AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:51 #1 Del Skrevet fredag kl 21:51 Hadde et nært og godt vennskap til en kollega tidligere. Så ble det en konflikt på arbeidsplassen der jeg ble veldig dårlig behandlet av ledelse og kollegaen backstabbet meg. En annen kollega har også slengt seg på fordi hun ikke liker meg. Konflikten er «over» men jeg har bestemt meg for å fjerne alle kolleger på some da noen er veldig ubehagelige med å legge seg oppi private ting. Jeg har jo ikke noe nært forhold til denne tidligere nære kollegaen lenger, men hun prøver på sett og vis å ta kontakt med meg på some. Er redd mer drama men kjenner jeg ikke vil ha noen av dem på some da jeg uansett er redd snakk så snart jeg har postet noe. Er det ikke opp til meg selv om jeg orker å ha kontakt med disse på some, og om jeg selv velger å slette alle sammen inkludert ledelse? Det er et lite intimt kollegie. Anonymkode: ea6aa...de2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:08 #2 Del Skrevet lørdag kl 09:08 Hvis dette skaper uro inni deg, ville jeg ikke vært i tvil, kutt dem ut. Min erfaring er at vi legger altfor stor vekt på sosiale medier. Jeg avregistrerte meg fra fb og ig i fjor, og det som overrasker meg mest er at det jeg trodde var venner, i hvert fall gode bekjente, 99 % av dem har ikke tatt kontakt med meg på privaten i ettertid, og spurt hvordan det går enda jeg tross alt er borte. Det jeg prøver å si er at de antageligvis ikke vil merke at du ikke ønsker kontakt med dem på some engang. Og som sagt, indre ro er viktigere enn å tilfredstille andre. Anonymkode: 3b54d...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:12 #3 Del Skrevet lørdag kl 09:12 Du kan blokkere. Da vil de ikke kunne lese noe eller gå inn på profilen din, men de vil heller ikke kunne se at du har slettet dem. Anonymkode: 37169...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet lørdag kl 09:19 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:19 har et aktivt forhold til dette, folk jeg har IRL aktivitet med, er på some, har også slettet folk som går ut av kretsen, og alltid folk som er/blir overordnet. Aldri vær venn med overordnet på SOME! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet lørdag kl 11:04 #5 Del Skrevet lørdag kl 11:04 Bare logg av SoMe for godt du, det er ikke noe du går glipp av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:40 #6 Del Skrevet søndag kl 01:40 Hva slags drama har det vært? Og har du mange kollegaer der? Anonymkode: e1ab1...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:15 #7 Del Skrevet søndag kl 19:15 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva slags drama har det vært? Og har du mange kollegaer der? Anonymkode: e1ab1...291 Da lurer jeg på hvorfor du spør? Anonymkode: ea6aa...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:00 #8 Del Skrevet mandag kl 13:00 Hva legger du egentlig ut på sosiale medier som de ikke skal se? Anonymkode: 819b6...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå