Gå til innhold

Unnskyld meg, men hva feiler det folk som må snappe hverdag og flere ganger daglig? 🫣

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sam Fox skrev (45 minutter siden):

Slutt å vær så dramatisk. Gå å legg deg. 

???

Anonymkode: 6f2f1...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Herregud, for en utrolig merkelig tråd😂

Anonymkode: d1fe4...b58

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Så slett snap, da! Eller slett de som irriterer deg. Hjelpes, jeg kjenner jeg blir provosert. Hvis dette er en ting man irriterer seg grønn over og deretter skriver om det på Kvinneguiden - da er det på tide å logge av. Klagingen din minner om et par av mine tidligere venninner. De er nå overfladiske bekjentskaper, fordi de klaget på ALT av uvesentlige ting. Kast telefonen i do og kom deg ut i naturen eller noe!

Anonymkode: e4938...25d

Er det ikke greit å lufte ting som urriter en på KG? 

Hva vil du frem til at jeg ikke er en venn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? 

Da kutter du ut snap, irritasjon løst 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siesta skrev (7 minutter siden):

Da kutter du ut snap, irritasjon løst 

Men det er ikke alt med snap som irriterer. Noe er koselig og da får jeg ikke det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er ikke alt med snap som irriterer. Noe er koselig og da får jeg ikke det heller. 

Da er det vel bare å glemme de som snapper hele tiden. Det gjør jeg. 

Ingen problem i det hele tatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å «være med» og snappe litt. Men jeg synes det er ganske kjedelig… plutselig har jeg ikke åpnet appen på 3 uker, ikke sendt snap selv på 8 uker. Så… det går vel sånn passe dette SoMe-prosjektet 😅

Anonymkode: eb477...877

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Blir glad når noen sender meg en snap jeg 🤗

Anonymkode: b4f3e...985

Fikk lyst å spørre deg. Blir du glad for å få et bilde av tv uten tekst? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er langt over normalt. Hvorfor tror noen at andre vil ha snap hverdag f.eks 5 ganger? Da tenker man virkelig at de sliter med noe? Og ja det provoserer meg kraftig her. 

Er vel egentlig du som sliter med noe, vurdert sinnemestringskurs?

Anonymkode: 57766...42d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du får din nedlatenhet korrigert og konfrontert. Det får du tåle. Det handler ikke om hva du får lov til og har rett til og ikke.

Du har kalt dem oppmerksomhetssyke, selvsentrerte, påpekt at de har lite å gjøre og sagt deg enig i at de er stusselige.

Du kan spørre deg selv om du hadde giddet å være venn med en som så sånn på deg. Jeg gidder ofte ikke engang å være venn med en som snakker sånn om andre, med mindre de omtaler rasshøl. Du fremstår som en lite empatisk venn og en dømmesyk type.

Anonymkode: 23bbe...a32

Godt skrevet 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det var meg uten snap ...Hva gir det dere? Det er jo sikkert litt kjekt å se hva folk gjør, men hver dag? Jeg er ikke SÅ interessert i vennene mine. De kan oppdatere meg når vi treffes. Er det ikke slitsomt å sitte og følge med på hverandre? Jeg får panikk bare ved tanken. 

Jeg kan jo tenke meg til hvilke venner som sender flest...og jeg lever veldig godt uten å se snappene deres.

Anonymkode: 6f2bf...b0a

Nei jeg synes det er koselig å få hverdagsglimt fra venner og familie jeg og mange av de bor langt unna så vi treffes ikke så ofte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei du er ikke en venn i grunn. Sånn som du omtaler de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

whut? 

har du reist med tidsmaskin eller noe sånt? :P hvor har du vært i alle disse årene med Facebook, osv ... 

Anonymkode: 4a019...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor bryr du deg og tydeligvis irriterer deg hva andre gjør? 

Anonymkode: eacf0...9b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er slik jeg gjør avtaler med venner familie og partner.

Jeg har skrudd av varslet, så det forstyrrer meg aldri når jeg gjør andre ting.

Endret av Snok1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt hva du mener TS, er så enig med deg! Kan virkelig lure på hvorfor noen sender maange snapper, HVER ENESTE DAG, av alt mulig. Jeg har slått av varsler, og åpner kun de som blir sendt til meg personlig. Har ikke behov for dokumentasjon av hverdagen nonstop av venner og bekjente, (middagstallerken, sitte på bussen, nye sko, appelsinjuice, utsikt ut vinduet overskyet, katten og hunden osv.). Det er kjemperart at noen deler så massivt til kjempemange mennesker, der en stor del kun er bekjente for eksempel. Så slå av varsler, så slipper du støyen 🙂

Anonymkode: 76298...8e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som tvinger dere til å åpne snap hver gang dere mottar disse, eller til å ha snapchat i det hele tatt. Jeg vil si det er mer unormalt og sært å bruke tid og energi på å irritere seg over  noe som er helt valgfritt å ha, enn det er å bruke snapchat slik det er tiltenkt.

Jeg er i midten av 30-åra og har flere grupper på snap der mesteparten av kommunikasjonen med vennene mine foregår. Vi er i en fase i livet der vi ikke har mulighet til å treffes så ofte, samt at flere av oss har flyttet lenger unna. Snapchat gjør det mulig å delta i hverandres liv når vi ikke kan sees så ofte. Det kan til tider være veldig høy aktivitet i gruppene, og ikke alltid jeg har tid til å følge med der og da. Hender at jeg f.eks ikke åpner snap før på kvelden. Det går helt fint å bestemme frekvensen man er innom selv. Lær dere egen begrensning, enn å prøve å begrense hva andre gjør. 

Endret av Nymphadora
Spesifisering
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får gjøre som de vil, så lenge de leser tankene dine?

Anonymkode: f4114...190

Ja, hold meg utenfor. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde du ønsket være en venn, så hadde du sagt det til dem det gjelder, ikke lagt ut en tråd på kg hvor du omtaler dem med negative karakteristikker og sier rett ut at du forventer de skal lese tankene dine...

De bruker snap slik snap er tiltenkt, dele små glimt fra hverdagen. Snap har aldri vært ment for denne personlige kontakten du ønsker, det er messenger man bruker da. At du mener tiltenkt bruk er feil, og at andre bør lese tankene dine å rette seg etter dine ønsker om å bruke snap anderledes sier meg at det er du som har høye tanker om deg selv, ikke dem. Det er du som forventer være den alle skal bry seg om, og legge til rette for.

Anonymkode: f4114...190

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...