Capazitet Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sier mye om kunnskapen blant brukere her når man tror man er ekstra nære fordi man har 24, når 25 blir trukket. Hvis du var ekstra nære må det i så fall være fordi du var nære å krysse feil rute. Anonymkode: 18e4e...ed8 Nettopp! Det har jo ingenting å si om tallet er nærme eller fjernt i verdi i forhold til vinnertallet. Folk er så lite intelligente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde 6 rette en gang. Alle tallene stemte bortsett fra det siste. Vant 7-8000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Andre som «nesten har vunnet i Lotto? I kveld fikk jeg 6 rette for første gang, jeg hadde tallet 25 istedenfor 24. det føles bare så surt, klarer ikke å være fornøyd med den lille gevinsten (3755,-) i det hele tatt… flere som har opplevd det samme? Anonymkode: b5396...fd4 Klarte å få 6+1 rett tidligere. Glad for premien men følte det var så nære milliongevinst.. Men en kjenner gjerne en liten tanke som surrer i hodet, om at det var jo egentlig 7 rette.. Neida, det var veldig nære det der. Anonymkode: 25954...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahmed7777 Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Feks lykketall som 3 og 7 og ulykkestallet 13 er populære, og 19 pga mange spiller fødselsår og denslags. I tillegg er det mange som spiller sammenhengende rekker, som 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Den har like stor sjanse til å gå inn som andre, men hvis den først gjør det blir det veldig lav premie. Her er en artikkel om rekker man i hvert fall kan prøve å unngå hvis man vil ha høy gevinst om man først vinner https://www.norsk-tipping.no/artikler/dette-er-de-mest-spilte-lotto-rekkene-071024 Anonymkode: e1015...045 Jeg får prøvd de tallene neste gang hvis jeg blir millionær så skal jeg huske deg. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sier mye om kunnskapen blant brukere her når man tror man er ekstra nære fordi man har 24, når 25 blir trukket. Hvis du var ekstra nære må det i så fall være fordi du var nære å krysse feil rute. Anonymkode: 18e4e...ed8 Ja. Det var sinnsykt nær å trykke riktig rute. Du skjønner jo hvorfor vi syns det er sykt. Det er ikke det samme mentale følelsen av å se det være 48, som det er å være forbaska 24 istede for 25. Anonymkode: 2898e...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden Selv om ikke premien i min historie var like stor som "din" - tør jeg å påstå at min opplevelse var enda surere, for her hadde jeg vunnet om jeg hadde fulgt magefølelsen 😒 Jeg deltok nemlig på lyden av Norge for et par år siden, og når jeg skulle gjette, stod det mellom noen som bruker munnskyll, og noen som tar på roll-on deo. Jeg og ungene hadde testet ut begge lydene gang på gang, og ungene var sååå sikre på det var munnskyll. Jeg hadde først tenkt motsatt, men ble stadig mer usikker, så når min tur kom, gjettet jeg munnskyll, som så klart var feil.... Noen dager senere satt jeg i bilen og hørte på radioen, når en annen dust ringte inn og gjettet deo, og han vant 200 000 😭😭 Tror du jeg slet med denne i lang tid etterpå eller? 😆Som alenemor med lav inntekt, hadde de pengene betydd ekstremt mye.... Så jeg vet nok nesten enda bedre enn deg ,hvordan det føles å være såå nærme, hehe... Ville bare dele denne, så du kanskje føler deg litt bedre 😉 Anonymkode: 828dd...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv om ikke premien i min historie var like stor som "din" - tør jeg å påstå at min opplevelse var enda surere, for her hadde jeg vunnet om jeg hadde fulgt magefølelsen 😒 Jeg deltok nemlig på lyden av Norge for et par år siden, og når jeg skulle gjette, stod det mellom noen som bruker munnskyll, og noen som tar på roll-on deo. Jeg og ungene hadde testet ut begge lydene gang på gang, og ungene var sååå sikre på det var munnskyll. Jeg hadde først tenkt motsatt, men ble stadig mer usikker, så når min tur kom, gjettet jeg munnskyll, som så klart var feil.... Noen dager senere satt jeg i bilen og hørte på radioen, når en annen dust ringte inn og gjettet deo, og han vant 200 000 😭😭 Tror du jeg slet med denne i lang tid etterpå eller? 😆Som alenemor med lav inntekt, hadde de pengene betydd ekstremt mye.... Så jeg vet nok nesten enda bedre enn deg ,hvordan det føles å være såå nærme, hehe... Ville bare dele denne, så du kanskje føler deg litt bedre 😉 Anonymkode: 828dd...6e2 Neeei!!! 😩 Det er fryktelig. Men gode ører du har, håper det blir senere en gang 😊 Anonymkode: 2898e...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå