AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:27 #21 Del Skrevet lørdag kl 21:27 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, hun godtar dessverre ikke erstatning, men det hadde vært kjekt. Anonymkode: 2b8b2...b6a Har far prøvd å gi mme nå mens barnet er sykt? Uten deg tilstede altså. Eventuelt kan dere blande i litt vaniljesukker i starten til baby godtar melken. Anonymkode: 0f2ca...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:36 #22 Del Skrevet lørdag kl 21:36 Sorry, får vel haters for dette svaret, men jeg hadde bare tatt egenmelding i denne situasjonen. Jeg er aldri borte fra jobb, er så og si aldri syk (bank i bordet) men en ti mnd gammel baby hadde vært viktigere for meg enn å være ærlig og redelig. Anonymkode: 9c432...5eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:41 #23 Del Skrevet lørdag kl 21:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sorry, får vel haters for dette svaret, men jeg hadde bare tatt egenmelding i denne situasjonen. Jeg er aldri borte fra jobb, er så og si aldri syk (bank i bordet) men en ti mnd gammel baby hadde vært viktigere for meg enn å være ærlig og redelig. Anonymkode: 9c432...5eb Det går ikke Egenmelding etter permisjon Når du har hatt lovbestemt permisjon (eks. foreldrepermisjon), må du jobbe i minst 4 uker for å kunne benytte egenmelding Anonymkode: 119ce...4d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå