singel123 Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden 24 år, null erfaring med jenter, lite venner og dårlig sosialt utviklet. Hjelp? Ønsker et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Meld meg på sjekkekurs hos sjekkeskolen.no Bare gjør det, var en eye opener for meg. Da kommer du litt utenfor komfortsonen i trygge omgivelser. Anonymkode: 56ecf...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden *meld deg på Skulle jeg skrive Anonymkode: 56ecf...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singel123 Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): *meld deg på Skulle jeg skrive Anonymkode: 56ecf...cd3 Har dessverre ikke råd til så mye penger bare for et kurs. Det burde komme naturlig og heller andre måter enn å bruke penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden singel123 skrev (12 minutter siden): 24 år, null erfaring med jenter, lite venner og dårlig sosialt utviklet. Hjelp? Ønsker et liv. Hvis det er et liv du ønsker deg så hold deg unna kvinner 😂 Anonymkode: b0760...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Øve deg på sosiale ferdigheter 😊 om du føler du mangler der så vil jeg anbefale deg å begynne i det små. Begynn f. eks med å lese tråder her, svar, øv. Du kan også begynne med gaming, bare øv deg på å snakke med folk. Uten at det ligger noen intensjoner bak det. Øv, øv, øv. Ute også, når du handler f. eks, øv deg på å snakke med andre. Anonymkode: 67516...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden singel123 skrev (2 minutter siden): Har dessverre ikke råd til så mye penger bare for et kurs. Det burde komme naturlig og heller andre måter enn å bruke penger. "Bare for et kurs".. Da må du bare gå ut å øve på det sosiale da. Sette deg i situasjoner som er ubehagelige. Er du villig til å gjøre det? Anonymkode: 56ecf...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Bare for et kurs".. Da må du bare gå ut å øve på det sosiale da. Sette deg i situasjoner som er ubehagelige. Er du villig til å gjøre det? Anonymkode: 56ecf...cd3 Jeg er litt enig med deg. Om man sliter mye med noe, så må man være til å ofre noe. Og det er jo ikke «bare» et kurs for som du sier selv så hadde du utrolig god erfaring med det. Anonymkode: 67516...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Vet ikke helt med sånne kurs, fort det er svindel av dem som vil tjene på noen som ikke vet bedre. Eller noen som lever og ånder av å bli sett opp til å gjete folk til sin noen ganger litt trakkaserende vei. Av det jeg har sett. Men jegtror det skal gå bra, bare du er med på ting og finner måter å ta kontakt med damer. Husk vi også har våre greier, mange damer der ute som er uerfaren og sosialt usikker, hvor du kanskje automatisk vil føle dere litt tryggere på hverandre. Anonymkode: d12af...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Dea på byen i helgene sammen med en venn, da kan dere hjelpe hverandre. Finn noen utesteder og prøv dere fram. Når folk drikker litt er det lettere å få kobtakt😊 Anonymkode: a0b76...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden singel123 skrev (47 minutter siden): 24 år, null erfaring med jenter, lite venner og dårlig sosialt utviklet. Hjelp? Ønsker et liv. Meld deg inn i turgrupper eller andre sosiale grupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Øve deg på sosiale ferdigheter 😊 om du føler du mangler der så vil jeg anbefale deg å begynne i det små. Begynn f. eks med å lese tråder her, svar, øv. Du kan også begynne med gaming, bare øv deg på å snakke med folk. Uten at det ligger noen intensjoner bak det. Øv, øv, øv. Ute også, når du handler f. eks, øv deg på å snakke med andre. Anonymkode: 67516...fdd Dette var et veldig godt råd 👏👏👏👏 Øvelse gjør mester 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dea på byen i helgene sammen med en venn, da kan dere hjelpe hverandre. Finn noen utesteder og prøv dere fram. Når folk drikker litt er det lettere å få kobtakt😊 Anonymkode: a0b76...b4b Enig. Er lettere å få kobtakt når man drikker. Hikk 🍸 Anonymkode: ac8db...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singel123 Skrevet 4 timer siden Forfatter #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dea på byen i helgene sammen med en venn, da kan dere hjelpe hverandre. Finn noen utesteder og prøv dere fram. Når folk drikker litt er det lettere å få kobtakt😊 Anonymkode: a0b76...b4b Har ikke noen venner å dra sammen med eller de har mye å gjøre og noen har flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Du må bli heitere. Anonymkode: 15e0a...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå