Gå til innhold

Hvor lenge (mange minutter) har dere sex, i gjennomsnitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder ikke ut mer enn 6-8 minutter med penis i vagina. Det er helt umulig. Jeg er så steinhard fra før buksa er av at jeg holder på å eksplodere hele tiden. Heldigvis blir jeg ikke slapp av å komme, og kan kjøre på videre umiddelbart. Tipper gang nummer to er rundt 10-12 minutter. Det som er viktig er et godt vorspiel, slik at mine få minutter ikke trengs i like stor grad.

Anonymkode: 93e37...678

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg holder ikke ut mer enn 6-8 minutter med penis i vagina. Det er helt umulig. Jeg er så steinhard fra før buksa er av at jeg holder på å eksplodere hele tiden. Heldigvis blir jeg ikke slapp av å komme, og kan kjøre på videre umiddelbart. Tipper gang nummer to er rundt 10-12 minutter. Det som er viktig er et godt vorspiel, slik at mine få minutter ikke trengs i like stor grad.

Anonymkode: 93e37...678

Da er dere jo begge heldige. Hadde ikke vært noe problem at mannen kom etter 6 minutter dersom han kunne fortsette etterpå. Min mann kan ikke det, så den sexen vo ønsker å ha må vi ha før han kommer. Jeg har bokstavelig talt opplevd at han har snorket i det orgasmen er ferdig. Vi har vært sammen i årevis og han krøller seg så tett inntil meg som mulig straks han har kommet, så takler det med å føle kjærlighet for ham, men selv når det ikke skjer er sex over i det øyeblikket han kommer. Så det blir bare en hver omgang på ham, men han elsker heldigvis å knulle og å få meg til å komme. Da er han i himmelen, selv om han må nøye seg med den ene, som han utsetter til begge er fornøyd. Han har full kontroll på det. Gir jeg utrykk for å være sliten å ville ha, da får jeg straks. 

Egentlig litt misunnelig på hvilken sovemedisin det å komme er for ham. Jeg kan komme mange ganger, men som sovemedisin virker det ikke. 😆

Anonymkode: 175da...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har sex, påkledd, forskjellige steder i huset, sjelden mer enn 10-15 minutter. Dette er med blowjobs også. Da er det gjerne vippe penis ut av joggedressen på mannen. Vi kler ikke av oss for en blowjob eller en kjappis. Egentlig litt av tenninga å ha klærne på også. Men når vi har mer planlagt sex går det fort en time. Når vi ligger i senga og er nakne. 

Anonymkode: c536b...041

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.28):

10-20 minutter , av og til ned mot 5 😇 Mannen min kjenner kroppen min veldig godt og klarer lett å gi meg orgasme på 2-3 minutter 😇 Jeg er i den enorme 90 %-haugen med kvinner som ikke klarer å få orgasme av penetrering alene,.så jeg setter veldig stor pris på at han ikke må jukke løs i en halvtime for å klare å komme selv. Da tror jeg at jeg hadde forlangt å få strikke underveis. Vi har vært sammen i straks 20 år.

Anonymkode: 903eb...601

Haha veldig bra. Kan kjenne meg igjen i dette😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer om vi vil ha en kjappis eller ikke. Han trenger nok lengre tid på å komme, og som oftest over 30 min tror jeg (har aldri sjekka klokka). 

Anonymkode: 5fcaa...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går utifra at vi ikke snakker sex, men kun penetrering..

Da er det fra to minutter til en time ish. Leken kan være i timesvis...

Anonymkode: 33de6...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...