AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg fantaserer om han men har aldri pratet med han.Jeg er så redd for å prate med han.Hva kan jeg gjøre for å klare å prate normalt? Nå r han er i nærheten så blir jeg så vanvittig nervøs. Anonymkode: 95dc7...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Er du ellers komfortabel med å gjøre småprat med folk du møter i hverdagen? Har dere noen naturlige møtepunkter? Og om dere har det, hvordan reagerer han på om du smiler til han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Den du fantaserer om er ikke ekte, det er din versjon av han, så husk det. Ikke ha så høye forvetninger, for han vil ikke møte dem. Han er bare en person, som alle andre du møter og ikke er nervøs rundt er. Anonymkode: b5487...b1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Te- Presten skrev (42 minutter siden): Er du ellers komfortabel med å gjøre småprat med folk du møter i hverdagen? Har dere noen naturlige møtepunkter? Og om dere har det, hvordan reagerer han på om du smiler til han? Nei.Småprater ikke med noen. Har store problemer med small talk. Er helt ute av trening når det gjelder small talk. Anonymkode: 95dc7...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Hehe, jeg vet ikke hva du kan gjøre. Men vil bare si at det er normalt å føle det slik. Jeg har selv vert i denne situasjonen og følt på det samme, og overtenkt. (Jeg er mann). Det kan jo hende han tenker det samme som deg? Husker selv en gang så så fikk jeg litt interesse for ei dame, som jeg i grunn ikke kjente så godt, og litt smånervøs for å ta kontakt. Men tok etter hvert insj, og så ble vi kjent. Og så viste det seg at hun var litt interessert i meg og, men gadd ikke prøve, fordi HUN trodde aldri hun hadde sjans på MEG! Da måtte jeg flire litt. Og det er en slik ting jeg tenker tilbake på i slike stunder. Man må jo bare prøve, ellers kommer man ingen vei. Og om interessa ikke er gjensidig, so what? Da angrer man værtfall ikke på at man ikke turte. Og om man føler seg dum, så var det ikke helt bortkasta, for den andre fikk sansyneligvis et smil eller aldri så liten ego-boost. Det gjør værtfall jeg, og de fleste jeg har "prøvd" meg på syns det er stas selv om de ikke er interessert tilbake. Kanskje du kan sende ei melding på noe vis, om du føler du blir helt rar om du skal prate ansikt til ansikt? Kommer nok mye an på situasjon og hva slags personer dere er hva som funker best. Tenker nå jeg værtfall. Endret 4 timer siden av Blue Balloon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Begynn i det små. Bare si hei og smil når du går forbi. Når du ikke blir nervøs av det lenger kan du si noe mer (eller kanskje han gjør det?). Anonymkode: 479e2...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden hvem er han ift deg da ? en kollega, en annen forelder på skolen ? kassamannen på rema?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Begynn i det små. Bare si hei og smil når du går forbi. Når du ikke blir nervøs av det lenger kan du si noe mer (eller kanskje han gjør det?). Anonymkode: 479e2...ed0 Det var lurt😊 og så kan det hjelpe og fortelle det til en venn som prater mye. Venninna mi pleier og si det til meg så setter jeg i gang praten frem til hun er komfortabel nokk til og gjøre det selv😊 funker veldig bra! Anonymkode: 04005...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå