AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Som overskriften sier. Jeg er veldig betatt av en ansatt i butikken like ved der jeg bor. Burde jeg be vedkommende ut på en kaffe? Hvordan burde jeg gå frem? Jeg vet virkelig ingen ting om personen, vedkommende kan jo ha en kjæreste eller være gift, men jeg tenker også "den som intet våger, intet vinner"? Noen som har opplevd liknende, enten i mitt sted eller som den ansatte? Hva burde jeg, eller burde jeg ikke gjøre? Anonymkode: 54268...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Go for it! Verste som kan skje er at du får ett nei, og det er jo ikke farlig😊 Anonymkode: 63edc...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Har det på samme vis. En fin gutt 2-3 år yngre enn meg som jeg ikke får ut av hodet. Jeg unngår den butikken. De er på jobb, så jeg tenker vi kanskje bør la være å sette dem i en slik situasjon. Anonymkode: 28102...d32 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Kanskje små prate med dem, sjekke hvordan det ligger an mellom dere to? Huske at de er på jobb og ta et nei for et nei, er vel det viktigste. Anonymkode: 9bb78...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden La dem være i fred. Sjekk om de er på tinder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Om det er en mann det er snakk om så vil jeg si gå for it. Menn får så lite oppmerksomhet at det er ca. 0% sjanse at han ser på dette som plagsomt. Han kommer sikkert til å huske det som noe flott resten av livet. Anonymkode: 46218...b5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Nyt det. Ikke gå for fort fram, småprat litt . Så ser du hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om det er en mann det er snakk om så vil jeg si gå for it. Menn får så lite oppmerksomhet at det er ca. 0% sjanse at han ser på dette som plagsomt. Han kommer sikkert til å huske det som noe flott resten av livet. Anonymkode: 46218...b5b Ikke sikkert det nei, var lenge sammen med en som fortsatt jobber i butikk. Det er tilfeller han har fortalt har vært creepy. Hnadler jo om hvordan de oppfører seg og om han er innterisert. Alle menn går ikke rundt å liker hver eneste dame, aldri har hatt sjangs på, eller aldri elsket noen før. Anonymkode: 9bb78...d54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sikkert det nei, var lenge sammen med en som fortsatt jobber i butikk. Det er tilfeller han har fortalt har vært creepy. Hnadler jo om hvordan de oppfører seg og om han er innterisert. Alle menn går ikke rundt å liker hver eneste dame, aldri har hatt sjangs på, eller aldri elsket noen før. Anonymkode: 9bb78...d54 Han trenger ikke å like hun for å se på det som et vinn, menn flest blir lagt an på nøykatig 0 ganger i løpet av livet sitt. Anonymkode: 46218...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke sikkert det nei, var lenge sammen med en som fortsatt jobber i butikk. Det er tilfeller han har fortalt har vært creepy. Hnadler jo om hvordan de oppfører seg og om han er innterisert. Alle menn går ikke rundt å liker hver eneste dame, aldri har hatt sjangs på, eller aldri elsket noen før. Anonymkode: 9bb78...d54 Nå var jo jeg kjæresten hans i mange år og vi elsket hverandre, men han var aldri evig taknemmelig for noen andre enn min oppmerksomhet på den tiden. Veldig lojal og god mann, om det er han du liker og han liker deg ts er du heldig. Men jeg må inrømme jeg blir beskyttende ovenfor hans vegne, om noen begynner å stalke han. Men sjangsen for at det er han er jo ekstremt liten. Anonymkode: 9bb78...d54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han trenger ikke å like hun for å se på det som et vinn, menn flest blir lagt an på nøykatig 0 ganger i løpet av livet sitt. Anonymkode: 46218...b5b Han er ikke en av dem, jeg prøvde meg på han, andre jenter/damer også. Anonymkode: 9bb78...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå var jo jeg kjæresten hans i mange år og vi elsket hverandre, men han var aldri evig taknemmelig for noen andre enn min oppmerksomhet på den tiden. Veldig lojal og god mann, om det er han du liker og han liker deg ts er du heldig. Men jeg må inrømme jeg blir beskyttende ovenfor hans vegne, om noen begynner å stalke han. Men sjangsen for at det er han er jo ekstremt liten. Anonymkode: 9bb78...d54 Åja, han likte ikke at han fikk oppmerksomhet fra noen andre enn deg nei. Og alle kvinner får orgasme 100% av tiden en penis penetrerer dem. Anonymkode: 46218...b5b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden La være så lenge han er på jobb. Har jobbet mye bak disk. Og suntes sånt er søitsomt på jobb, iht folk som tror at man er interessert fordi man er vanlig hyggelig på jobb. Skal du ta sånt, så foretrekkes det på fritiden. Er jeg på jobb, vil jeg få lov åbarr gjøre jobben min, og ikke fokusete på hvordan jeg skal avvise beilere. Hvis han viser deg ekstra interesse når han er på jobb, og du klarer å spørre uten å være påtrengende. Kan du gi han nr ditt, og si at om han ønsker å ta en kaffe kan han ringe deg. Men i utgangspunktet stemmer jeg mest for å la folk på jobb være i fred sånn Anonymkode: d13e9...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå