Gå til innhold

Hva er viktigst for deg når du skal finne deg en mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er mest viktig for deg? Ranger fra mest viktig til mest uviktig for DEG av dette: (Ja jeg vet det er andre ting mange bedømmer etter, men nå vil jeg bare vite hva som er viktig for deg av dette).

A) Mannen har et pent ansikt
B) Mannen har en pen kropp
C) Mannen ikke har hårte kropp og bein
D) Mannen har Hår på hode
E) Mannen er over 170 cm høy

Gjerne oppgi alderen\aldersgruppen din også:)

Anonymkode: 06f1e...474

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bryr meg, men bryr meg ikke så mye som du vil.

At vi er glade i hverandre og har et fint liv sammen. Og at han kommer i februar for orker ikke vente lengre.

30 årene.

Før det likte jeg så klart bare badboys(Sier det så det skal passe inn i agendaen)

Anonymkode: 01fad...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjedelig :(

må jeg velge så blir det sikkert pent ansikt.

Anonymkode: e5547...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Over 170 høy er aller viktigst. Men jeg er 180 selv, så synes ikke det er så rart 😄 Er 40. 

Resten er ikke så viktig så lenge han ikke er sykelig overvektig. Men dersom han ikke er det, rangerer jeg A, B, D og C fra viktigst til minst viktig. 

Anonymkode: 75a0d...664

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noe av dette. 

Det viktigste er at han er en bra mann med gode verdier. Det er mange menn som sier de har det, men som gang på gang viser at de ikke har det. 

Og med dette kravet, så er det umulig å finne en mann. Man må akseptere så mange "skavanker" i personlighet at jeg orker bare ikke. 

Anonymkode: 5cdf6...9f1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av dette. Så dette er ikke egenskaper som er mulig å rangere for min del.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
SPOCA skrev (2 minutter siden):

Ingenting av dette. Så dette er ikke egenskaper som er mulig å rangere for min del.

Nå er vel spørsmålet hva som er viktigst av disse punktene, ikke hva som er viktigst generelt. Så ingen av disse punktene betyr noe som helst, høyde har ikke noe å si, hvor pen han er er ingen faktor overhodet? Da er du nok del av et lite mindretall om utseende ikke har noe som helst betydning 

Anonymkode: 01729...020

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er vel spørsmålet hva som er viktigst av disse punktene, ikke hva som er viktigst generelt. Så ingen av disse punktene betyr noe som helst, høyde har ikke noe å si, hvor pen han er er ingen faktor overhodet? Da er du nok del av et lite mindretall om utseende ikke har noe som helst betydning 

Anonymkode: 01729...020

Høyde: nei, jeg har aldri brydd meg om dette. Mine to ekser var 170 cm begge to.

Utseendet blir fint hvis personligheten er fin, litt flåsete sagt. Jeg synes min mann er verdens kjekkeste, han er både pen, kjekk og sexy. Men, det er noe som også kommer av at han har en fantastisk personlighet. Disse tingene henger sammen. Det er svært sjeldent jeg egentlig observerer kjekke og pene menn. De fleste menn er ikke pene i mine øyne. Det samme gjelder for øvrig kroppen. Det vil si; jeg vil si min mann har en flott og fint kropp, men det var vel egentlig noe jeg tenkte mye over da jeg traff ham. Det jeg la merke til var øynene hans, det fine smilet og det fantastisk flotte røde skjegget hans.

Hår på hodet er uviktig for min del, og for min del foretrekker jeg en mann med hår. Jeg vil helst ikke ha en helt hårløs mann, men det gjør meg ikke noe om han ikke har hår heller.

Og jeg vet jeg ikke er den eneste kvinnen som har det slik altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva er mest viktig for deg? Ranger fra mest viktig til mest uviktig for DEG av dette: (Ja jeg vet det er andre ting mange bedømmer etter, men nå vil jeg bare vite hva som er viktig for deg av dette).

Du spør hva som er mest viktig, og så ramser du bare opp overfladiske ting? 

Anonymkode: 940f6...3bc

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du spør hva som er mest viktig, og så ramser du bare opp overfladiske ting? 

Anonymkode: 940f6...3bc

Hun spør hva som er viktigst. Stor forskjell. 

Anonymkode: 7ec48...bb5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Like høy som meg ca. 170, skallet, litt ansiktshår, lukte godt, god hygiene, gjerne litt mage å ta i, ikke spesielt muskuløs, snille øyne, velstelte øyenbryn, god munnhygiene, kle seg pent; gjerne sporty. 

50-60.

Anonymkode: e33aa...2bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var tydeligvis vanskelig å svare på dette 😄 Jeg svarte over og det er klart det er andre ting som er viktigere, men nå var spørsmålet hva som var viktigst av akkurat disse momentene ved en mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Var tydeligvis vanskelig å svare på dette 😄 Jeg svarte over og det er klart det er andre ting som er viktigere, men nå var spørsmålet hva som var viktigst av akkurat disse momentene ved en mann. 

Ikke vanskelig, kjedelig og bortkastet fordi det kun er ment å mate usikkerheten til menn, som allerede vokser så mye at sexisme og kjønnskrig har økt.

Anonymkode: 01fad...5ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Gjerne oppgi alderen\aldersgruppen din også:)

A) ikke relevant, men kommer du på en date med fett hår og matrester i ansiktet så er det nei. B) ikke relevant, men når det kommer til en del holdninger som samsvarer med det livet jeg ønsker å leve så er det ofte ikke noe som går overens med sykelige overvektige personer. Jeg sykler ofte 5-6 mil i uka på sommeren.. C) ikke relevant D) ikke relevant. Mange på min alder har begynte å miste håret E) ikke relevant. Høyde sier nada om personlighet. 

Er i midten av 30-årene :) 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen har en pen kropp
Mannen har et pent ansikt
Mannen er over 170 cm høy
Mannen har Hår på hode
Mannen ikke har hårte kropp og bein

Helt ufattelig merkelig liste med ting som er uviktig. 

Jeg liker ikke «pene» menn. Jeg bryr meg null om han har hår på hodet og liker egentlig hårete menn bedre enn glattbarberte menn. 

Altså denne listen er bare ei smørje med ting som er helt uviktig og vanskelig å sortere for alt er tull. 

Anonymkode: 5fd01...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høyde kanskje? Fortrekker menn med skjegg, trenger ikke hår på hodet.

Anonymkode: 02b5a...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe av dette. 

Det viktigste er at han er en bra mann med gode verdier. Det er mange menn som sier de har det, men som gang på gang viser at de ikke har det. 

Og med dette kravet, så er det umulig å finne en mann. Man må akseptere så mange "skavanker" i personlighet at jeg orker bare ikke. 

Anonymkode: 5cdf6...9f1

Og gode verdier = dine verdier? Og de som ikke mener det samme som deg har skavanker. Det er jo litt av et menneskesyn.

Anonymkode: 4f8ff...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...