Gå til innhold

Diskusjon med typen - gaming ok når man er alene med barn?

AnonymBruker

Gaming  

81 stemmer

1. 1. Synes du det er ok med denne typen gaming når man er alene med en 5-åring?

• Ja, må vær lov
      19
    • En sjelden gang
      21
    • Nei.
      41

Anbefalte innlegg

LOL er ikke ok når man har ansvar for et barn, selv om barnet leker for seg selv.

Kan ikke han spille ett av de millionvis av single-player spillene som finnes?

Anonymkode: 272dd...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er innafor. Jeg har en snart 5 åring og ja han kan også godt se på tv alene eller leke alene, men han vil jo helst vi skal være sammen. Jeg kan også godt spille litt en sjelden gang men da gjør jeg det enten sammen med han (han har nintendo) eller så gjør jeg det når barna er lagt seg. Jeg er student og noen ganger må jeg dessverre jobbe litt på pcen på ettermiddagen, merker at han syns det er kjedelig. Er helt enig med deg. Og sånn er det bare når barna er i den alderen, egne hobbyer må dessverre skyves litt til side. 

Anonymkode: a4c23...429

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill er ikke problemet, men at han spiller spill som krever 30+minutter oppmerksomhet om gangen. Han bør gå over til spill hvor han kan pause eller gå når som helst det er behov for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke jeg ville vært sammen med en mann som gamet. Fullstendig bortkastet bruk av tid. 

Anonymkode: f1b6a...6b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...