AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:04 #141 Del Skrevet fredag kl 23:04 Herregud, for en utrolig merkelig tråd😂 Anonymkode: d1fe4...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:40 #142 Del Skrevet fredag kl 23:40 Sam Fox skrev (45 minutter siden): Slutt å vær så dramatisk. Gå å legg deg. ??? Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:40 #143 Del Skrevet fredag kl 23:40 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Herregud, for en utrolig merkelig tråd😂 Anonymkode: d1fe4...b58 ??? Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:42 #144 Del Skrevet fredag kl 23:42 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Så slett snap, da! Eller slett de som irriterer deg. Hjelpes, jeg kjenner jeg blir provosert. Hvis dette er en ting man irriterer seg grønn over og deretter skriver om det på Kvinneguiden - da er det på tide å logge av. Klagingen din minner om et par av mine tidligere venninner. De er nå overfladiske bekjentskaper, fordi de klaget på ALT av uvesentlige ting. Kast telefonen i do og kom deg ut i naturen eller noe! Anonymkode: e4938...25d Er det ikke greit å lufte ting som urriter en på KG? Hva vil du frem til at jeg ikke er en venn? Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet fredag kl 23:46 #145 Del Skrevet fredag kl 23:46 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Da kutter du ut snap, irritasjon løst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:54 #146 Del Skrevet fredag kl 23:54 siesta skrev (7 minutter siden): Da kutter du ut snap, irritasjon løst Men det er ikke alt med snap som irriterer. Noe er koselig og da får jeg ikke det heller. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet fredag kl 23:55 #147 Del Skrevet fredag kl 23:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er ikke alt med snap som irriterer. Noe er koselig og da får jeg ikke det heller. Anonymkode: 6f2f1...eed Da er det vel bare å glemme de som snapper hele tiden. Det gjør jeg. Ingen problem i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:03 #148 Del Skrevet lørdag kl 00:03 Jeg prøver å «være med» og snappe litt. Men jeg synes det er ganske kjedelig… plutselig har jeg ikke åpnet appen på 3 uker, ikke sendt snap selv på 8 uker. Så… det går vel sånn passe dette SoMe-prosjektet 😅 Anonymkode: eb477...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:41 #149 Del Skrevet lørdag kl 06:41 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Blir glad når noen sender meg en snap jeg 🤗 Anonymkode: b4f3e...985 Fikk lyst å spørre deg. Blir du glad for å få et bilde av tv uten tekst? Anonymkode: 6f2f1...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:38 #150 Del Skrevet lørdag kl 07:38 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er langt over normalt. Hvorfor tror noen at andre vil ha snap hverdag f.eks 5 ganger? Da tenker man virkelig at de sliter med noe? Og ja det provoserer meg kraftig her. Anonymkode: 6f2f1...eed Er vel egentlig du som sliter med noe, vurdert sinnemestringskurs? Anonymkode: 57766...42d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:42 #151 Del Skrevet lørdag kl 07:42 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du får din nedlatenhet korrigert og konfrontert. Det får du tåle. Det handler ikke om hva du får lov til og har rett til og ikke. Du har kalt dem oppmerksomhetssyke, selvsentrerte, påpekt at de har lite å gjøre og sagt deg enig i at de er stusselige. Du kan spørre deg selv om du hadde giddet å være venn med en som så sånn på deg. Jeg gidder ofte ikke engang å være venn med en som snakker sånn om andre, med mindre de omtaler rasshøl. Du fremstår som en lite empatisk venn og en dømmesyk type. Anonymkode: 23bbe...a32 Godt skrevet Anonymkode: 57766...42d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:45 #152 Del Skrevet lørdag kl 07:45 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det var meg uten snap ...Hva gir det dere? Det er jo sikkert litt kjekt å se hva folk gjør, men hver dag? Jeg er ikke SÅ interessert i vennene mine. De kan oppdatere meg når vi treffes. Er det ikke slitsomt å sitte og følge med på hverandre? Jeg får panikk bare ved tanken. Jeg kan jo tenke meg til hvilke venner som sender flest...og jeg lever veldig godt uten å se snappene deres. Anonymkode: 6f2bf...b0a Nei jeg synes det er koselig å få hverdagsglimt fra venner og familie jeg og mange av de bor langt unna så vi treffes ikke så ofte. Anonymkode: 57766...42d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:46 #153 Del Skrevet lørdag kl 07:46 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det ikke greit å lufte ting som urriter en på KG? Hva vil du frem til at jeg ikke er en venn? Anonymkode: 6f2f1...eed Nei du er ikke en venn i grunn. Sånn som du omtaler de Anonymkode: 57766...42d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:53 #154 Del Skrevet lørdag kl 07:53 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed whut? har du reist med tidsmaskin eller noe sånt? hvor har du vært i alle disse årene med Facebook, osv ... Anonymkode: 4a019...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:56 #155 Del Skrevet lørdag kl 07:56 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Hvorfor bryr du deg og tydeligvis irriterer deg hva andre gjør? Anonymkode: eacf0...9b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 08:02 #156 Del Skrevet lørdag kl 08:02 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Det er slik jeg gjør avtaler med venner familie og partner. Jeg har skrudd av varslet, så det forstyrrer meg aldri når jeg gjør andre ting. Endret lørdag kl 08:24 av Snok1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:11 #157 Del Skrevet lørdag kl 08:11 Skjønner veldig godt hva du mener TS, er så enig med deg! Kan virkelig lure på hvorfor noen sender maange snapper, HVER ENESTE DAG, av alt mulig. Jeg har slått av varsler, og åpner kun de som blir sendt til meg personlig. Har ikke behov for dokumentasjon av hverdagen nonstop av venner og bekjente, (middagstallerken, sitte på bussen, nye sko, appelsinjuice, utsikt ut vinduet overskyet, katten og hunden osv.). Det er kjemperart at noen deler så massivt til kjempemange mennesker, der en stor del kun er bekjente for eksempel. Så slå av varsler, så slipper du støyen 🙂 Anonymkode: 76298...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet lørdag kl 08:13 #158 Del Skrevet lørdag kl 08:13 (endret) Det er ingen som tvinger dere til å åpne snap hver gang dere mottar disse, eller til å ha snapchat i det hele tatt. Jeg vil si det er mer unormalt og sært å bruke tid og energi på å irritere seg over noe som er helt valgfritt å ha, enn det er å bruke snapchat slik det er tiltenkt. Jeg er i midten av 30-åra og har flere grupper på snap der mesteparten av kommunikasjonen med vennene mine foregår. Vi er i en fase i livet der vi ikke har mulighet til å treffes så ofte, samt at flere av oss har flyttet lenger unna. Snapchat gjør det mulig å delta i hverandres liv når vi ikke kan sees så ofte. Det kan til tider være veldig høy aktivitet i gruppene, og ikke alltid jeg har tid til å følge med der og da. Hender at jeg f.eks ikke åpner snap før på kvelden. Det går helt fint å bestemme frekvensen man er innom selv. Lær dere egen begrensning, enn å prøve å begrense hva andre gjør. Endret lørdag kl 08:13 av Nymphadora Spesifisering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:15 #159 Del Skrevet lørdag kl 08:15 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De får gjøre som de vil, så lenge de leser tankene dine? Anonymkode: f4114...190 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, hold meg utenfor. Anonymkode: 6f2f1...eed AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det ikke greit å lufte ting som urriter en på KG? Hva vil du frem til at jeg ikke er en venn? Anonymkode: 6f2f1...eed Hadde du ønsket være en venn, så hadde du sagt det til dem det gjelder, ikke lagt ut en tråd på kg hvor du omtaler dem med negative karakteristikker og sier rett ut at du forventer de skal lese tankene dine... De bruker snap slik snap er tiltenkt, dele små glimt fra hverdagen. Snap har aldri vært ment for denne personlige kontakten du ønsker, det er messenger man bruker da. At du mener tiltenkt bruk er feil, og at andre bør lese tankene dine å rette seg etter dine ønsker om å bruke snap anderledes sier meg at det er du som har høye tanker om deg selv, ikke dem. Det er du som forventer være den alle skal bry seg om, og legge til rette for. Anonymkode: f4114...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:16 #160 Del Skrevet lørdag kl 08:16 Det er verre å sutre på KG 😅 Anonymkode: 0229d...0d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå