An0nymm Skrevet fredag kl 23:04 #1 Del Skrevet fredag kl 23:04 Hva i all verden er dette som ligger bak ved min varmtvannstank? Varmtvannstanken ligger under benkeplate på kjøkken, så har ikke fri tilgang til området. Nettopp flyttet inn i leiligheten (i fjor høst). Noen som kan tyde bildet? Dødt dyr? Eller bare kobberrør og gammelt eggeskall? Lukter ikke råttent og ser heller ingen insekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymm Skrevet fredag kl 23:04 Forfatter #2 Del Skrevet fredag kl 23:04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymm Skrevet fredag kl 23:04 Forfatter #3 Del Skrevet fredag kl 23:04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymm Skrevet lørdag kl 10:32 Forfatter #4 Del Skrevet lørdag kl 10:32 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet søndag kl 00:14 #5 Del Skrevet søndag kl 00:14 Vepsebol? Bul i malingen pga vann? Veldig vanskelig bilde å tyde gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:40 #6 Del Skrevet søndag kl 00:40 Agatha skrev (20 minutter siden): Vepsebol? Bul i malingen pga vann? Veldig vanskelig bilde å tyde gitt... Jeg tipper på eggeskall etter at de har prøvd å steke egg på kobberrørene. Ikke noe å bry seg om i hvertfall 🤷♀️ men kommer du til med hånden, og mobilkamera, tipper jeg du kommer til med støvsuger også 🙄🤦♀️🙇♀️ Anonymkode: 40dbb...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:50 #7 Del Skrevet søndag kl 00:50 Prøv med støvsugeren, det var en god ide. Anonymkode: 84be4...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet søndag kl 18:43 #8 Del Skrevet søndag kl 18:43 Er det den klumpen du tenker på eller de hvite bitene langs veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymm Skrevet søndag kl 20:57 Forfatter #9 Del Skrevet søndag kl 20:57 Agatha skrev (2 timer siden): Er det den klumpen du tenker på eller de hvite bitene langs veggen? Alt gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå