Gå til innhold

Hvordan får man seg ligg/kjæreste i oslo?

singel123

Anbefalte innlegg

24 år, null erfaring med jenter, lite venner og dårlig sosialt utviklet. Hjelp? Ønsker et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Meld meg på sjekkekurs hos sjekkeskolen.no
Bare gjør det, var en eye opener for meg. Da kommer du litt utenfor komfortsonen i trygge omgivelser. 

Anonymkode: 56ecf...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

*meld deg på
Skulle jeg skrive

Har dessverre ikke råd til så mye penger bare for et kurs. Det burde komme naturlig og heller andre måter enn å bruke penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
singel123 skrev (12 minutter siden):

24 år, null erfaring med jenter, lite venner og dårlig sosialt utviklet. Hjelp? Ønsker et liv.

Hvis det er et liv du ønsker deg så hold deg unna kvinner 😂

Anonymkode: b0760...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Øve deg på sosiale ferdigheter 😊 om du føler du mangler der så vil jeg anbefale deg å begynne i det små. Begynn f. eks med å lese tråder her, svar, øv. Du kan også begynne med gaming, bare øv deg på å snakke med folk. Uten at det ligger noen intensjoner bak det. Øv, øv, øv. Ute også, når du handler f. eks, øv deg på å snakke med andre. 

Anonymkode: 67516...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
singel123 skrev (2 minutter siden):

Har dessverre ikke råd til så mye penger bare for et kurs. Det burde komme naturlig og heller andre måter enn å bruke penger. 

"Bare for et kurs".. 
Da må du bare gå ut å øve på det sosiale da. Sette deg i situasjoner som er ubehagelige. Er du villig til å gjøre det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Bare for et kurs".. 
Da må du bare gå ut å øve på det sosiale da. Sette deg i situasjoner som er ubehagelige. Er du villig til å gjøre det? 

Jeg er litt enig med deg. Om man sliter mye med noe, så må man være til å ofre noe. :) Og det er jo ikke «bare» et kurs for som du sier selv så hadde du utrolig god erfaring med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke helt med sånne kurs, fort det er svindel av dem som vil tjene på noen som ikke vet bedre. Eller noen som lever og ånder av å bli sett opp til å gjete folk til sin noen ganger litt trakkaserende vei. Av det jeg har sett.

Men jegtror det skal gå bra, bare du er med på ting og finner måter å ta kontakt med damer. Husk vi også har våre greier, mange damer der ute som er uerfaren og sosialt usikker, hvor du kanskje automatisk vil føle dere litt tryggere på hverandre. 

Anonymkode: d12af...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dea på byen i helgene sammen med en venn, da kan dere hjelpe hverandre. Finn noen utesteder og prøv dere fram. Når folk drikker litt er det lettere å få kobtakt😊

Anonymkode: a0b76...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

singel123 skrev (47 minutter siden):

Meld deg inn i turgrupper eller andre sosiale grupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Øve deg på sosiale ferdigheter 😊 om du føler du mangler der så vil jeg anbefale deg å begynne i det små. Begynn f. eks med å lese tråder her, svar, øv. Du kan også begynne med gaming, bare øv deg på å snakke med folk. Uten at det ligger noen intensjoner bak det. Øv, øv, øv. Ute også, når du handler f. eks, øv deg på å snakke med andre. 

Dette var et veldig godt råd 👏👏👏👏 Øvelse gjør mester 🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dea på byen i helgene sammen med en venn, da kan dere hjelpe hverandre. Finn noen utesteder og prøv dere fram. Når folk drikker litt er det lettere å få kobtakt😊

Enig. Er lettere å få kobtakt når man drikker.

Hikk 🍸

Anonymkode: ac8db...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ikke noen venner å dra sammen med eller de har mye å gjøre og noen har flyttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...