Teardrop Skrevet lørdag kl 20:30 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:30 Hva er greia med Careless? Har de ikke gratis retur? Er jo en hel facebookgruppe der folk selger kun prøvde ting! Hvorfor ikke bare returnere å bytte størrelse? Vurderer å kjøpe en kjole derifra, men er returen så sykt vanskelig tror jeg at jeg dropper det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet lørdag kl 20:35 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:35 https://careless.no/policies/refund-policy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:36 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:36 Teardrop skrev (Akkurat nå): Hva er greia med Careless? Har de ikke gratis retur? Er jo en hel facebookgruppe der folk selger kun prøvde ting! Hvorfor ikke bare returnere å bytte størrelse? Vurderer å kjøpe en kjole derifra, men er returen så sykt vanskelig tror jeg at jeg dropper det! Ligger masse til salgs på Tise og Finn også ser jeg. Tror str tabellen er misvisende, det mange har bestilt «feil» str også tror jeg kvaliteten er så som så. Virker som folk panikkhandler fordi det blir raskt solgt ut på nett, så lett å angre seg etterpå når du får varen. Har ikke vært så lett å reklamere på produktet heller, i følge trustpilot så er det ymse som ikke er bra. Vet ikke hvordan returen fungerer, har aldri prøvd å returner noe Anonymkode: 88277...bc2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:44 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:44 Jeg har også lagt merke til at det stadig legges ut plagg med merkelapp på Finn og Tise. Sender ikke folk i retur? Nå tenker jeg generelt. Har ikke erfaring med Careless. Hvis jeg handler noe på nett på eks Floyd eller Ellos, som ikke passer, betaler jeg jo de 49 kronene returen koster. Hvis ikke handler jeg i fysisk butikk og prøver først. Anonymkode: 37404...38e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:46 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også lagt merke til at det stadig legges ut plagg med merkelapp på Finn og Tise. Sender ikke folk i retur? Nå tenker jeg generelt. Har ikke erfaring med Careless. Hvis jeg handler noe på nett på eks Floyd eller Ellos, som ikke passer, betaler jeg jo de 49 kronene returen koster. Hvis ikke handler jeg i fysisk butikk og prøver først. Anonymkode: 37404...38e Vet ikke -men enig i at det virker litt rart. Anonymkode: 88277...bc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:46 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:46 Teardrop skrev (5 minutter siden): Hva er greia med Careless? Har de ikke gratis retur? Er jo en hel facebookgruppe der folk selger kun prøvde ting! Hvorfor ikke bare returnere å bytte størrelse? Vurderer å kjøpe en kjole derifra, men er returen så sykt vanskelig tror jeg at jeg dropper det! Synes du skal droppe det, og ikke bare pga retur. Elendig kvalitet og en bedriftseier som serverer løgn på løgn. Og str er helt ville, da Sara Emilie Tandberg har tatt mål av seg selv. Ang løgn fra bedriftseieren, f.eks er det noen som kommenterer at kjolen allerede er nuppete. Hun påstår det er smuler etter hun har spist kjeks. Og hun gjør i tillegg narr av de som sier det er nupper. Du ser selv , det er nupper. Anonymkode: 69492...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:58 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:58 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes du skal droppe det, og ikke bare pga retur. Elendig kvalitet og en bedriftseier som serverer løgn på løgn. Og str er helt ville, da Sara Emilie Tandberg har tatt mål av seg selv. Ang løgn fra bedriftseieren, f.eks er det noen som kommenterer at kjolen allerede er nuppete. Hun påstår det er smuler etter hun har spist kjeks. Og hun gjør i tillegg narr av de som sier det er nupper. Du ser selv , det er nupper. Anonymkode: 69492...1c7 Så de som har bestilt klær som nupper tar feil og de egentlig bare har spist kjeks som smuler. Er det det du sier🙈?! Det var litt av en unnamanøver fra bedriften du Anonymkode: 88277...bc2 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:08 #8 Del Skrevet lørdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så de som har bestilt klær som nupper tar feil og de egentlig bare har spist kjeks som smuler. Er det det du sier🙈?! Det var litt av en unnamanøver fra bedriften du Anonymkode: 88277...bc2 Bedriftseieren hadde spist en pakke kjeks og dermed var det smuler og ikke nupper på kjolen.... 🤪 Så ja, alle som opplever nupper på klærne hennes spiser tydeligvis kjeks.... Anonymkode: 69492...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:09 #9 Del Skrevet søndag kl 08:09 har også sett at folk selger klærne med produksjonsfeil istedenfor å reklamere...Men har også lest at det ikke alltid er like lett å reklamere der. Anonymkode: 5a962...822 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:06 #10 Del Skrevet søndag kl 11:06 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så de som har bestilt klær som nupper tar feil og de egentlig bare har spist kjeks som smuler. Er det det du sier🙈?! Det var litt av en unnamanøver fra bedriften du Anonymkode: 88277...bc2 kreativ unnamanøver da, det skal hun ha ser ut som de har noen fine ting, men aldri om jeg støtter influensermerker. Kjøper ikke Glød og merket til Isabel Raad heller. Anonymkode: 34796...070 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 13:40 #11 Del Skrevet mandag kl 13:40 Teardrop skrev (På 8.2.2025 den 21.30): Hva er greia med Careless? Har de ikke gratis retur? Er jo en hel facebookgruppe der folk selger kun prøvde ting! Hvorfor ikke bare returnere å bytte størrelse? Vurderer å kjøpe en kjole derifra, men er returen så sykt vanskelig tror jeg at jeg dropper det! De har ikke gratis retur, for da vil de gå konk i følge Sara Emilie.... Du må i tillegg handle for over 1500 kr for å fra gratis frakt når du bestiller fra Careless!! Anbefaler deg heller å handle av andre, seriøse bedrifter. I Careless er det mye dårlig kvalitet, dyrt, en useriøs bedriftseier og kundeservice er vel så som så. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet mandag kl 22:08 Forfatter #12 Del Skrevet mandag kl 22:08 (endret) Bibbi_ skrev (8 timer siden): De har ikke gratis retur, for da vil de gå konk i følge Sara Emilie.... Du må i tillegg handle for over 1500 kr for å fra gratis frakt når du bestiller fra Careless!! Anbefaler deg heller å handle av andre, seriøse bedrifter. I Careless er det mye dårlig kvalitet, dyrt, en useriøs bedriftseier og kundeservice er vel så som så. Seriøst? Gå konk? med de prisene på kjoler? 😮 Hu driver å bygger et nybygg av et hus på 500kvadrat atm!! så konk meg i ræva Endret mandag kl 22:09 av Teardrop 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 06:55 #13 Del Skrevet tirsdag kl 06:55 (endret) Teardrop skrev (8 timer siden): Seriøst? Gå konk? med de prisene på kjoler? 😮 Hu driver å bygger et nybygg av et hus på 500kvadrat atm!! så konk meg i ræva Jepp , hus til 25 eller 30 mill... Som følgerene og kjøperene hennes betaler. Men de betaler jo dette overprisa med glede virker det som... Så da er det bare for Sara Emilie å ta betalt for retur og ha skyhøye priser på produktene sine. Endret tirsdag kl 06:55 av Bibbi_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå