AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:32 #1 Del Skrevet lørdag kl 05:32 Hei! Som jeg sier,jeg liker denne gutten,og ble kansje så overrasket over tilliten(som jeg jo liker at han gir meg men) han vil ha cucold forhold,han liker det atjeg sa jeg ikke brydde meg,men Jeg måtte google det, tidligere har han jo vært så bestemt at han aldri har vært I tvil,og tatt styringen seksuelt helt,også kommer dette? Lurer på om han tuller,fordi han utenfor er så selvsikker,at det er helt paradoksalt,for å være ærlig. jeg må jo faktisk ta ham seriøst på dette,og spør jeg for mye,sier han at jeg ikke blir så selv sikker som det han ønsker seg,så han låser meg jo også.. det begynner å tære på stemningen,fordi jeg ikke kan snakke med han nå,han bare bruker spørsmål og kontakten jeg tar med han mot meg. Sier jeg er for usikker som et skjelsord,for å ta kontakt akkurqt nå,ihvertfall,vet ikke om det er ek fase han er i,eller om det erfordi han er flau,aner ikke hvordan slags reaksjoner han pleier få på dette,vil jo tro det er ganske spessielt. Vet han hadde en periode hvor han hadde sex med en venninne,han sier han ikke hat det nå,og at drt er lenge siden. De to hat ikke kontakt nå,men hun visste om cuckold perspeltivet hans,aner ikke hva eller hvordan hun tok det. Er noe helt annet enn hvordan har var i starten,og han sier han vil jenta skal være usikker på noe nå,så trekker han seg tilbake,med grunnlag i at jeg maser, er needy,altså alt han ikke ser etter.. Samtidig har jeg jo klart spørsmål rundt dette,men i det siste vil han ikke ha sex,paga at jeg stiller for mange spørsmål,og blir usikker(noe som heller er nysgjerrig på hvorfor pg hva han liker ved dette). Hvor denne endringen kom fra aner jeg ikke, men tror han har lang< fartstid> innenfor sex,han kan jo begrepene? Pluss at han har hatt tilfeldog sex på tinder tidligere. Jeg trenger litt hjelp her.. Det er jo ganske spessielt?? Samtidig viser han meg stor tillit(synes nå jeg) ved å fortelle,så liker jo det men.. Dere som er I et slik forhold,hva tennes man av på det? Betyr dette at jeg aldri kan være usikker,må begynne å drite i han? På daglig basis? Klarer dere å leve i et forhold med en person,eller betyr dette at dere har forhold med flere?? Han har visst ikke vært i så mange forhold,men sa han liker at jenta har et slikt forhold, og han kunne tenkt seg å se på sexen,kansje til ogmed være med,dersom det er stemning for det.. Jeg liker denne gutten,og vil ha kontakt med han, føler alt ble ganske tilstrammet på sex området,siden han er så knytt nå( kamsje en fase?) Og ellers sier han jeg virker usikker nå for alt, typ hvordan er dagen din og går dr bra? Er blitt til <jeg er usikker og trenger deg> Tilogmed en samtale om cucold har blitt til< for mange spørsmål,du er usikker> Noenjeg absolutt ikke er,jeg bsre er ikke han,og nå har vi småkrangling om akkurat dette,som er eget tema. .. Dere som lever i,og er vant med et slikt forhold, hva er lurt å tenkte på? Noen innspill? Tanker? Tips og råd? Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:58 #2 Del Skrevet lørdag kl 05:58 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei! Som jeg sier,jeg liker denne gutten,og ble kansje så overrasket over tilliten(som jeg jo liker at han gir meg men) han vil ha cucold forhold,han liker det atjeg sa jeg ikke brydde meg,men Jeg måtte google det, tidligere har han jo vært så bestemt at han aldri har vært I tvil,og tatt styringen seksuelt helt,også kommer dette? Lurer på om han tuller,fordi han utenfor er så selvsikker,at det er helt paradoksalt,for å være ærlig. jeg må jo faktisk ta ham seriøst på dette,og spør jeg for mye,sier han at jeg ikke blir så selv sikker som det han ønsker seg,så han låser meg jo også.. det begynner å tære på stemningen,fordi jeg ikke kan snakke med han nå,han bare bruker spørsmål og kontakten jeg tar med han mot meg. Sier jeg er for usikker som et skjelsord,for å ta kontakt akkurqt nå,ihvertfall,vet ikke om det er ek fase han er i,eller om det erfordi han er flau,aner ikke hvordan slags reaksjoner han pleier få på dette,vil jo tro det er ganske spessielt. Vet han hadde en periode hvor han hadde sex med en venninne,han sier han ikke hat det nå,og at drt er lenge siden. De to hat ikke kontakt nå,men hun visste om cuckold perspeltivet hans,aner ikke hva eller hvordan hun tok det. Er noe helt annet enn hvordan har var i starten,og han sier han vil jenta skal være usikker på noe nå,så trekker han seg tilbake,med grunnlag i at jeg maser, er needy,altså alt han ikke ser etter.. Samtidig har jeg jo klart spørsmål rundt dette,men i det siste vil han ikke ha sex,paga at jeg stiller for mange spørsmål,og blir usikker(noe som heller er nysgjerrig på hvorfor pg hva han liker ved dette). Hvor denne endringen kom fra aner jeg ikke, men tror han har lang< fartstid> innenfor sex,han kan jo begrepene? Pluss at han har hatt tilfeldog sex på tinder tidligere. Jeg trenger litt hjelp her.. Det er jo ganske spessielt?? Samtidig viser han meg stor tillit(synes nå jeg) ved å fortelle,så liker jo det men.. Dere som er I et slik forhold,hva tennes man av på det? Betyr dette at jeg aldri kan være usikker,må begynne å drite i han? På daglig basis? Klarer dere å leve i et forhold med en person,eller betyr dette at dere har forhold med flere?? Han har visst ikke vært i så mange forhold,men sa han liker at jenta har et slikt forhold, og han kunne tenkt seg å se på sexen,kansje til ogmed være med,dersom det er stemning for det.. Jeg liker denne gutten,og vil ha kontakt med han, føler alt ble ganske tilstrammet på sex området,siden han er så knytt nå( kamsje en fase?) Og ellers sier han jeg virker usikker nå for alt, typ hvordan er dagen din og går dr bra? Er blitt til <jeg er usikker og trenger deg> Tilogmed en samtale om cucold har blitt til< for mange spørsmål,du er usikker> Noenjeg absolutt ikke er,jeg bsre er ikke han,og nå har vi småkrangling om akkurat dette,som er eget tema. .. Dere som lever i,og er vant med et slikt forhold, hva er lurt å tenkte på? Noen innspill? Tanker? Tips og råd? Anonymkode: 5f4c0...2b1 Ehh, han lufter sine fantasier, men kan ikke snakke om de? Er han ung?? Normalt og snakke ut om ting,spesielt sånne tema om dette er noe han vil du skal være med på! Si det rett ut, hbordan kan jeg være med på noe jeg ikke vet hba er eller du ikke vil snakke om? Det skjer jo ikke av seg selv. Kan vi snakke om hva dette er og innebærer? Han høres veldig rar ut, unnskyld! Anonymkode: 3a9fc...fc4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:02 #3 Del Skrevet lørdag kl 06:02 Men TS, er du interessert i å ha sex med andre menn? Det må jo være det første å ta stilling til. Du kan ikke gjøre det fordi han vil. Og det høres ikke ut som om han vil ha et forhold til deg hvis du ikke ligger med andre. Anonymkode: f89d2...9b1 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:22 #4 Del Skrevet lørdag kl 06:22 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men TS, er du interessert i å ha sex med andre menn? Det må jo være det første å ta stilling til. Du kan ikke gjøre det fordi han vil. Og det høres ikke ut som om han vil ha et forhold til deg hvis du ikke ligger med andre. Anonymkode: f89d2...9b1 Egentlig ikke.. Tror nok ikke det altså.. Men jeg er jo sjokkert, altså-han sa ikke dette tidligere! Han kjørte jo på i senga,var ekstremt kåt,skulle ha det på den og den måten,altså skikkelig bestemt. Hva dette er,aner jeg ikke. .. Synes han virker rar ja, spesiell-men jeg blir faktisk usikker på hele han,er drit frustrerende oppførsel! Jeg synes han er kjekk,og gir han komplimenter,noe han likte først,og nå hater han det,sier jeg er for usikker,stiller spørsmål,er masete- han elset det før! Herregud, jeg kan gi ham fornærmelser jeg,tro meg- han er så egoistisk noen ganger, tror han vet hva jeg tenker(dette hsr jeg sagt til han) og nå blir jeg irritert fordi det virker som han tror han vet hva jeg tenker,hver gang jeg spør- at han tillegger meg egensksper-fordi uansett hva jeg spør om,så er jeg utelukkende usikker i hans bok. Stemningen er ikke bra eller god sånn den er nå.. Han snakker om usunt forhold,men herregud . ..han skaper jo et rot for ingenting sånn som dette... Men han er så sykt fin!:) Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:25 #5 Del Skrevet lørdag kl 06:25 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ehh, han lufter sine fantasier, men kan ikke snakke om de? Er han ung?? Normalt og snakke ut om ting,spesielt sånne tema om dette er noe han vil du skal være med på! Si det rett ut, hbordan kan jeg være med på noe jeg ikke vet hba er eller du ikke vil snakke om? Det skjer jo ikke av seg selv. Kan vi snakke om hva dette er og innebærer? Han høres veldig rar ut, unnskyld! Anonymkode: 3a9fc...fc4 Ja,han virker jo rar! Men er fordinhan skifter sånn!somsagt glad han viser meg tilliten,men nå vil han ikke ha sex i det siste heller-hjelp?? Han sier han synes jeg begynner bli needy,og at han forteller fordi han vil jeg skal forstå jeg må slutte å spørre om dette. Og ja, jeg er kåt på han,gir jeg uttrykk for dette,vil han ikke ha sex for tiden! Hjelp meg Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet lørdag kl 06:33 #6 Del Skrevet lørdag kl 06:33 Han og du vil ha helt ulikt forhold. 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:51 #7 Del Skrevet lørdag kl 06:51 Virrevirrevapp skrev (16 minutter siden): Han og du vil ha helt ulikt forhold. Nei Ikke trekk konklusjoner, er du snill:) Jeg spør for å vite mer,og få høre hva dette er. ikke legg ord i munnen på meg-Hadde jeg visst,hadde jrg ikke laget tråd om temaet:) Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:54 #8 Del Skrevet lørdag kl 06:54 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja,han virker jo rar! Men er fordinhan skifter sånn!somsagt glad han viser meg tilliten,men nå vil han ikke ha sex i det siste heller-hjelp?? Han sier han synes jeg begynner bli needy,og at han forteller fordi han vil jeg skal forstå jeg må slutte å spørre om dette. Og ja, jeg er kåt på han,gir jeg uttrykk for dette,vil han ikke ha sex for tiden! Hjelp meg Anonymkode: 5f4c0...2b1 Denne mannen viser mange røde flagg. Jeg vil gjøre deg oppmerksom på at det finnes menn som sier de vil dette, men etter at det skjer, bruker de det mot kvinnen for å nedgradere henne fordi hun var en slut som lå med en annen mann. Han viser tydelig at han er emosjonelt umoden i måten han "kommuniserer" med deg. Han avviser deg og dine følelser fullstendig ved å si at du er for usikker, og det er ikke det han vil ha - når HAN er den som skaper usikkerheten. Skremmende tendenser som ikke hører hjemme i et trygt parforhold på noen måte. Anonymkode: d5143...1f8 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:02 #9 Del Skrevet lørdag kl 07:02 Hvorfor gidder du dette?!? Hvorfor skal du presses til sex med andre fordi han kicker på det?? Løøøp og aldri se deg tilbake!! Få litt selvrespekt og kutt kontakt med denne dusten! Anonymkode: c404c...b04 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:09 #10 Del Skrevet lørdag kl 07:09 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei Ikke trekk konklusjoner, er du snill:) Jeg spør for å vite mer,og få høre hva dette er. ikke legg ord i munnen på meg-Hadde jeg visst,hadde jrg ikke laget tråd om temaet:) Anonymkode: 5f4c0...2b1 Ingen tar opp sånne ting som han gjør uten at det er viktig. Det er det altfor kontroversielt til å gjøre. At du ikke liker det er uvesentlig. Dere vil faktisk ha helt forskjellige forhold. Det kan ikke KG endre. Anonymkode: f89d2...9b1 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:20 #11 Del Skrevet lørdag kl 07:20 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Denne mannen viser mange røde flagg. Jeg vil gjøre deg oppmerksom på at det finnes menn som sier de vil dette, men etter at det skjer, bruker de det mot kvinnen for å nedgradere henne fordi hun var en slut som lå med en annen mann. Han viser tydelig at han er emosjonelt umoden i måten han "kommuniserer" med deg. Han avviser deg og dine følelser fullstendig ved å si at du er for usikker, og det er ikke det han vil ha - når HAN er den som skaper usikkerheten. Skremmende tendenser som ikke hører hjemme i et trygt parforhold på noen måte. Anonymkode: d5143...1f8 Derfor jeg lurer på om det hjelper å konfrontere han på måten han er på? Hva i alle verden skjedde,liksom?? Han snur på alt jeg sier plutselig, men samtidig sier han han vil inn i et cuckold forhold,han liker dette,og har hatt det tidligere. Jeg ble satt ut,paff-også sier han jeg er usikker. Trekker seg,som en liten unge,for noe han selv tar opp-da jeg sa det til han,sa han at han sa det fordi han ville vise hvor annerledes vi tenkte-med andre ord,avskrevet meg.. hvor det kom fra,aner ikke jeg-ja,er spess-men hallo,irriterende måte å kommunisere på!! Han er så sykt fin,og jeg tenner på ham,sendte han nakensnap igår,fordi jeg var kåt,hehe...Han har sett meg dør liksom,men jeg synes han er fin,vi har holdt på lenge. Han holder jo på med å tillegge meg negative egenskaper,også si jeg er på dek ene og andre måten, blir bare sur jeg... Han ødelegger jo alt nå?? Cuckold innrømmelser hans tar jo helt knekken på alt her... Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:22 #12 Del Skrevet lørdag kl 07:22 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen tar opp sånne ting som han gjør uten at det er viktig. Det er det altfor kontroversielt til å gjøre. At du ikke liker det er uvesentlig. Dere vil faktisk ha helt forskjellige forhold. Det kan ikke KG endre. Anonymkode: f89d2...9b1 My point exactly Det andre der...deg om det,jeg har sagt mitt..aner ikke når du mener jeg har sagt det... Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet lørdag kl 07:39 #13 Del Skrevet lørdag kl 07:39 Dette er vel manipulasjon av deg, TS. Vedkommende fremstår som noe avstumpet, siden han tyr til trusler, latterliggjøring samt hersketeknikker. For meg så vaiver denne personen med røde flagg. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:45 #14 Del Skrevet lørdag kl 07:45 Duraton skrev (4 minutter siden): Dette er vel manipulasjon av deg, TS. Vedkommende fremstår som noe avstumpet, siden han tyr til trusler, latterliggjøring samt hersketeknikker. For meg så vaiver denne personen med røde flagg. Han sa nå,han ikke er keen på sex lenger.. At jeg fremstår som for needy for han,siden jeg spør så mye, maser og er generelt alt han ikke ser etter Det kom NÅ, etter altfor lang tid sammen,helt latterlig Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:46 #15 Del Skrevet lørdag kl 07:46 Duraton skrev (6 minutter siden): Dette er vel manipulasjon av deg, TS. Vedkommende fremstår som noe avstumpet, siden han tyr til trusler, latterliggjøring samt hersketeknikker. For meg så vaiver denne personen med røde flagg. Jeg tolket det ikke som manipulasjon men en som åpnet opp om noe som sikkert er litt flaut. Med litt tid får han sikkert til å sette mer ord på det hvis det er aktuelt for TS. Anonymkode: d53bc...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet lørdag kl 07:47 #16 Del Skrevet lørdag kl 07:47 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som er I et slik forhold,hva tennes man av på det? Betyr dette at jeg aldri kan være usikker,må begynne å drite i han? På daglig basis? Klarer dere å leve i et forhold med en person,eller betyr dette at dere har forhold med flere?? Det er en form for sjalusi kink. Sånn satt på spissen, så er vedkommende sannsynligvis enten biseksuell, eller homofil. Vedkommende vil ikke bli avvist, så han er nok ikke interessert i at du skal drite i ham. Dog, det er nok mulig at han vil at du skal ydmyke ham mens du holder på med en annen. Men gjerne være trofast med ham. Og du vil ha ett forhold til å starte med. Etterhvert så blir det nok til at du har en fast elsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:54 #17 Del Skrevet lørdag kl 07:54 Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Han og du vil ha helt ulikt forhold. AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei Ikke trekk konklusjoner, er du snill:) Jeg spør for å vite mer,og få høre hva dette er. ikke legg ord i munnen på meg-Hadde jeg visst,hadde jrg ikke laget tråd om temaet:) Anonymkode: 5f4c0...2b1 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ingen tar opp sånne ting som han gjør uten at det er viktig. Det er det altfor kontroversielt til å gjøre. At du ikke liker det er uvesentlig. Dere vil faktisk ha helt forskjellige forhold. Det kan ikke KG endre. Anonymkode: f89d2...9b1 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): My point exactly Det andre der...deg om det,jeg har sagt mitt..aner ikke når du mener jeg har sagt det... Anonymkode: 5f4c0...2b1 Aner ikke når jeg mener du har sagt hva? Dere vil ha forskjellige forhold. Dette har ikke noen framtid. Anonymkode: f89d2...9b1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet lørdag kl 07:54 #18 Del Skrevet lørdag kl 07:54 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han sa nå,han ikke er keen på sex lenger.. At jeg fremstår som for needy for han,siden jeg spør så mye, maser og er generelt alt han ikke ser etter Det kom NÅ, etter altfor lang tid sammen,helt latterlig Anonymkode: 5f4c0...2b1 Du var spennende til å begynne med, men nå synes han at du er kjedelig. Det er bare fint at du spør. Hvordan søren skal man ellers forstå noe hvis man ikke spør? Og det er han som sitter på svarene, og så nekter han å svare, for så å bruke det imot deg at du prøver å forstå. Høl i hue av ham. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:55 #19 Del Skrevet lørdag kl 07:55 Duraton skrev (3 minutter siden): Det er en form for sjalusi kink. Sånn satt på spissen, så er vedkommende sannsynligvis enten biseksuell, eller homofil. Vedkommende vil ikke bli avvist, så han er nok ikke interessert i at du skal drite i ham. Dog, det er nok mulig at han vil at du skal ydmyke ham mens du holder på med en annen. Men gjerne være trofast med ham. Og du vil ha ett forhold til å starte med. Etterhvert så blir det nok til at du har en fast elsker. Han her er god på å snakke for seg.. Jeg tror også han er flau..misstenker han i sex miljøet,kansje blir sett litt ned på? Er jo lite maskulin greie,for å være litt ærlig-vikrelog-i starten var han absolutt en som tok styringen. Men HAN nevner forhold nå, og sier i sitt forrige forhold,så var jenta seksuelt den som bestemte,at han likte cuckold forhold,og liker st jenta er med flere Google det,spurte om han ville jeg skulle ha sex med andre,mens han så på,eller om han ville være med-svarte begge deler. Personlig fikk jeg vel kansje litt sjokk,og sa jeg ikke brydde meg. Han sier nå han ikke vil ha sex med meg paga dette usikkerhet styret hans...jeg blir jo kneblet.. Nå virker han bare uinteressert og kjip...fatter ikke hva som foregår inne i hodet hans... Må j ota han på ordet,at han mener jeg er needy,aner ikke hvorfor jeg ikke får spurt han,uten å være needy. Vi har vmhavnet i et dårlig spor Jeg synes han er deilig jeg.. Noen tips her? Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:57 #20 Del Skrevet lørdag kl 07:57 Sikker det at jeg ikke brydde meg da.. At jeg tok han som han var,han ville vel jeg skulle lage drama,og ydmyke han der og da Men jeg ante jo ikke om dette før nå Anonymkode: 5f4c0...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå