Gå til innhold

Du som har kontor, hva har du av private ting på kontoret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen ekstra klær, sko, hårbørste, tannbørste, tannkrem og litt smågodt 😄

Anonymkode: 87312...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har noen ekstra klær, sko, hårbørste, tannbørste, tannkrem og litt smågodt 😄

Jeg har innesko og tøfler, tannkrem- og børste, halspastiller, tørrmat og lignende, energidrikk og annen drikke, noen andre småting fra hjemmet som også er jobbrelevant.

Noen plakater og et par bamser med fagrelevante budskap og logoer på seg :D 

Anonymkode: 9154d...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ingenting. Men jeg har med meg ei litt stor veske der jeg har alt jeg trenger. 

Anonymkode: e17fc...425

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en toalettmappe 

noen innrammede grafiske trykk

en stor grønn plante

nespressomaskin

innesko

en ulljakke

Anonymkode: a5a4b...b40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negleolje, neglefil  og håndkrem. Diverse pastiller, godteri, sjokolade og kjeks. En liten kniv. En boks med kleenex. Et par innesko som jeg bruker på vinteren. 

Anonymkode: 768ad...010

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfler og slippers, en genser, bilde av barna, litt pynt på hyller, deodorant, ladere, energidrikk og noe snacks. Driver fremdeles å "innreder" siden jeg vil ha det koseligere der

Anonymkode: 2b8a3...839

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To par innesko, to-tre fagbøker, håndkrem, nesespray, hårstrikk, og (som regel) et par esker med pastiller, er alt jeg har av private ting som ligger fast på kontoret. I veska har jeg alltid med meg lipgloss og litt annet småtteri å freshe meg opp med hvis jeg trenger, men jeg har ikke satt igjen noe av det på kontoret. Jeg vurderer å ha en liten toalettmappe liggende, men jeg har ikke følt at jeg trenger det.

Jeg synes det er deilig befriende å ha minst mulig stæsj på kontoret, og har ingen trang til verken å ha private bilder eller annen pynt der. På tidligere kontorer har jeg hatt planter, men der jeg er nå har jeg valgt å kutte ut det, også. Kontoret er stikk motsatt av hvordan jeg har det hjemme, for der er jeg maksimalist. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko, ulljakke, håndkrem, vitaminer, saft, tanntråd. 

Anonymkode: 93cf5...7a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndkrem, lepomade, lego-blomster og en skuff med litt snacks i. 

Anonymkode: 18c73...0d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har ikke engang eget kontor, bare et hjørne, men har godt med skapplass som definitivt utnyttes. Har ekstra sokker og undertøy, ullsokker, en hvit bluse, ulljakke, stort ullskjerf som kan brukes som teppe (kaldt lokale), slippers, innesko, fitnessball, et par grønne planter, et bilde av bikkja, dagslyslampe, vippekrakk, kaffekopp, privat notatbok og gode penner, toalettmappe med mye diverse, lader, snacks, julepynt, en bok jeg leser på om jeg har alenelunsj, bomullshansker til dager jeg må lete i fjernarkivet, skjærefjøl og en god liten kniv. Helt sikkert mer småtteri. Orker ikke å dra på så mye greier frem og tilbake, er ikke så ofte jeg bruker alt, men veldig kjekt å ha det der når det trengs. I tillegg har alle en boks hver i kjøleskapet, der er det alltid mat, smører aldri lunsj og kjøper ikke mat i kantina. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårstrikk, knekkebrød, salt til feks om jeg har med meg kokt egg, hurtig tørrmat, truse, sokker, ullponsjo for å slenge på meg om jeg fryser på kontoret samt pulsvanter om jeg må sitte å skrive rapporter på kvelden, brodder, gortexsko, bind, paracet, utebukse, votter, lue (jobber som leder i skole og må plutselig ut), tshirt, pengenser tilfelle møter og klærne har fått flekker, teposer, suketter, tannbørste, tannkrem, halspastiller, håndkrem, lipsyl, tørrsjampo, vannflaske og sikkert mye mer.

Anonymkode: 3c0d5...cf4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I garderoben: ekstra klær, håndkle, såpe, hårføner

Ved pulten: leppepomader, håndkrem, halspastiller, proteinbarer, skjerf, kopp, te, neglfil, ekstra tube med bb-krem, innesko

Anonymkode: 4b3f0...d6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innesko og vernesko. Genser, cardigan, skjerf, pledd, ullsokker, ankelsokker, en bag med håndduk, balsam og rent undertøy, toalettmappe med deo, parfyme, hårolje, mascara, sminkefjerner, tamponger/truseinnlegg. Ekstra medisiner, smertestillende, vitaminer. En boks med knekkebrød, proteinbarer, proteinpulver. Neglefil, ekstra linser, briller, hårstrikk, hårklype... Det jeg kommer på akkurat nå 🤣

Anonymkode: ad7cc...33e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfler, ullsokker, hårbørste og ekstra hårstrikker, håndkrem og leppepomade. Litt ymse mat som knekkebrød, energidrikk, kakao. Paracet, bind og våtservietter. Tror det er det meste 😅

Anonymkode: af967...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Klær, sko, hårbørste, tøfler...

Har aldri falt meg inn å ha noe slikt på kontoret. Pusser tenna og børster håret hjemme. Bruker de skoa jeg har på hjemmefra. Samme med klær. 

Det eneste personlige jeg har på kontoret er en liten bamse som jeg fikk av min kone, noen få dager etter at vi ble kjærester for snart 30 år siden. Et fint minne.

Smågodt? Prøver å slanke meg, så det er ikke så lurt å ha det liggende.....

Anonymkode: d076b...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde innrammede bilder av barna, fram til lederen min bestemte seg for å lage kvalm ved å forby private ting på kontoret «i tilfelle noen andre lånte kontoret mitt». Det skjedde selvsagt aldri, i og med at denne (elendige) lederen hadde et såpass stort kontrollbehov at h*n ikke tillot hjemmekontor med mindre man hadde syke barn. 

Jeg sluttet i den jobben.

Anonymkode: 5f42e...f50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har aldri falt meg inn å ha noe slikt på kontoret. Pusser tenna og børster håret hjemme. Bruker de skoa jeg har på hjemmefra. Samme med klær. 

Det eneste personlige jeg har på kontoret er en liten bamse som jeg fikk av min kone, noen få dager etter at vi ble kjærester for snart 30 år siden. Et fint minne.

Noen av oss må skifte i løpet av en arbeidsdag, eller plutselig stille opp i ett viktig møte som ikke var planlagt. Da er det greit å fikse litt på håret, eller bytte genseren som man sølte kaffe på.

Jeg liker bytte sko når jeg kommer på jobb og det er -15 grader eller snøstorm ute, jeg har aldri funnet sko som er behagelig i -15 grader ute, og +20 inne... Kan jeg spørre hvilke sko du bruker som er like behagelig midtvinters ute, og inne?

Anonymkode: ad7cc...33e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 ulike par høye heler, håndkrem, neglebåndsolje og en leppestift. 

Anonymkode: d3641...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har tamponger og en ekstra jakke. Og backup-mat i tilfelle det blir hektiske rundt lunsj. Knekkebrød og hermetisk fisk.

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ikke alle med kontor er inne hele tiden. Av ikke-private ting inneholder kontoret mitt arbeidstøy til årets ulike vær og temperaturer, et par, vernehjelmer, vernebriller, vernesko, støvler, diverse tekniske duppedingser etc, fordi jobben min, som så mange andres, ikke bare er på kontoret.

Og jeg har ikke ekstra skift klær, sko, sokker, hårbørste etc på kontoret kun (og kun bare) fordi jeg har det i bilen. Og jeg kjører vil til kontoret. Dersom jeg tok bussen måtte jeg, som alle med en jobb som kan innebære å gå ut i regn etc, ha et skift på kontoret. Skulle jeg gå i våt bukse i møte, liksom? Eller sitte i arbeidstøyet i lunsjen?

Anonymkode: 61cad...d4c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...