Gå til innhold

Blir dette for tykk dame for dere menn seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. 

Anonymkode: 86b05...f90

En helt normal vekt som det der hadde på ingen måte vært noen faktor for min del - DU hadde vært faktoren ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er i din vektklasse ..og litt lavere..og sikkert eldre 😎 

Min erfaring fra dengang jeg var yngre og slank er at jeg nå har blitt uinteressant og usynlig. 

Jobber med saken. Ikke for å tiltrekke en mann,men for å bli meg selv igjen fysisk. Som menneske er jeg god nok- og egenhelse ,søvn og aksept hva livet gjelder er prioritet. Er i overgangsalder. Hormonene er ikke i balanse. 

Så lenge du er sunn og har det bra ,så er du deg selv nok. Pluss og minus er da overflødig ❤

Anonymkode: 0324b...e45

Hvorfor det? Ikke tykkelse eller slikt som er avgjørende. Uansett er du ikke så tykk….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er trent så er din BMI 28 ikke noe issue, men er du uttrent og usunn, ja da er du betydelig større enn en trent person. Fettet har mindre tetthet, og er derfor større. 

En sterk kvinne kontra en uttrent kvinne er to ulike verdner i seksuell sammenheng. Min erfaring, som er et representativt antall, er at jeg går for aktive trente kvinner med høyere utdannelse. Like voksne knuller best.

Anonymkode: 385dd...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er en dame på 1.65 cm og veier 78 kg. Pent fordelt er fettet, men jeg er jo overvektig. Er dette alt for stort for dere menn? Jeg er i midten av 30 årene, og ellers et pent ansikt- men kroppen er jo ikke petit selvom jeg ikke er svææær. 

Jeg kan bare svare for meg selv. jeg syns det er viktig og være i form og lit trent men er hun det så hadde jeg likt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Om du er trent så er din BMI 28 ikke noe issue, men er du uttrent og usunn, ja da er du betydelig større enn en trent person. Fettet har mindre tetthet, og er derfor større. 

En sterk kvinne kontra en uttrent kvinne er to ulike verdner i seksuell sammenheng. Min erfaring, som er et representativt antall, er at jeg går for aktive trente kvinner med høyere utdannelse. Like voksne knuller best.

Anonymkode: 385dd...61c

Det sier jeg også, derfor har jeg den beste sexn med noen som har lav utdannelse, ikke møtte opp på de få valgene han har tatt fordi han gruvde seg til det sosiale og visste det ikke var noen jobb i andre enden av disse vage valgene.

Titter på nettutannelser noen ganger i året for å ikke finne noen og ikke heller føle for å flytte fra byen hvor familien bor. Samtidig som han liker kreative fag og lurer om det er veien videre.

Når det kommer til trening har et av og på forhold til det og syns at spesifikt vekter er kjedelig, men at dans er veldig gøy.

Har avslått mange som ikke passer den beskrivelsen.

Anonymkode: 7bdbe...222

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange menn ville hatt sex med deg. 
Du må jobbe med selvbildet. Har noen sagt at du må være petite? I så fall fjerner du slike mennesker ut av livet ditt. Problem løst!

Anonymkode: 29fbe...3fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det kommer veldig an på hvordan du ter deg, kler deg og bærer kg. 
En dame med dine mål kan være 100x mer sexy og attraktiv enn en dame på 165cm og 52kg. 
Er du generelt velstelt og kler deg etter kroppsfasong så er det ofte nok, og med den vekten vil jeg tro du har noen kvinnelige former som vi menn setter pris på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 20.20):

Ts her, mener om menn generelt finner en i min vektklasse attraktivt, eller om de fleste synes jeg er for stor. Vil ikke legge ut bilde av meg selv, men fant et bildet på nett som ligner veldig utenom at jeg har litt mer timeglassfigur. Er sånn her ca.  

images-1.jpeg.9a84af8f3a03f3c8c7e6525b40cabe54.jpeg

Ser jo absolutt bra ut det der da 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...