Gå til innhold

Til frisøren med gutt på 18mnd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gutten vår på 18mnd begynner å bli litt tjafsete, og skulle hatt av litt på lengden æ. Vil ikke ha pinnkort maskinklipp, og jeg kan ikke å klippe.

Noen med erfaring med å ta med en liten en til frisør? Tips, does and don't? Kjett å komme dit og ikke få til og. 

Anonymkode: 28dff...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi tok med datteren vår på samme alder for å klippe lugg. Måtte frem med barne-tv på mobilen for at det skulle gå. Evt noe snaks eller leker han blir oppslukt av?

Anonymkode: df6ac...55f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tok med jenta til frisør i den alderen. Hun satt på fanget mitt, og tok jo ikke mange minuttene. De hadde sånn stol som ser ut som en bil også, men hun ville helst på fanget. Tok bare klipp for at det skulle gå fortest mulig. Hadde snakket om det på forhånd, og hun gikk til min frisør, hjalp nok at hun merket at jeg var kjent der allerede. Hun var veldig skeptisk til frisøren, satt og skulte gjennom luggen, men det gikk fint! Har stusset litt hjemme også. Lokket ikke med noe premie eller noe sånt, så ikke behovet. Hadde kanskje gjort det hvis hun hadde gruet seg. 

Gutten klippet jeg selv med mannens skjeggtrimmer, syns ikke det er krise om det blir litt skjevt de første gangene, bare passet på å ikke gjøre det rett før jul eller noe sånt, så jeg hadde tid til å fikse det hos frisør om det ble helt krise, med gikk fint det også. Her koster barneklipp rundt kr 500, det tok jeg meg rett og slett ikke råd til så mange ganger, holder det til spesielle anledninger. 

Anonymkode: e54ef...c6d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi tok med datteren vår på samme alder for å klippe lugg. Måtte frem med barne-tv på mobilen for at det skulle gå. Evt noe snaks eller leker han blir oppslukt av?

Anonymkode: df6ac...55f

Ja, herregud, hvorfor tenkte jeg ikke på det. 

Takk for alle tips og erfaringer 

Anonymkode: 28dff...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...