Gå til innhold

Hvor lenge (mange minutter) har dere sex, i gjennomsnitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd her hvor TS er oppgitt over mannen som bruker 30 min på å oppnå orgasme. Der skriver mange kvinner at det er altfor lenge, skikkelig minus osv. 

Hvor lenge har dere sex? Gjennomsnittlig? Hva foretrekker du?

Anonymkode: ba377...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker 30-60 min hver gang, ikke fordi han bruker lang tid, men fordi han holder igjen for å gi meg maks nytelse og fordi vi begge nyter hverandre og liker å bruke tid på det. Holdt på lenger enn det engang også 😅

Anonymkode: cf8d7...326

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke det er noen fasit på. Selv kan jeg holde på ganske lenge før jeg blir lei. Har enda ikke hatt en partner som har vært kåtere enn meg. Det kommer an på hvor godt det er. Det som oppleves godt vil man gjerne ha mer av. 

For meg handler det ikke om tidsperspektiv. Eneste måtte være om han bare penetrerte og kom etter 30 sec. Det hadde jeg ikke giddet. Så viktig er det ikke. Da kan han like gjerne ta seg en runk synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig er vi begge fornøyd med rundt 30min, så setter vi av litt mer tid i blant 

Anonymkode: d6f61...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ifra 2 minutter til 2 timer. Kommer ann på hvilke aktivitet man begir seg ut på 

Anonymkode: 42755...f01

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere kun tiden det penetreres eller hele seansen fra start til slutt der penetreringen kun er en liten (oftest avsluttende) del av hele pakka?

Anonymkode: 5eacf...319

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10-20 minutter , av og til ned mot 5 😇 Mannen min kjenner kroppen min veldig godt og klarer lett å gi meg orgasme på 2-3 minutter 😇 Jeg er i den enorme 90 %-haugen med kvinner som ikke klarer å få orgasme av penetrering alene,.så jeg setter veldig stor pris på at han ikke må jukke løs i en halvtime for å klare å komme selv. Da tror jeg at jeg hadde forlangt å få strikke underveis. Vi har vært sammen i straks 20 år.

Anonymkode: 903eb...601

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke snittet. Driver ikke å loggfører tider for start og slutt og regner på det. Hvor lang tid det tar, kommer an på stemningen. Noen ganger kan vi holde på i timevis, og andre ganger er det en rask en p fem minutter fordi vi må stå opp og ta oss av unger eller jobb,

Om jeg skal gjette tar det kanskje vanligvis en halvtimes tid fra de første kjærtegn til begge er fornøyd.

Anonymkode: d0d9d...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann kommer så fort, og bryr seg ikke om meg. Så hvis han holder i 1minutt, jeg tuller ikke, så har vi et langt samleie.

Anonymkode: 656b4...ba0

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar vi ikke tida…

Tror dette er individuelt. Men om man holder på lenge så er det fordi begge har lyst tenker jeg. Utholdenhet i senga kommer med erfaring og at man liker sex. Og som kvinne å kunne komme flere ganger etter hverandre.

Anonymkode: cd2c5...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: ed972...4a3

Klassiker!

»underbart er kort»😃😃

Anonymkode: 50d59...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge kommer fort, men jeg trenger annen stimulering. Har aldri hatt sex en time, og om 30 min, ikke konstant sex med sikkert en del prating. 

Anonymkode: aef7e...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min mann kommer så fort, og bryr seg ikke om meg. Så hvis han holder i 1minutt, jeg tuller ikke, så har vi et langt samleie.

Anonymkode: 656b4...ba0

Håper han gjør noe mer enn tøm og røm...

Hvorfor gidder du ha sex med han når han ikke bryr seg om deg?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimum 15 minutter og opp til 40 minutter er optimalt for meg, men kan kose meg med lengre også om jeg har fri. 

Før min mann var jeg ikke vant til mer enn maks 7-8 minutter og oftest under det. Var en overgang, men nå kunne jeg aldri tenkt meg å gå tilbake til så korte samleier. 

Anonymkode: 175da...197

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil si 20-40 minutter er det vanlige. Ganske jevnlig har vi lengre økter på 1time+, særlig i helgene når vi har bedre tid. Og iblant kortere runde med en kjappis, men det er heller sjeldent her. Vi liker begge å kose oss lenge, og ønsker ikke noe orgasme-jag 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Inspirert av en annen tråd her hvor TS er oppgitt over mannen som bruker 30 min på å oppnå orgasme. Der skriver mange kvinner at det er altfor lenge, skikkelig minus osv. 

Hvor lenge har dere sex? Gjennomsnittlig? Hva foretrekker du?

Anonymkode: ba377...e0d

Alt fra en veldig rask kjappis etter mye oppvarming (ikke vanlig forspill i senga, men mye stryking og massering ila dagen) til flere timers runder. Gjennomsnitt er umulig å si. Foretrekker noen få minutter om jeg må gjøre all jobben alene. Ellers er det fint med 1-3 timer felles arbeid. Om det skal være mer enn det må det være fordi jeg er bundet fast til diverse, og kjæresten som leker.

Anonymkode: cdabe...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Snakker dere kun tiden det penetreres eller hele seansen fra start til slutt der penetreringen kun er en liten (oftest avsluttende) del av hele pakka?

Anonymkode: 5eacf...319

Vi kan godt ha penetrering en time. Jeg blir aldri sår så lenge jeg virkelig nyter, og han er en fantastisk elsker, så det er normalen at jeg gjør det. Med hele seansen kan man gjerne plusse på 30- 60 minutter. Vi virkelig liker å ha sex begge to. Kobler liksom resten av verden og livet bort da. 

Dem som sier at de liker det er over på under 5 minutter, da lurer jeg på om de virkelig liker sex/har god sex. Skjønner veldig godt at noen liker at det er fort over når jeg tenker på hvordan de fleste menn jeg har hatt sex med hadde sex. Det var mest for dem ærlig talt. De fikk sin orgasme, jeg... egentlig svært lite til ingenting. 

Anonymkode: 175da...197

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...