Gå til innhold

Blitt invitert på byen i kveld, hvor full kan man være for å unngå inngang av vakta?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri vært på byen før derfor jeg lurer litt på dette, jeg er også arbedsløs så har dårlig økonomi, derfor blir det å drikke en del før jeg går ut. Jeg slipper da å kjøpe så mange drinker ute, men vil ikke være så full at jeg nektes inngang

Anonymkode: 46c83...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan jeg drikke så promille kalkulatoren sier jeg har 1,2-1,6 i promille eller blir det for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en gruppe jeg var med i så hadde vi en edru sjåfør. Han ble nektet adgang 😅😂

Så om du smiler og er glad, så trenger du ikke ha drukket en dråpe alkohol. De nekter alle slags folk, edru eller full.

Anonymkode: cc129...b34

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du det så kjekt da om du drikker deg sanseløs før du skal ut?

Anonymkode: ee43a...2c7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mye med vakta å gjøre.

En venn av meg ble nektet inn fordi de trodde han hadde drukket, var han som car sjåføren vår. Men pga en muskel sykdom så trodde vakta han var full

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør kunne ta vare på degselv, ikke spy, kunne holde en samtale ellers blir det jo lite vits å gå ut å møte de andre. 

Anonymkode: c1b3a...275

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I en gruppe jeg var med i så hadde vi en edru sjåfør. Han ble nektet adgang 😅😂

Så om du smiler og er glad, så trenger du ikke ha drukket en dråpe alkohol. De nekter alle slags folk, edru eller full.

Seriøst? 😂 det kan de vel umulig ha lov til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
jegerrinne skrev (Akkurat nå):

En venn av meg ble nektet inn fordi de trodde han hadde drukket, var han som car sjåføren vår. Men pga en muskel sykdom så trodde vakta han var full

Harogså opplevd å bli mistenkt av vakta som edru, hadde vare litt angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er oppførselen din det kommer an på, ikke hvor høy promillen din er.

Anonymkode: 286e5...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du det så kjekt da om du drikker deg sanseløs før du skal ut?

Anonymkode: ee43a...2c7

Blir vel ikke sanseløs av det? Hovedgrunnen gor at jeg vil drikke meg opp hjemme er for å spare mye penger på det, dyrt med drinker i byen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har ingen måte å måle hvor full en person er, annet enn observasjoner. Så du kan ha høy promille om du virker edru

Anonymkode: a7784...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
jegerrinne skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan de nekte edru inngang eller de som har drukket litt? Forstår jo hvis man bare sjangler og ikke klarer å fokusere osv, men alle drikker da på byen i helgen med unntak av sjåførene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir mye. Du vil ikke bli full før du går på byen. Det er da man gjør dumme ting man skjemmes over i flere år etterpå. Potensielt kan man sette seg selv i fare om man er for full. Man kan falle i elva, sovne på siden av en mørk vei og bli påkjørt og drept (som skjedde med mitt søskenbarn), eller så kan noen med dårlige hensikter ta deg hjem til seg.

Ta deg 3-4 øl eller cider, og la det være nok. Ikke drikk deg full før du drar ut.

Anonymkode: 40908...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De står jo ikke med noen promille måler, så ja det er lov 😅 har vakten først nektet, så har de nektet deg adgang.

De ser på folk, og dømmer dem. Og ja de tar gjerne feil 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du bør kunne ta vare på degselv, ikke spy, kunne holde en samtale ellers blir det jo lite vits å gå ut å møte de andre. 

Ja det skjønner jeg, men litt over 1 i promille er da ikke så veldig mye? Må jo kjenne på meg selv i kveld også, drikker ikke mer enn at jeg har kontroll for sikkerhets skyld 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer helt an på hvordan du ser ut når du er full. 
Jeg kan være ganske full, men det synes ikke på meg. Venninna mi kan ta to glass vin og se skikkelig full ut selv om hun ikke er det. 
så det der er veldig individuelt. 

Men det lønner seg og ikke sjangle. 

Anonymkode: 73898...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Harogså opplevd å bli mistenkt av vakta som edru, hadde vare litt angst.

Så det er slik at noen vakter ikke slipper inn norn som har drukket så mye som en eneste øl? Er det for at alle skal kjøre mye slkohol ute isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er oppførselen din det kommer an på, ikke hvor høy promillen din er.

Anonymkode: 286e5...381

Jeg skal være høflig men ikke for høflig ettersom de svarene jeg har fått lengre opp, det kan nok tas feil 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan de nekte edru inngang eller de som har drukket litt? Forstår jo hvis man bare sjangler og ikke klarer å fokusere osv, men alle drikker da på byen i helgen med unntak av sjåførene 😅

Det skjer ofte. Jeg har blitt nektet inngang to ganger, og begge gangene hadde jeg bare drukket én øl. Jeg har aldri blitt nektet inngang når jeg har vært veldig beruset.

Vaktene kan ikke måle alkoholnivået til de som vil inn. De bruker øynene. De har lov til å nekte inngang om de mistenker at en person er for full, og de tar ofte feil. Det er veldig vanlig at edru folk blir nektet inngang mens fulle folk fyker forbi vakta uten et blunk. 

Anonymkode: 40908...9dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De har ingen måte å måle hvor full en person er, annet enn observasjoner. Så du kan ha høy promille om du virker edru

Anonymkode: a7784...bee

Så det kommer helt an på humøret til vakta altså? Hva hvis det er glatt og jeg sklir på snøen/isen og vakta ser det så kan han nekte meg inngang selv om jeg har 0 eller 2 i promille? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...