Gå til innhold

Dere med silikon under muskel, når var dere helt bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lang tid tok det før de verste smertene var vekke? og hvor lang tid før alle smertene var vekke?

Var det verre eller bedre enn du tenkte i forhold til smerter? Hjalp smertestille de?

Ville dere gjort det igjen?

Noen som fikk kapsling,eller annet?

Fornøyd?

Andre negative eller positive erfaringer?

Snart min tur! Men gruer meg ekstremt til smertene! Og om muskelene bli helt ødelagt eller hvor lang tid det tar å gjøre normale ting uten å ha vondt.

Anonymkode: 70c3c...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble aldri bra. Fikk hard kapsel og måtte operere på nytt flere ganger. Etterhvert også nervesmerte. Tok ut for to år siden, har vært bra siden.

Ønsker at jeg aldri hadde utsatt meg for dette. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 gang for over 20 år siden vasket jeg gulv etter 3 dager og  var tilbake i hobb etter 1 ukes ferie.  2 gang for 3 år siden fikk jeg sykemelding 1 uke og jobbet redusert en uke til fordi det verket hver gang jeg bruket armene.  De  fant både kapsling og lekkasje i et bryst da jeg byttet implantater.  De hadde ti tillegg fått en rar form.  Det er fikset nå, har dråpeformede implantater nå. 

Anonymkode: a961f...cd0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt 100% vil jeg si jeg var etter 6 mnd, men smertefri og tilbake på jobb i fysisk yrke etter en ukes tid.

Ingen kapsling eller andre problemer. Har til og med ammet uproblematisk til sønnen min var godt og vel 2 år.

Glad jeg gjorde det og hadde sikkert gjort det igjen.

Synes aldri smerter var noe spesielt stort problem.

Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Msnice skrev (1 time siden):

Ble aldri bra. Fikk hard kapsel og måtte operere på nytt flere ganger. Etterhvert også nervesmerte. Tok ut for to år siden, har vært bra siden.

Ønsker at jeg aldri hadde utsatt meg for dette. 

Vil også legge til at jeg er strålende fornøyd m mine bryst etter uttak. Har vært heldig. Ikke alle er det. Noen blir også alvorlig syke. Du har sikkert lest om hvorfor vi skal unngå å få i oss plast - ikke noe særlig da med silikon så tett på kroppens viktigste organer. Private sykehus som operer, tenker kun på profitt og bryr seg nada om deg. Det gjør heller ikke helsevesenet i nevneverdig grad ettersom du jo har valgt dette selv.

Håper du tenker deg godt om. Smerten vil gå seg til men helsen din blir kanskje aldri den samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anononyma skrev (9 minutter siden):

Helt 100% vil jeg si jeg var etter 6 mnd, men smertefri og tilbake på jobb i fysisk yrke etter en ukes tid.

Ingen kapsling eller andre problemer. Har til og med ammet uproblematisk til sønnen min var godt og vel 2 år.

Glad jeg gjorde det og hadde sikkert gjort det igjen.

Synes aldri smerter var noe spesielt stort problem.

Lykke til ❤️

Stemmer i denne! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

1 gang for over 20 år siden vasket jeg gulv etter 3 dager og  var tilbake i hobb etter 1 ukes ferie.  2 gang for 3 år siden fikk jeg sykemelding 1 uke og jobbet redusert en uke til fordi det verket hver gang jeg bruket armene.  De  fant både kapsling og lekkasje i et bryst da jeg byttet implantater.  De hadde ti tillegg fått en rar form.  Det er fikset nå, har dråpeformede implantater nå. 

Anonymkode: a961f...cd0

Hvordan er det med dråpeform, mer fornøyd med de? Ser mer ekte ut? Smertene etter det? Er de over eller litt under muskelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar alle!

Ja jeg har lest mye negativt om det, men 2 tomme hengelommer etter graviditet og vektnedgang er ikke noe særlig! Savner å ha pupper! Og tenkt på dette i mange år!

Håper det er verdt det og ikke blir syk. Er jo en sjangs man tar!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lang tid tok det før de verste smertene var vekke? og hvor lang tid før alle smertene var vekke?

Var det verre eller bedre enn du tenkte i forhold til smerter? Hjalp smertestille de?

Ville dere gjort det igjen?

Noen som fikk kapsling,eller annet?

Fornøyd?

Andre negative eller positive erfaringer?

Snart min tur! Men gruer meg ekstremt til smertene! Og om muskelene bli helt ødelagt eller hvor lang tid det tar å gjøre normale ting uten å ha vondt.

De værste smertene var vekk etter 2-3 dager. Første dagen var det værste. Jeg hadde ikke noe særlig vondt i selve puppene, de var bare såre og ømme. Jeg var derimot helt latterlig støl i musklene rundt! Se for deg stølheten etter en altfor hard treningsøkt. 

Det var veldig mye bedre med tanke på smerter enn jeg trodde. Hadde hørt skrekkhistoriene med at det var helt latterlig vondt. Altså, det var vondt, men jeg trodde det skulle være værre! Smertestillende hjalp godt.

Jeg hadde glatt gjort det igjen, men jeg er fornøyd med puppene mine sånn som dem er nå :)

Ingenting.

Jeg er storfornøyd! Det er det beste jeg har gjort for meg selv noen gang. Jeg tok silikon pga at jeg var omtrent helt flat. Mine pupper ser naturlige ut på kroppen min. Folk som ikke vet at jeg har silikon kan ikke gjette det.

Jeg satt på hest etter tre dager. Det var mest på trass. Jeg hadde stallen alene med 6 hester etter 4 dager. Fikk hjelp til å gjøre den værste sjauingen av en kamerat. Var på jobb i butikk etter 14 dager, tok ut ferie. Jeg kjørte bil etter 5-6 dager tror jeg. Det var litt vondt i såret før det og jeg hadde ikke behov for å kjøre. Etter ca 8 uker trente jeg hest normalt uten smerter. Jeg red og trente før det også, men da tok jeg hensyn hele veien.

Anonymkode: 262bc...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke har noe smerter, ikke særlig mye rett etter opr heller. Etter noen mnd fikk jeg kapsel på ene siden. Ser ut som den er på tur å sprenges når som helst. Steinhard, og ikke i nærheten av symmetrisk med den andre. Vært sånn i 8 år. Har ikke råd til å fikse det. Skulle ønske jeg hadde råd til å fjerne dem. 

Anonymkode: 4440d...fee

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takker for svar!

Så smertene sitter mest i muskelen? den som ble skjært. Grodde det fint? Kan brukes som normalt uten at du merker noe til det? Hvordan er det å ligge på magen? trene? Altså etterhvert når man er healet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke har noe smerter, ikke særlig mye rett etter opr heller. Etter noen mnd fikk jeg kapsel på ene siden. Ser ut som den er på tur å sprenges når som helst. Steinhard, og ikke i nærheten av symmetrisk med den andre. Vært sånn i 8 år. Har ikke råd til å fikse det. Skulle ønske jeg hadde råd til å fjerne dem. 

Anonymkode: 4440d...fee

Høres ikke godt ut, får du ikke dekket noe om det er så smertefullt? På offentlig sykehus feks? eller gjør de ikke sånt. Håper du får det bedre stakkars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...