AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:43 #21 Del Skrevet lørdag kl 16:43 Han vil bare ha oppmerksomhet. Det er mange som har ligget for første gang etter denne alderen, så han tar jo objektivt feil. Ikke se på sånnt innhold, det gjør deg ikke godt som person. De er hardere i kantene enn det som er nødvendig. Anonymkode: c0373...b13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:46 #22 Del Skrevet lørdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil bare ha oppmerksomhet. Det er mange som har ligget for første gang etter denne alderen, så han tar jo objektivt feil. Ikke se på sånnt innhold, det gjør deg ikke godt som person. De er hardere i kantene enn det som er nødvendig. Anonymkode: c0373...b13 Har siden ungdommen visst at denne type person og utstråling må jeg holde meg unna for å ha det godt i livet. Skikkelig gutta stemning, kvalmt. Jenter har en lignende stemning som jeg også holder meg unna. Bare vanskelige mennesker som provoserer ikke eier nok respekt for andre. Anonymkode: c0373...b13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:46 #23 Del Skrevet lørdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er pilt? Anonymkode: d91aa...22c Et gammelt norrønt ord som kan bety guttunge, liten fyr, eller penis. I dette tilfellet er det nok en skrivefeil av ordet "pult", som i "ha hatt sex". Det er svært viktig for menn å ha hatt penisen sin inni motsatt kjønn på et tidspunkt. Ellers er de liksom ikke like mye verdt. Anonymkode: 7603e...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:18 #24 Del Skrevet lørdag kl 17:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stämmer utsagnet? Anonymkode: 789ee...971 Vel, jeg har pult. Og det er lenge siden jeg pulte for første gang. Det jeg kan si til deg, siden du tydeligvis får meningene dine av andre, er at denne klysa bør du ikke høre på. Han er en youtuber som driver med test av kebab og hamburger. Han er ikke psykolog, samlivsekspert eller lege. Så hvorfor faan hører du på han? Anonymkode: 3cda2...2fe 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:23 #25 Del Skrevet lørdag kl 17:23 Oskar Westerlin har en guttakrutt-kul persona på SoMe for å få følgere. Man må ikke ta det han sier seriøst. Anonymkode: 16cbe...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 17:24 #26 Del Skrevet lørdag kl 17:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer ikke! Så lenge man lever er det håp! Anonymkode: b13a0...8e2 Enig 👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:26 #27 Del Skrevet lørdag kl 17:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en lite gjennomtenkt uttalelse. Mye drittmenn som har holdt på siden 13-14 og menn av kvalitet som venter i tiår. Anonymkode: a5a37...2f5 🤣🤣 Anonymkode: 72ece...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet lørdag kl 17:44 #28 Del Skrevet lørdag kl 17:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stämmer utsagnet? Anonymkode: 789ee...971 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men må jo ha gränser hvor lenge det skal ta Anonymkode: 789ee...971 Det er selvfølgelig aldri for tidlig å gi opp. Eller en kan endre taktikk. TinaChristina skrev (1 time siden): Alle menn, ALLE menn får pult bare de er frampå nok. Jeg vet av et par helt grusomme fyrer i bygda her, de får på en eller annen måte dame selv om både utseende og personlighet er helt jævlig. Men de prater mye og er frampå og utadvendt. Damene er vel ikke akkurat supermodeller, men. Disse har nok en fremgangsmåte som passer for seg og er da gode til å prate, har noe å prate om og er da attraktive på den måten. Ikke ALLE menn har dette eller annen attraksjon og da blir det lite interesse fra supermodeller eller andre. Å legge det opp riktig, for seg vil jo da være avgjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:50 #29 Del Skrevet lørdag kl 17:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stämmer utsagnet? Anonymkode: 789ee...971 Jeg er 46 år å pilt er jeg faktisk født med å den er den forsyne meg ennå Anonymkode: b2ed0...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:51 #30 Del Skrevet lørdag kl 17:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 46 år å pilt er jeg faktisk født med å den er den forsyne meg ennå Anonymkode: b2ed0...aa7 Har jeg skulle det stå Anonymkode: b2ed0...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet lørdag kl 17:52 #31 Del Skrevet lørdag kl 17:52 Man bør ikke ta råd og veiledning fra influencere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:39 #32 Del Skrevet søndag kl 11:39 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Stämmer utsagnet? Anonymkode: 789ee...971 Han er kanskje Norges største idiot. Nei, det stemmer ikke. Anonymkode: 67789...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:45 #33 Del Skrevet søndag kl 11:45 Han kan man faktisk se på lang avstand at er en mobber. Hvis det er lov å si at det er noe galt med ham, så sier jeg det, hvis det ikke er lov, så skal jeg la det være. Men seriøst, han der trenger ikke noen form for oppmerksomhet. Anonymkode: 40ffe...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:48 #34 Del Skrevet søndag kl 11:48 Det spiller ingen rolle om du har pilt, så lenge du har pompel. Anonymkode: a020f...891 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet søndag kl 12:00 #35 Del Skrevet søndag kl 12:00 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det spiller ingen rolle om du har pilt, så lenge du har pompel. Anonymkode: a020f...891 Pilt først, så kommer Pompel etterpå. I hvertfall om det er noe litt skummelt. Som foreksempel å sjekke damer, så da kanskje Pompel blir sist, om det da ikke blir trekant for det er bedre med to reparatører enn ingen reparatører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:32 #36 Del Skrevet tirsdag kl 04:32 AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 17.43): Hva er pilt? Anonymkode: d91aa...22c Mente pult Anonymkode: 789ee...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:40 #37 Del Skrevet tirsdag kl 04:40 Det stemmer ikke. Jeg kjenner flere gutter/menn som har blomstret på både den ene og andre måten i den alderen, og fått seg langt bedre damer enn hva nevnte rottetryne bare kan drømme om. Anonymkode: c163a...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå