Gå til innhold

Hva er viktigst for deg når du skal finne deg en mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og gode verdier = dine verdier? Og de som ikke mener det samme som deg har skavanker. Det er jo litt av et menneskesyn.

Anonymkode: 4f8ff...179

Ja, naturligvis. Hva vil du frem til? 

Menneskesynet mitt er helt fint.

Anonymkode: 5cdf6...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Damenes preferanser her gjelder jo selvfølgelig for de menn som har kvalifisert seg som datebare, dvs blant de 20% (?) kjekkeste

Anonymkode: c2efa...a77

Det er kun de kjekkeste mennene som eier folkeskikk og har gode indre verdier? 🥴 For et merkelig syn du har på menn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan dere ikke svare på det jeg spørr om istedenfor å svare på alt annet :) 

Anonymkode: 06f1e...474

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor kan dere ikke svare på det jeg spørr om istedenfor å svare på alt annet :) 

Spørr om noe bedre.

Anonymkode: 01fad...5ae

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste av disse som er viktig for meg er at han skal være minimum 170. Ikke fordi det er noe galt med lavere menn, men fordi jeg selv er høy, og føler meg ikke vel med en som er mye lavere. Ellers er det viktigste at han er sjarmerende og at vi har sånn cirka samme verdier. 

Anonymkode: da585...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er jo ikke så lett å rangere en liste med ting de fleste driter litt i..

Blir som å rangere sur lettmelk, sur skummetmelk og sur helmelk.

Det er nyanseforskjeller mellom de tre, men alle er sur melk og ikke noe man kommer til å drikke uansett.

Anonymkode: 1f0da...80f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.25):

Hva er mest viktig for deg? Ranger fra mest viktig til mest uviktig for DEG av dette: (Ja jeg vet det er andre ting mange bedømmer etter, men nå vil jeg bare vite hva som er viktig for deg av dette).

A) Mannen har et pent ansikt
B) Mannen har en pen kropp
C) Mannen ikke har hårte kropp og bein
D) Mannen har Hår på hode
E) Mannen er over 170 cm høy

Gjerne oppgi alderen\aldersgruppen din også:)

Ingen av de tingene er viktig  

Jeg vil ha en mann som ser ut som en mann,dvs ikke " pen"  med hår på kropp og bein. Med eller uten hår på hodet, det bryr mrg ikke. 

Det du lister opp høres ut som en Ken- dukke. 

Anonymkode: f2ab5...ea6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er jo ikke så lett å rangere en liste med ting de fleste driter litt i..

Blir som å rangere sur lettmelk, sur skummetmelk og sur helmelk.

Det er nyanseforskjeller mellom de tre, men alle er sur melk og ikke noe man kommer til å drikke uansett.

Men hvorfor svare da? 

Anonymkode: 75a0d...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 23.01):

Ikke noe av dette. 

Det viktigste er at han er en bra mann med gode verdier. Det er mange menn som sier de har det, men som gang på gang viser at de ikke har det. 

Og med dette kravet, så er det umulig å finne en mann. Man må akseptere så mange "skavanker" i personlighet at jeg orker bare ikke. 

Hvor leter du etter menn da? På tinder? 🙄 Da er det ikke rart du har sånt syn på menn.

Anonymkode: 0acee...3c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Like høy som meg ca. 170, skallet, litt ansiktshår, lukte godt, god hygiene, gjerne litt mage å ta i, ikke spesielt muskuløs, snille øyne, velstelte øyenbryn, god munnhygiene, kle seg pent; gjerne sporty. 

50-60.

Anonymkode: e33aa...2bc

velstelte øyebryn faktisk, du vil ikke ha en mannekvinne da i samme slengen 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er noen kvinner som vil ha skallete menn? Er dere skallet selv da eller? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er mest viktig for deg? Ranger fra mest viktig til mest uviktig for DEG av dette: (Ja jeg vet det er andre ting mange bedømmer etter, men nå vil jeg bare vite hva som er viktig for deg av dette).

Av de punktene så vil jeg si;

E, mann over 170

B, mann med pen kropp. (Og med det mener jeg normalvektig, ingen overvekt eller fedme.)

Jeg liker menn med hår på kroppen og skallet hode.

Anonymkode: 7c276...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser det er noen kvinner som vil ha skallete menn? Er dere skallet selv da eller? haha

? Det er stort sett menn som er opptatt av hår. Reiser til Tyrkia for hår transplantasjon etc. 

Blir mann tynn i håret, så er det jo bare å barbere det ned. Kan bare være sexy det.

Er mer turn off med menn som er sykelig opptatt av håret sitt for å si det sånn.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting av dette er viktig for meg. Det eneste som betyr noe er at han gir meg sommerfugler i magen. Jeg har alt jeg ønsker meg i livet, så hvis jeg skal involvere en mann må det være fordi han kan tilføre noe positivt, og for meg er det eneste positive jeg mangler i livet kribling i tærne når han holder rundt meg. Jeg har vært sammen med menn som "stryker" på alle punktene dine, kunne virkelig ikke brydd meg mindre så lenge det er kjemi mellom oss.

Anonymkode: dd6f0...08a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse tingene er viktige for meg. Det er klart at man kan legge merke til en pen/kjekk mann på samme måte som en mann legger merke til en vakker kvinne, men når det oppstår kjemi mellom to mennesker, er det ofte uavhengig av disse faktorene. 

Nå er jo jeg en voksen kvinne på 50+ som traff min nåværende partner i slutten av 40-årene, og jeg var mer opptatt av utseende da jeg var yngre, uten at jeg kan huske at jeg hadde veldig klare preferanser på høyde, hår, osv. En kjæreste var lav, kraftig og blond, en annen høy, slank og mørk med briller, en tredje middels høy, veltrent med lite hår/barbert skalle. Forrige samboer middels høy, slank, hadde mye hår da vi ble sammen og klippemaskinsveis da vi skilte lag. (Vi holdt sammen i over 20 år). Nåværende samboer er nesten to meter høy, ganske overvektig, har tykt, grå/blondt hår, middels behåring på kropp og bein. Han har t.o.m. hår på skuldrene, som jeg vet mange ikke liker. For meg er han rett og slett en herlig, snill og morsom mann med en nydelig personlighet🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, naturligvis. Hva vil du frem til? 

Menneskesynet mitt er helt fint.

Like verdier som deg selv kan du si da. Det er veldig lukket og arrogant av deg å mene at dine verdier er bedre enn andres.

Anonymkode: 4f8ff...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...