AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei. Egentlig bare ute etter meninger da jeg er litt usikker selv på om det er jeg som er overfølsom eller om det som skjer faktisk ikke er greit. Har en kjæreste som er helt fantastisk på de fleste måter, men når vedkommende drikker blir hen veldig klengete på andre av det motsatte kjønn. Når vi drikker sammen flørter hen og klenger på andre åpent foran meg. Ett konkret eksempel er at hen kløp en venn av meg i rumpa med forklaring om at det var bare en spøk, hen er også veldig fysisk med andre feks ved å ta på låret til andre. Situasjonen rundt disse eksemplene er ikke seksuelle, men syns fortsatt at det er litt ugreit. Hvordan hen er når jeg ikke er med på fest vet jeg ikke, men vil anta at det sikkert er det samme da også. Klarer bare ikke selv å skjønne om det er jeg som er kjip, eller om vedkommende burde tone seg litt ned. Anonymkode: ddfe7...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Er det så farlig? Er bare personligheten Anonymkode: a8202...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Utro. Det er ekstremt lav sjangse for at det er spøk. Det kan være ekkelt for dem også at denne personen ikke forstår andres grenser, så bør du revurdere dem. Har møtt noen sånne. En som tok meg på låret og kaldte meg baby ❤️❤️ på chat bak ryggen til kjæresten hans og min. En annen som serriøst prøvde å ta meg i trusa og bhen mens jeg sa nei gjentatte ganger, ved flere anledninger! Og aldri forsto før andre måtte bryte inn. Om han har begått overgrep er jeg ikke overasket. Om det er dame er det fortsatt trakkasering eller utroskap. Vet av ei som var av typen at hun måtte se alle dypt i øynene, måtte sitte fanget, få en klem, bestandig borti andres kjærester. Å gjett hva, hun endte opp med å være utro også ja. Anonymkode: 4eba4...a9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Egentlig bare ute etter meninger da jeg er litt usikker selv på om det er jeg som er overfølsom eller om det som skjer faktisk ikke er greit. Har en kjæreste som er helt fantastisk på de fleste måter, men når vedkommende drikker blir hen veldig klengete på andre av det motsatte kjønn. Når vi drikker sammen flørter hen og klenger på andre åpent foran meg. Ett konkret eksempel er at hen kløp en venn av meg i rumpa med forklaring om at det var bare en spøk, hen er også veldig fysisk med andre feks ved å ta på låret til andre. Situasjonen rundt disse eksemplene er ikke seksuelle, men syns fortsatt at det er litt ugreit. Hvordan hen er når jeg ikke er med på fest vet jeg ikke, men vil anta at det sikkert er det samme da også. Klarer bare ikke selv å skjønne om det er jeg som er kjip, eller om vedkommende burde tone seg litt ned. Anonymkode: ddfe7...6e8 Hadde aldri godtatt det i mitt forhold. Ikke rart mange er utro når de lar partneren holde på som de vil.. Anonymkode: 55112...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden 120% utro Anonymkode: 01cf3...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Egentlig bare ute etter meninger da jeg er litt usikker selv på om det er jeg som er overfølsom eller om det som skjer faktisk ikke er greit. Har en kjæreste som er helt fantastisk på de fleste måter, men når vedkommende drikker blir hen veldig klengete på andre av det motsatte kjønn. Når vi drikker sammen flørter hen og klenger på andre åpent foran meg. Ett konkret eksempel er at hen kløp en venn av meg i rumpa med forklaring om at det var bare en spøk, hen er også veldig fysisk med andre feks ved å ta på låret til andre. Situasjonen rundt disse eksemplene er ikke seksuelle, men syns fortsatt at det er litt ugreit. Hvordan hen er når jeg ikke er med på fest vet jeg ikke, men vil anta at det sikkert er det samme da også. Klarer bare ikke selv å skjønne om det er jeg som er kjip, eller om vedkommende burde tone seg litt ned. Anonymkode: ddfe7...6e8 Tåler han samme oppførselen fra deg da? Anonymkode: efb3f...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå