Sniff76 Skrevet søndag kl 09:19 #21 Del Skrevet søndag kl 09:19 Sengetøy annenhver uke eller oftere ved behov. Støvsuger i hvert fall 3 ganger i uka. Har unger og dyr. Vasker gulvene ca annenhver uke men kan gå 3 uker også. Hvis det ligger an til å bli 3 uker, vasker vi golvet på badene i mellomtiden for de kan gå max 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:02 #22 Del Skrevet søndag kl 10:02 Skifter på senga annenhver uke. Gulvet i stua og sånt vaskes nok typ annenhver måned. Har parkett. Går ikke med sko inne så det blir ikke skittent Anonymkode: f9de0...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:41 #23 Del Skrevet søndag kl 10:41 Sengetøy skiftes annen hver uke. Kjøkken og bad vaskes minst en gang i uka; kjøkkengolv mopper raskt på kvelden hvis nødvendig. Har robotstøvsuger på stua, men vasker/mopper golvet ca annen hver uke, etter behov. Mopper barnas rom hver uke vårt sjeldnere. Anonymkode: 05ef7...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:49 #24 Del Skrevet søndag kl 11:49 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor ofte vasker dere sengetøyet deres, og barnas senger? Hvor ofte vasker dere gulv? Anonymkode: bbbe4...ffa Vasker sengetøyet når jeg har tatt det av senga. Dvs når jeg har tid. Siden jeg har flere sett så trenger jeg ikke vaske med en gang. Vasker gulv ved behov. Dvs ikke så ofte,mest støvsuging her. Anonymkode: 6ac8f...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:51 #25 Del Skrevet søndag kl 11:51 Hvor ofte man SKIFTER sengetøy er et annet spørsmål,og det er det folk flest svarer på her. Anonymkode: 6ac8f...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:55 #26 Del Skrevet søndag kl 11:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor ofte man SKIFTER sengetøy er et annet spørsmål,og det er det folk flest svarer på her. Anonymkode: 6ac8f...6ac For mange er det helt sammenfallende. Av alle bortkastede ting å bruke tid på; Brette og legge bort sengetøy. Når man bare kan vaske, tørke, og legge rett på senga igjen. Anonymkode: 91353...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:58 #27 Del Skrevet søndag kl 11:58 Jeg vasker sengetøy når skittentøyskurven for sengetøy er full. Så kanskje en gang i måneden. Skifter på senga, derimot, det gjør jeg ofte. Gulvene vaskes minst en gang i uka, det tar robotstøvsugeren seg av. Om det er soverommet du tenker på. Anonymkode: 45dc1...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:01 #28 Del Skrevet søndag kl 12:01 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For mange er det helt sammenfallende. Av alle bortkastede ting å bruke tid på; Brette og legge bort sengetøy. Når man bare kan vaske, tørke, og legge rett på senga igjen. Anonymkode: 91353...175 Mange har vel flere sett. Jeg tar en helg og vasker flere sett. Ikke har jeg tørketrommel heller, så å legge på samme dag er uaktuelt. Mye som er verre av husarbeid enn å legge sammen og stryke sengeklær. Anonymkode: 6ac8f...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:06 #29 Del Skrevet søndag kl 12:06 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange har vel flere sett. Jeg tar en helg og vasker flere sett. Ikke har jeg tørketrommel heller, så å legge på samme dag er uaktuelt. Mye som er verre av husarbeid enn å legge sammen og stryke sengeklær. Anonymkode: 6ac8f...6ac Hver sin interesse, forstår jeg 😅 Klarer meg fint med to sett. Ene er kun backup ved sykdom. Andre går i maskinen, i trommel og tilbake på senga. Anonymkode: 91353...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:18 #30 Del Skrevet søndag kl 12:18 Sengetøy: * byttes hver uke * vaskes når strømmen er billig Gulv vaskes 1 gang i mnd og støvsuges hver uke Anonymkode: 90c35...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet søndag kl 14:47 #31 Del Skrevet søndag kl 14:47 Jeg foretrekker ukentlig, men annenhver uke er mer enn nok. Egentlig skal vel gulv ikke vaskes så ofte heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:59 #32 Del Skrevet søndag kl 16:59 Blir gulvet ødelagt av å vaskes med vann hver dag? Er laminat Anonymkode: ec14e...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:14 #33 Del Skrevet søndag kl 19:14 Sengetøy ca hver 2. eller 3. uke Gulvene tar roboten daglig med mopp og støvsuger men vasker gjerne etpar ganger i mnd i tillegg. Anonymkode: 13224...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:16 #34 Del Skrevet søndag kl 19:16 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor ofte vasker dere sengetøyet deres, og barnas senger? Hvor ofte vasker dere gulv? Anonymkode: bbbe4...ffa Ved behov. Finnes ikke faste dager og klokkeslett for når det behovet melder seg. Men har rengjøringshjelp hver 14. dag for gulv m.m. Anonymkode: 9d8d9...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:26 #35 Del Skrevet søndag kl 20:26 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sengetøy hver uke. Gulvvask flere ganger i uka. Drar som regel en våtmopp over daglig. Vasker det ordentlig ett par ganger i mnd. Robotstøvsugeren kjører hver dag. Kjøkkenbenker og bad blir litt tatt over hver kveld. Skikkelig husvask en gang i mnd. Anonymkode: b1924...63b Oj, gulvvask flere ganger i uken er imponerende! Hvordan får dere tid til det? Føler jeg knapt har tid til å ta en gang i uka. Anonymkode: bbbe4...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet søndag kl 20:32 #36 Del Skrevet søndag kl 20:32 Sengetøy hver 2. eller 3. uke, er ikke så nøye på det 😇 Gulv vases ved behov, har det såpass travelt i hverdagen at vi tar det nør vi har tid. Viktigere å følge opp treninger til barna og kjøre vaskemaskiner… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:16 #37 Del Skrevet søndag kl 21:16 Sengetøy annenhver uke Gulvvaske 5 ganger i året. Jeg støvsuger minst en gang om dagen, tørrmopper 5 ganger i uka, og vasker vekk flekker Anonymkode: a3096...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:14 #38 Del Skrevet mandag kl 06:14 missLynch skrev (9 timer siden): Sengetøy hver 2. eller 3. uke, er ikke så nøye på det 😇 Gulv vases ved behov, har det såpass travelt i hverdagen at vi tar det nør vi har tid. Viktigere å følge opp treninger til barna og kjøre vaskemaskiner… Det er derfor vi foretrekker faste rutiner, foran å plutselig se "oi, vi bør virkelig..." i en stresset hverdag. Fast runde med senger, og mer, hver søndag formiddag. Da har vi tid. Samt torsdag kveld - bad, gulv og noen andre punkter - for da er det ellers rolig og typisk en kveld der man er hos venner, eller har besøk. Anonymkode: 91353...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:54 #39 Del Skrevet mandag kl 06:54 AnonymBruker skrev (18 timer siden): For mange er det helt sammenfallende. Av alle bortkastede ting å bruke tid på; Brette og legge bort sengetøy. Når man bare kan vaske, tørke, og legge rett på senga igjen. Anonymkode: 91353...175 Her har jeg fakisk ikke tørketrommel,så her henges sengetøyet opp på stativet på vaskerommet når det er vasket. Og deretter legges det på plass i skapet. Anonymkode: 53714...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:11 #40 Del Skrevet mandag kl 07:11 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hver sin interesse, forstår jeg 😅 Klarer meg fint med to sett. Ene er kun backup ved sykdom. Andre går i maskinen, i trommel og tilbake på senga. Anonymkode: 91353...175 Hadde jeg hatt trommel, kan det godt være jeg hadde valgt samme rutine. Uten trommel trenger sengetøyet et par døgn på å tørke. Å brette sengetøy og legge i skapet tar uansett maks fem minutter. Anonymkode: 979ac...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå