Gå til innhold

Vits å fikse jordmor nå? Uke 30

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ønsker ikke å diskutere hvorfor jeg ikke har fikset en jordmor tidligere. Men, er det rart å ringe og be om jordmor nå? Er 30 uker. Er det noen som har gått til jordmor så sent/bare siste trimester? 

Anonymkode: 291f9...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Fikse jordmor» 😂 Du høres ut som en gutt på 16 😄

om du ønsker jordmor kan du be om det. Ellers går du bare til fastlegen om du trives med det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har vært hos lege?

Med første gikk jeg litt jm og litt fastlege

Med nr 2 kun fastlege og på sykehuset

Anonymkode: c0be5...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å ta kontakt med helsestasjonen og høre. Men det er ikke sikkert du får time så seint i svangerskapet. På min helsestasjon er det lang ventetid. I mitt første svangerskap gikk jeg bare på sykehuset og hos fastlegen i starten. Pga sykmelding hos legen prøvde jeg å få time hos jordmor for rutinekontrollene fra uke 32 og utover. Da fikk jeg først time til dagen før termin! Jeg fødte to uker før termin, så den jordmora rakk jeg aldri å møte.

Anonymkode: 8f8d4...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til jordmor på helsestasjonen. Husker ikke når jeg begynte. Under fødselen får man den som er på vakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (1 time siden):

«Fikse jordmor» 😂 Du høres ut som en gutt på 16 😄

om du ønsker jordmor kan du be om det. Ellers går du bare til fastlegen om du trives med det. 

Og du høres ut som en ignorant idiot. Ikke alle har norsk som førstespråk. Du forstod vel hva jeg mente uansett, så unødvendig kommentar. 

Anonymkode: 291f9...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt det du lurer på, men jeg flyttet underveis i mitt første svangerskap og måtte derfor bytte jordmor. Tror jeg var i uke 24 eller 28 da jeg møtte ny jordmor for første gang. Gikk fint det :)

Hun satt opp dobbeltime til meg så vi snakket om hele svangerskapet frem til dit jeg var kommet.

Anonymkode: 36e67...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ta en evighet før du får time, men verdt å prøve. Jeg fikk ikke time før neste måned + noen uker.. Blir min første jordmor time i uke 25 (26).

Anonymkode: 624a3...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...