker på oss som en flersimensjonalt menneske og ikke bare fordi vi er lave, høye, lyse, mørke og sånnt. Anonymkode: 564c8...a09 Det er faktisk direkte slemme uttalelser vi snakker om her. Han som snakket om at han aldri hadde funnet tonen med en høy kvinne sa ingenting stygt og de som er høye. Han utelukker dem ikke engang. De jeg siterer synes åpenbart at jeg er en motbydelig skapning som ikke burde få eksistere. Stygg er på en måte det hyggeligste som blir sagt, og det sier vel det meste. Det å insinuere at jeg er dum og hjelpeløs på grunn av en kroppslig skavank jeg ikke kan noe for er liksom langt under beltestedet. Det samme at menn tydeligvis ikke kan like meg for noe annet enn å booste sitt eget ego. Skjer det ofte for dere som er høye liksom, at dere blir latterliggjort på den måten? Jeg er altså ikke hverken dum eller hjelpeløs. Jeg har klart meg alene hele livet og kommer til å klare meg alene resten av livet også, det får man ikke til om man er dum og hjelpeløs. Bare sånn til info til alle mobbere her inne. Anonymkode: 93b0b...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:26 #58 Del Skrevet mandag kl 18:26 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er faktisk direkte slemme uttalelser vi snakker om her. Han som snakket om at han aldri hadde funnet tonen med en høy kvinne sa ingenting stygt og de som er høye. Han utelukker dem ikke engang. De jeg siterer synes åpenbart at jeg er en motbydelig skapning som ikke burde få eksistere. Stygg er på en måte det hyggeligste som blir sagt, og det sier vel det meste. Det å insinuere at jeg er dum og hjelpeløs på grunn av en kroppslig skavank jeg ikke kan noe for er liksom langt under beltestedet. Det samme at menn tydeligvis ikke kan like meg for noe annet enn å booste sitt eget ego. Skjer det ofte for dere som er høye liksom, at dere blir latterliggjort på den måten? Jeg er altså ikke hverken dum eller hjelpeløs. Jeg har klart meg alene hele livet og kommer til å klare meg alene resten av livet også, det får man ikke til om man er dum og hjelpeløs. Bare sånn til info til alle mobbere her inne. Anonymkode: 93b0b...cde Så søk opp masse stygge meldinger om høye kvinner om det får deg til å sove bedre. Det er trist at de sier sånnt, at du tar det til deg også. Menn er drit slemme når de snakker om hva de liker og ikke liker. Anonymkode: 564c8...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:31 #59 Del Skrevet mandag kl 19:31 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Så søk opp masse stygge meldinger om høye kvinner om det får deg til å sove bedre. Det er trist at de sier sånnt, at du tar det til deg også. Menn er drit slemme når de snakker om hva de liker og ikke liker. Anonymkode: 564c8...a09 Høye kvinner blir ofte kalt dumme på grunn av høyden sin? Eller på annet vis ledd av som et slags komisk innslag? Det jeg har sett er at en del idiotisk her inne kaller høye kvinner maskuline. Og det er selvsagt ikke noe i nærheten av greit, men om valget sto mellom å bli kalt dum og maskulin, så ville jeg nok valgt det siste. Kjernen her er uansett at jeg mener det er tull at lave kvinner på noen måte idealiseres. Om det hadde vært tilfelle burde det finnes noen positive karakteristikker av lave kvinner der ute, men det gjør det ikke. Vi blir aldri omtalt som vakre eller sexy, vi er søte, som om vi var barn eller hundevalper. Vi blir ledd ut om vi klatrer opp for å rekke det som står på øverste hylle, og vi blir stakkarsliggjort om vi ber om hjelp. Vi blir tydeligvis også oppfattet som barnslige og dumme. Så på hvilken måte idealiseres vi? Svaret er at det er bare tull. Det er høye og slanke mennesker som er idealet, vi andre kan ikke vinne. Anonymkode: 93b0b...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:08 #60 Del Skrevet mandag kl 20:08 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Høye kvinner blir ofte kalt dumme på grunn av høyden sin? Eller på annet vis ledd av som et slags komisk innslag? Det jeg har sett er at en del idiotisk her inne kaller høye kvinner maskuline. Og det er selvsagt ikke noe i nærheten av greit, men om valget sto mellom å bli kalt dum og maskulin, så ville jeg nok valgt det siste. Kjernen her er uansett at jeg mener det er tull at lave kvinner på noen måte idealiseres. Om det hadde vært tilfelle burde det finnes noen positive karakteristikker av lave kvinner der ute, men det gjør det ikke. Vi blir aldri omtalt som vakre eller sexy, vi er søte, som om vi var barn eller hundevalper. Vi blir ledd ut om vi klatrer opp for å rekke det som står på øverste hylle, og vi blir stakkarsliggjort om vi ber om hjelp. Vi blir tydeligvis også oppfattet som barnslige og dumme. Så på hvilken måte idealiseres vi? Svaret er at det er bare tull. Det er høye og slanke mennesker som er idealet, vi andre kan ikke vinne. Anonymkode: 93b0b...cde Det er helt motsatt av min erfaring, jeg har blitt avvist så mange ganger på grunn av høyden min. Menn har alltid fortalt meg at de vil ha en liten, feminin dame. For jeg er bare "maskulin og har brede skuldre og føtter som en mann." Det er trist at du har opplevd så mye kjipt rundt høyden din, men det har jeg og. Jeg synes ikke vi skal gjøre dette til noen konkurranse om hvem som har det verst. Det er alltid kjipt å være i ytterkanten av det som er vanlig. Anonymkode: ed32b...651 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå