AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:40 #21 Del Skrevet lørdag kl 18:40 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts. Vil hvertfall høre hva han har å si og hvordan han prøver å forsvare så bedritten oppførsel. Lener mest mot å dumpe han eller pause forholdet en periode (veldig utfra hva han sier i den samtalen). Rett tilbake til "good", det er iallfall ikke aktuelt. Jeg er veldig veldig skuffa og lei meg. Både for avlyste dates pga barbesøk og for så lite støtte for ulykken. Fikk komme hjem fra sykehuset tidligere i dag. Men blitt sydd og stripsa og det gjør fysisk vondt. Anonymkode: 3e219...21d Siden han ikke treffer deg i dag så er han vel på byn, ikke sant? Hadde han ment alvor og prioritert deg så hadde han hvert der for deg i dag. er sikkert veldig tørst. Plei deg selv og tenk nøye gjennom om dette er du ønsker. Og husk han kommer helt sikkert til og dramatisere ting og legge skylden på deg, sann mine ord. Det ender med du sier unnskyld og han slipper unna. Dette har jeg hvert med på sjøl. Ja jeg er en del år eldre enn deg men dette mønsteret kjenner jeg igjen. Og jeg er dame. Anonymkode: b83a2...305 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:42 #22 Del Skrevet lørdag kl 18:42 Hulderen skrev (2 minutter siden): Du var bare spennende så lenge dere dated. Nå når dere er sammen, så tror han at jobben en gjort og han tar deg for gitt. Nå er kompisene viktigere enn deg. Ts. Det er akkurat dette jeg tenker er greia også. Type "ååh nå er vi sammen. Da var den jobben gjort. Yeeey boys". Synes jo det er for dumt... Anonymkode: 3e219...21d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:43 #23 Del Skrevet lørdag kl 18:43 Atte hæ? Nei, ikke ofte jeg sier dette, men han der bør dumpes. Anonymkode: e6113...178 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:45 #24 Del Skrevet lørdag kl 18:45 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Bruk avsnitt. Anonymkode: 4636b...113 Tenkte ikke over det når jeg skrev. Er det en redigeringsfunksjon, fikser jeg det gjerne? Anonymkode: 3e219...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:51 #25 Del Skrevet lørdag kl 18:51 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Siden han ikke treffer deg i dag så er han vel på byn, ikke sant? Hadde han ment alvor og prioritert deg så hadde han hvert der for deg i dag. er sikkert veldig tørst. Plei deg selv og tenk nøye gjennom om dette er du ønsker. Og husk han kommer helt sikkert til og dramatisere ting og legge skylden på deg, sann mine ord. Det ender med du sier unnskyld og han slipper unna. Dette har jeg hvert med på sjøl. Ja jeg er en del år eldre enn deg men dette mønsteret kjenner jeg igjen. Og jeg er dame. Anonymkode: b83a2...305 Han jobber i kveld også, men gitt historikken denne uka kan man jo tenke seg til at det blir det etter jobb i dag også... Skal gjøre det, takk. Med tanke på at han anklagde meg for å være sur uten grunn, regner jeg med det - at han kommer med unnskyldninger og dramatiserer. Kjenner igjen det mønsteret fra et tidligere forhold, så ser poenget du skildrer. Anonymkode: 3e219...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet lørdag kl 18:56 #26 Del Skrevet lørdag kl 18:56 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tenkte ikke over det når jeg skrev. Er det en redigeringsfunksjon, fikser jeg det gjerne? Anonymkode: 3e219...21d Du kan redigere innlegg du har skrevet under egen bruker, men ikke som anonymbruker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:00 #27 Del Skrevet lørdag kl 19:00 Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal møte ham og høre på bortforklaringene hans? Dette er en mann som nå har vist deg sine sanne sider. Han tar deg for gitt i så stor grad at nå som dere også offisielt er sammen, så gir han fullstendig f... i deg. Avtale med deg - glem det, han skal ut og drikke med gutta. Ny avtale med deg - glem det, han skal ut og drikke med gutta. Ny avtale med deg - glem den også, han skal ut og drikke med gutta igjen. I hvert fall sier han at det er det han skal. For selv når du havnet i en ulykke og ble innlagt på sykehus, så gir han fullstendig f... og velger å heller gå ut og drikke med gutta (?) hele natten. I dag, når du ble utskrevet fra sykehuset gir han akkurat like mye f..., ikke kommer han for å støtte deg hjem, ikke sørger han for at du har det du trenger, lager mat til deg eller bare er der for deg. Nei, nei, han kan aller nådigst avse litt tid til deg i morgen, om han ikke drikker hele natten i natt også, da... Hvor mye tydeligere må en mann gjøre det for deg at han rett og slett overhodet ikke bryr seg om deg, Ts? Jeg skriver ikke dette for å såre deg, men dette er realiteten. Dette er den han viser deg klart og tydelig at han er! Han er 26 år og drikker til morgenkvisten tre-fire dager på rad midt i uken. Gidder ikke komme til sykehuset når kjæresten har blitt skadet i en ulykke. Dette er ikke et forhold, kjære deg! Dette er en enormt egoistisk mann som viser deg klart og tydelig at han vil du skal være der når det passer ham. Men han viser deg også at han føler han ikke skylder deg noe som helst, heller ikke om du utsettes for ulykke. Det vil si at han også viser deg like klart at du ikke kan stole på ham. Hadde han vært 17-18 år kunne han kanskje under tvil ha lært, men han blir 27 år. Da er dette tydeligvis en stor del av den han er. Og han har nå vist deg at han kommer enormt langt nede på hans prioriteringsliste. Ikke bare det, han har egentlig vist deg at du ikke en gang står på hans prioriteringsliste. Og det viser han deg før dere har vært sammen i en uke... Hadde jeg vært deg ville jeg bare sendt ham en melding og sagt at du avlyser avtalen i morgen, det har ingen vits i, fordi du har kommet frem til at dere er altfor forskjellige til å kunne fungere i et forhold sammen. Ønsk ham lykke til videre i livet og be ham aldri kontakte deg igjen! God bedring etter skadene du fikk! ❤️ Anonymkode: 07968...4be 14 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:16 #28 Del Skrevet lørdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ts.Han gikk ikke på byen så mye den datingperioden som denne uka. Vi har omtrent bodd hos hverandre de siste månedene, tror jeg ville fått det med meg isåfall? Regner også med at det blir unnskyldninger. Tipper det kommer litt å handle om å trøste kollegaen sin som gjorde det slutt med dama for en stund tilbake. Vet denne kollegaen har vært med alle dagene Anonymkode: 3e219...21d Men at han klarer å gå på byen og feste til neste morgen, flere dager på rad? Jeg tolker det som at han har opparbeidet seg et stort tålevindu på alkohol og festing... Anonymkode: b8fa9...ef4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:25 #29 Del Skrevet lørdag kl 19:25 Om dere treffes og skal "snakke" om dette, så hadde jeg ikke brukt tid på å forklare at du ble såret og lei deg, osv. Det har han jo vist å ikke bry seg særlig om. Hadde sagt at han kan gå på pub så mye han vil, men sånt opplegg blir uten deg. Anonymkode: 657b5...dee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:32 #30 Del Skrevet lørdag kl 19:32 Jeg traff en fyr som ville vi skulle bli sammen. Jeg sa nei pga jeg ikke trodde han var moden nok til å være sammen med en med alvorlig PTSD. Han maste og maste og sa det ikke var riktig. Jeg ga etter og vi ble sammen. Da var det som noen trykket på en knapp og så ble han en annen. En veldig kranglete og vanskelig fyr. Alt var en krangel, småting og unødvendig. Jeg ble sliten av det og det ble heldigvis slutt. Vet ikke om dette er relatert, men du sa han ikke var sånn før dere bie sammen. Anonymkode: f4cdd...42c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #31 Del Skrevet lørdag kl 19:34 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal møte ham og høre på bortforklaringene hans? Dette er en mann som nå har vist deg sine sanne sider. Han tar deg for gitt i så stor grad at nå som dere også offisielt er sammen, så gir han fullstendig f... i deg. Avtale med deg - glem det, han skal ut og drikke med gutta. Ny avtale med deg - glem det, han skal ut og drikke med gutta. Ny avtale med deg - glem den også, han skal ut og drikke med gutta igjen. I hvert fall sier han at det er det han skal. For selv når du havnet i en ulykke og ble innlagt på sykehus, så gir han fullstendig f... og velger å heller gå ut og drikke med gutta (?) hele natten. I dag, når du ble utskrevet fra sykehuset gir han akkurat like mye f..., ikke kommer han for å støtte deg hjem, ikke sørger han for at du har det du trenger, lager mat til deg eller bare er der for deg. Nei, nei, han kan aller nådigst avse litt tid til deg i morgen, om han ikke drikker hele natten i natt også, da... Hvor mye tydeligere må en mann gjøre det for deg at han rett og slett overhodet ikke bryr seg om deg, Ts? Jeg skriver ikke dette for å såre deg, men dette er realiteten. Dette er den han viser deg klart og tydelig at han er! Han er 26 år og drikker til morgenkvisten tre-fire dager på rad midt i uken. Gidder ikke komme til sykehuset når kjæresten har blitt skadet i en ulykke. Dette er ikke et forhold, kjære deg! Dette er en enormt egoistisk mann som viser deg klart og tydelig at han vil du skal være der når det passer ham. Men han viser deg også at han føler han ikke skylder deg noe som helst, heller ikke om du utsettes for ulykke. Det vil si at han også viser deg like klart at du ikke kan stole på ham. Hadde han vært 17-18 år kunne han kanskje under tvil ha lært, men han blir 27 år. Da er dette tydeligvis en stor del av den han er. Og han har nå vist deg at han kommer enormt langt nede på hans prioriteringsliste. Ikke bare det, han har egentlig vist deg at du ikke en gang står på hans prioriteringsliste. Og det viser han deg før dere har vært sammen i en uke... Hadde jeg vært deg ville jeg bare sendt ham en melding og sagt at du avlyser avtalen i morgen, det har ingen vits i, fordi du har kommet frem til at dere er altfor forskjellige til å kunne fungere i et forhold sammen. Ønsk ham lykke til videre i livet og be ham aldri kontakte deg igjen! God bedring etter skadene du fikk! ❤️ Anonymkode: 07968...4be Ts. Skjønner tanken med innlegget ditt og er forsåvidt veldig enig. Støtter og forstår absolutt ikke valgene og prioriteringene hans i det siste. Han har vært en drittsekk av en kjæreste. Men å bare sende melding og dumpe, det føles feil. Det er ikke meg. Vil høre de tåpelige unnskyldningene, for å få bekreftelse fra han på at ja, det er riktig å dumpe. Foretrekker å ta det face til face enn over melding, også fordi vi tross alt har kjent hverandre i 7 år, datet siden tidlig august og har masse ting hos hverandre. Takk❤️ Anonymkode: 3e219...21d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:35 #32 Del Skrevet lørdag kl 19:35 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om dere treffes og skal "snakke" om dette, så hadde jeg ikke brukt tid på å forklare at du ble såret og lei deg, osv. Det har han jo vist å ikke bry seg særlig om. Hadde sagt at han kan gå på pub så mye han vil, men sånt opplegg blir uten deg. Anonymkode: 657b5...dee Likte godt det poenget ditt, takk! Anonymkode: 3e219...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:37 #33 Del Skrevet lørdag kl 19:37 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg traff en fyr som ville vi skulle bli sammen. Jeg sa nei pga jeg ikke trodde han var moden nok til å være sammen med en med alvorlig PTSD. Han maste og maste og sa det ikke var riktig. Jeg ga etter og vi ble sammen. Da var det som noen trykket på en knapp og så ble han en annen. En veldig kranglete og vanskelig fyr. Alt var en krangel, småting og unødvendig. Jeg ble sliten av det og det ble heldigvis slutt. Vet ikke om dette er relatert, men du sa han ikke var sånn før dere bie sammen. Anonymkode: f4cdd...42c Huff, godt at det ble slutt i den situasjonen du beskriver der. Er relevant og gjenkjennelig i det med å forandre seg etter man ble sammen. Anonymkode: 3e219...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:42 #34 Del Skrevet lørdag kl 19:42 Er veldig sjokkert over hvor lite han virker å bry seg om at du var på sykehuset. Burde han ikke besøkt deg, hentet deg, gitt deg blomster, vartet deg opp hjemme???? I det minste èn av disse tingene? Og du er ikke viktig for han. Du kommer nederst på listen. Og blir du syk eller skadet i fremtiden kan du IKKE regne med han på noen måte. Hva er da poenget med en partner. I sykdom og i helse heter det.... Han tror han har deg i boks nå når dere er sammen. Og når du klager på helt normale ting så er du den vanskelige. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: f4cdd...42c 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet lørdag kl 19:44 #35 Del Skrevet lørdag kl 19:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts. Vil hvertfall høre hva han har å si og hvordan han prøver å forsvare så bedritten oppførsel. Lener mest mot å dumpe han eller pause forholdet en periode (veldig utfra hva han sier i den samtalen). Rett tilbake til "good", det er iallfall ikke aktuelt. Jeg er veldig veldig skuffa og lei meg. Både for avlyste dates pga barbesøk og for så lite støtte for ulykken. Fikk komme hjem fra sykehuset tidligere i dag. Men blitt sydd og stripsa og det gjør fysisk vondt. Anonymkode: 3e219...21d Mannen er jo en vandrende katastrofe!!! Hvordan ser du for deg å bli lykkelig med en så uinteressert fjott? Han har fått panikk, dump ham før han sårer seg mer noe du bør skjønne 100% kommer til å skje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:46 #36 Del Skrevet lørdag kl 19:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts. Vil hvertfall høre hva han har å si og hvordan han prøver å forsvare så bedritten oppførsel. Lener mest mot å dumpe han eller pause forholdet en periode (veldig utfra hva han sier i den samtalen). Rett tilbake til "good", det er iallfall ikke aktuelt. Jeg er veldig veldig skuffa og lei meg. Både for avlyste dates pga barbesøk og for så lite støtte for ulykken. Fikk komme hjem fra sykehuset tidligere i dag. Men blitt sydd og stripsa og det gjør fysisk vondt. Anonymkode: 3e219...21d Du kan ikke være sammen med noen som oppfører seg sånn. Selv om han har kalde føtter viser det isåfall at han er feig. Du trenger en som stiller opp for deg i fremtiden. Anonymkode: f5b79...b27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:49 #37 Del Skrevet lørdag kl 19:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og kjæresten ble sammen på mandag etter å ha datet siden tidlig august. Avtalte å møttes onsdag før han skulle på jobb kl 18. På tirsdagskveld etter han er ferdig på jobb velger han å dra ut på byen med noen kollegaer. Han endte opp med å være ute på byen og nach til kl 8 om morgen. Derfor ble det ikke noe av å møtes onsdag før jobb. Jeg uttrykte misnøye over at han ikke respektere avtalen og grunnen for avlysningen. Han skrev at han forsto og beklage seg. Vi avtalte så at vi heller kunne møtes torsdag før han skulle på jobb. Det samme gjentar seg, han drar på byen til kl 7 om morgen, og avtalen om å møtes før jobb torsdag blir avlyst. Jeg uttrykker nok en gang misnøye og er kvassere i formidlinga mi om at jeg ikke synes det er helt greit når vi har lagt planer "dagen derpå". Han unnskylder seg nok en gang. "unnskyld for at jeg er teit", skriver han. Vi avtaler så på nytt å møtes fredag før han skal på jobb. Torsdagskvelden kommer. På torsdager jobber jeg kveld. Jeg havnet i ulykke på jobben og ble fraktet til sykehus. Sender han melding om det for å si ifra om at vi må ta det litt som det kommer. Han svarer at den er grei og god bedring. Syntes meldingen hans var litt merkelig kort gitt Konteksten, så sender så ny melding og spør hva han driver med... Gjett hva? Han er ferdig på jobb og på bar med kollegaene sine. Det er ikke antydning til spørsmål om jeg trenger han der eller noe ytterligere. Jeg blir skuffa og sint, og sender noen sure meldinger om at jeg skulle ønske han hadde stilt opp og faktisk holdt avtalene våre istedenfor å være helt 18 år og sitte på bar som en unge. Han blir spydig tilbake og sier at vi bør snakke om dette senere. Jeg sa meg enig, at ja vi snakker om dette senere. På fredagen, i går - han sendte melding og spurte hvordan det gikk. Jeg svarte om helsetilstanden og at jeg fortsatt var på sykehuset. Spurte hvordan det gikk med han. Han var fyllesyk. Jeg sluttet så å svare. Og i dag, lørdag, har jeg fått meldinger hvor han anklager meg for å være sur uten grunn. Han prøver også å finne tid i morgen (søndag) hvor vi kan få pratet om dette. Har sånn halveis landet på å møtes kl 14 og nå masser han om hvor vi skal møtes. Har en følelse av at han ikke skjønner hva vi egentlig krangler om... Er jeg urimelig som blir sur når han velger fest til kl 7-8 om morgen, når vi har lagt planer kl 12.30 "dagen derpå"? Og dette 3 ganger på rad..? Hva ville dere gjort videre? Hvordan få til en hensiktsmessig samtale om dette? Tips? Anonymkode: 3e219...21d Han er ikke klar for noe forhold. Er det han som har valgt å dra ut datinga før dere ble sammen? Det her hadde jeg seriøst aldri giddi. Er dette virkelig nytt? Anonymkode: 92d2c...b63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:50 #38 Del Skrevet lørdag kl 19:50 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts. Skjønner tanken med innlegget ditt og er forsåvidt veldig enig. Støtter og forstår absolutt ikke valgene og prioriteringene hans i det siste. Han har vært en drittsekk av en kjæreste. Men å bare sende melding og dumpe, det føles feil. Det er ikke meg. Vil høre de tåpelige unnskyldningene, for å få bekreftelse fra han på at ja, det er riktig å dumpe. Foretrekker å ta det face til face enn over melding, også fordi vi tross alt har kjent hverandre i 7 år, datet siden tidlig august og har masse ting hos hverandre. Takk❤️ Anonymkode: 3e219...21d Forstår hva du mener. Men det er dessverre stor sannsynlighet for at han vil forsøke å manipulere deg. Enten gråte, påstå han er lei seg, at du misforstår, at du ikke kan være glad i ham eller lignende... eller at han blir sur, irritert, sint. Ev. mene du er for krevende som nekter han i å møte venner, ha det artig osv. Nettopp det at dere har kjent hverandre så lenge og han likevel endrer seg så totalt umiddelbart etter dere ble sammen er store røde flagg. Ikke la deg manipulere eller overlate, for hvis du gjør det så har han lært bare en ting, at det er helt greit å ikke prioritere kjæresten, at det er greit å gi fullstendig f... i at kjæresten blir skadet og innlagt på sykehus, at han kan gjøre akkurat det han egoistisk selv vil gjøre til enhver tid. Jeg synes du skal gjøre en avtale med en venninne eller andre som kan komme og hente deg (om dere møtes hos ham), eller at venninne eller andre kommer til deg på et avtalt tidspunkt etter at han er kommet til deg i morgen. På den tiden ivaretar du din egen sikkerhet. Anonymkode: 07968...4be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:52 #39 Del Skrevet lørdag kl 19:52 En annen ting, Ts - du trenger faktisk ikke noen forklaringer fra hans side. For du vet allerede det du trenger å vite - han er ikke til å stole på, han bryr seg ikke nok. Mer trenger du ikke vite. Å få høre hans bortforklaringer kan kanskje få deg til å føle deg bedre fordi han bekrefter egen idioti. Men det kan også føre til at du får det langt mer vondt, og en slik mann er virkelig ikke verdt noe slikt! Anonymkode: 07968...4be 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:07 #40 Del Skrevet lørdag kl 20:07 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Forstår hva du mener. Men det er dessverre stor sannsynlighet for at han vil forsøke å manipulere deg. Enten gråte, påstå han er lei seg, at du misforstår, at du ikke kan være glad i ham eller lignende... eller at han blir sur, irritert, sint. Ev. mene du er for krevende som nekter han i å møte venner, ha det artig osv. Nettopp det at dere har kjent hverandre så lenge og han likevel endrer seg så totalt umiddelbart etter dere ble sammen er store røde flagg. Ikke la deg manipulere eller overlate, for hvis du gjør det så har han lært bare en ting, at det er helt greit å ikke prioritere kjæresten, at det er greit å gi fullstendig f... i at kjæresten blir skadet og innlagt på sykehus, at han kan gjøre akkurat det han egoistisk selv vil gjøre til enhver tid. Jeg synes du skal gjøre en avtale med en venninne eller andre som kan komme og hente deg (om dere møtes hos ham), eller at venninne eller andre kommer til deg på et avtalt tidspunkt etter at han er kommet til deg i morgen. På den tiden ivaretar du din egen sikkerhet. Anonymkode: 07968...4be Ts. Dersom han skulle gjøre det, er det egentlig svar nok tenker jeg. Og lik = dump. Men noterer meg mentalt det du skildrer, er enig. Vi har ikke funnet ut hvor vi skal ta samtalen enda, men kommer til å planlegge noe slikt når jeg vet hvor. Har dere innspill til hvor? Hos meg, hos han eller evt gå tur og snakke? Ikke lang tur isåfall, så klart. Anonymkode: 3e219...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå