AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vi skulle skamme oss Anonymkode: 346f3...af0 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det selges 25 millioner Grandiosa i året. Vi skulle skammet oss. Anonymkode: 23924...8c5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi skulle skamme oss Anonymkode: 346f3...af0 Ok, du kunne i det minste lenket til en sak men jeg kan gjøre det for deg. https://www.nrk.no/klima/xl/slik-har-nordmenns-shopping-fra-kinesisk-nettbutikk-temu-eksplodert-1.17154331 Anonymkode: 4ad95...a77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det selges 25 millioner Grandiosa i året. Vi skulle skammet oss. Anonymkode: 23924...8c5 Men hvor mange barn tror du tvinges til å arbeide på fabrikken på Stranda, kontra de som tvinges til å jobbe på "temu-fabrikker"? Det er pinlig at nordmenn er så lite etisk og moralsk bevisste når vi handler. Det er ikke akkurat slik at vi ikke har fått informasjon til å ta opplyste valg (altså å IKKE handle fra temu)... Anonymkode: 5db17...03f 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Fordi Temu selger varer man har behov for mye billigere enn butikker i Norge eller skandinavia for den saks skyld. Hvis man lurer på dette, så er det fordi man ikke har peiling på hvor viktig prisen er for forbruker. Men prisen er kun viktig så lenge varen finnes, og Temu har et ganske bra vareutvalg som spiller inn også. Flere varer man finner der, finnes ikke i Norge. Jeg har sjekket en del varer på denne siden, og mye er akkuratt det samme du får i norske butikker. Media her i Norge er ute etter å finne feil KUN hos Temu. Hadde dem leitet etter feil i norske butikker hadde dem funnet det samme. Kontrollene som CE er neppe noe særlig betryggende da det er uregelmessige stikk kontroller som tas og det er ymse kvalitet på kontrollene. Dette vet jeg, og dette kan jeg. Temu forsøkes fryses ut fra norske forbrukere, da slike butikker blir sett på som en stor konkurrent for norske butikker. Det er ingen annen forklaring på sværtekampanjen. Dette med klima og helse er bare et dekke de bruker for emosjonell utpressing. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden I min krets er det bare enkelte som handler fra temu, det er gjerne de samme som ser litt ned på andre, ser ned på kvinner, dømmer folk, er litt enig med trump og veldig "jeg er ikke rasist, men". Så ja, de litt enklere sjeler. Anonymkode: 82da5...266 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Endel (alt for mange) mister jo all kritisk sans når det er billig… 🙈 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det selges 25 millioner Grandiosa i året. Vi skulle skammet oss. Anonymkode: 23924...8c5 Folk må gjerne spise heade vil og fore kroppen med søppel, men Temuvarer forer jordkloden med søppel. Det er forskjellen. Anonymkode: 346f3...af0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I min krets er det bare enkelte som handler fra temu, det er gjerne de samme som ser litt ned på andre, ser ned på kvinner, dømmer folk, er litt enig med trump og veldig "jeg er ikke rasist, men". Så ja, de litt enklere sjeler. Anonymkode: 82da5...266 Ser hvem som egentlig sværter andre her. Du prøver å skylde dette over på høyresiden, eller "nazistene" som deres gruppe prøver å kalle dem? Anonymkode: 1d452...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk må gjerne spise heade vil og fore kroppen med søppel, men Temuvarer forer jordkloden med søppel. Det er forskjellen. Anonymkode: 346f3...af0 Det kommer an på hvor bevisst forbrukeren er. Er enig i at mange ikke vet hva de trenger og kjøper en haug med søppel. Men skal man da ta bort friheten til å få tak i en del som ikke er lett å få tak i Norge, bare fordi noen fråtser når de kjøper varer fra Temu? Jeg mener at man heller bør ha frihet under ansvar. Ansvarligjøre folk som kjøper søppel på en eller annen måte. Anonymkode: 1d452...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Fjugur skrev (5 minutter siden): Endel (alt for mange) mister jo all kritisk sans når det er billig… 🙈 Ja, ingenting å være misunnelig for. Bare ikke bry deg da. 💁♂️ Anonymkode: 1d452...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser hvem som egentlig sværter andre her. Du prøver å skylde dette over på høyresiden, eller "nazistene" som deres gruppe prøver å kalle dem? Anonymkode: 1d452...2bf Kaller de hverken nazi eller rasist, jeg tenker de er litt umodne og enkle. Anonymkode: 82da5...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Gratulerer med ditt bidrag til at vi snart har nådd 16 millioner Temutråder på KG. Anonymkode: 47720...62b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har bidratt med 3 til det nummeret. Det blir nok flere i fremtiden hvis de har det jeg trenger. Anonymkode: 6abde...850 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Det er tragisk når barnslig stahet vinner over kunnskap. Anonymkode: 87b10...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I min krets er det bare enkelte som handler fra temu, det er gjerne de samme som ser litt ned på andre, ser ned på kvinner, dømmer folk, er litt enig med trump og veldig "jeg er ikke rasist, men". Så ja, de litt enklere sjeler. Anonymkode: 82da5...266 Sist jeg sjekket var det mest kvinner som handler på Temu, mens det er mest menn (dog en forsvinnende liten andel i Norge) som heier på Trump. Er du sikker på at forskningen i "din krets" holder vann? Likte spesielt den med "ser litt ned på andre" i innlegget ditt. Må være slitsomt å ha sånne i "din krets" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 47720...62b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, ingenting å være misunnelig for. Bare ikke bry deg da. 💁♂️ Anonymkode: 1d452...2bf Misunnelig? 🙄🤣 Ikke at jeg bryr meg særlig heller, annet enn kanskje om det diskuteres her på KG 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Vi skulle skamme oss Anonymkode: 346f3...af0 Med så mye miljøgifter, håper jeg det leveres inn på spesial avfall.... Anonymkode: 09ac4...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden frivis skrev (18 minutter siden): Fordi Temu selger varer man har behov for mye billigere enn butikker i Norge eller skandinavia for den saks skyld. Jeg har ikke kunnskap om Temu, annet enn hva jeg har lest her og i annen media, men ut i fra hva jeg har sett handler det veldig sjeldent om et faktisk behov, men om et kunstig skapt "behov". Det er min bekymring her, at forbruket øker noe ekstremt når ting blir så billig. Anonymkode: c5248...97b 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden frivis skrev (21 minutter siden): Fordi Temu selger varer man har behov for mye billigere enn butikker i Norge eller skandinavia for den saks skyld. Hvis man lurer på dette, så er det fordi man ikke har peiling på hvor viktig prisen er for forbruker. Men prisen er kun viktig så lenge varen finnes, og Temu har et ganske bra vareutvalg som spiller inn også. Flere varer man finner der, finnes ikke i Norge. Jeg har sjekket en del varer på denne siden, og mye er akkuratt det samme du får i norske butikker. Media her i Norge er ute etter å finne feil KUN hos Temu. Hadde dem leitet etter feil i norske butikker hadde dem funnet det samme. Kontrollene som CE er neppe noe særlig betryggende da det er uregelmessige stikk kontroller som tas og det er ymse kvalitet på kontrollene. Dette vet jeg, og dette kan jeg. Temu forsøkes fryses ut fra norske forbrukere, da slike butikker blir sett på som en stor konkurrent for norske butikker. Det er ingen annen forklaring på sværtekampanjen. Dette med klima og helse er bare et dekke de bruker for emosjonell utpressing. Hvordan har du sjekket varene?, har du sendt de inn til analyse i et laboratorium eller har du bare sett på bildene?. Anonymkode: 4ad95...a77 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå