AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:37 #121 Del Skrevet fredag kl 21:37 Jeg har ikke snap, ikke story, ikke lagt ut noe ...Facebook for 2 år siden bilde av familie. Ikke har jeg Instagram og aldri hatt tik tok... Men jeg har venner, og de snapper. Meg ringer de til. 😆 Jeg blir stressa bare ved tanken. Det holder med sms. ...det er ille nok. Anonymkode: 6f2bf...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:38 #122 Del Skrevet fredag kl 21:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du synes det er helt greit at folk bruker det forskjellig, hvorfor blir du da så irritert? Kan du ikke bare la være å åpne alle snappene? Eller ikke sjekke snap hver dag? Anonymkode: fb6d1...842 De får gjøre som de vil, men ikke send til meg og det gjør de. På historie helt greit da ser jeg ikke en gang. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:39 #123 Del Skrevet fredag kl 21:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De får gjøre som de vil, men ikke send til meg og det gjør de. På historie helt greit da ser jeg ikke en gang. Anonymkode: 6f2f1...eed Du ser ikke at du motsier deg selv? Anonymkode: fb6d1...842 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:39 #124 Del Skrevet fredag kl 21:39 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Jeg har slettet snap. Deilig Anonymkode: cac87...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:41 #125 Del Skrevet fredag kl 21:41 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du får din nedlatenhet korrigert og konfrontert. Det får du tåle. Det handler ikke om hva du får lov til og har rett til og ikke. Du har kalt dem oppmerksomhetssyke, selvsentrerte, påpekt at de har lite å gjøre og sagt deg enig i at de er stusselige. Du kan spørre deg selv om du hadde giddet å være venn med en som så sånn på deg. Jeg gidder ofte ikke engang å være venn med en som snakker sånn om andre, med mindre de omtaler rasshøl. Du fremstår som en lite empatisk venn og en dømmesyk type. Anonymkode: 23bbe...a32 Er det galt å synes dette er irriterende synes du? Og de oppleves som oppmerksomhet syke og selvsentrerte når de holder på sånn. Det dreier seg bare om dem. Så står for det. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #126 Del Skrevet fredag kl 21:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ser ikke at du motsier deg selv? Anonymkode: fb6d1...842 Det jeg mener er at de får gjøre som de vil, men la meg slippe det. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:43 #127 Del Skrevet fredag kl 21:43 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har slettet snap. Deilig Anonymkode: cac87...d56 Kanskje jeg og burde det. Anonymkode: 6f2f1...eed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:46 #128 Del Skrevet fredag kl 21:46 Det var meg uten snap ...Hva gir det dere? Det er jo sikkert litt kjekt å se hva folk gjør, men hver dag? Jeg er ikke SÅ interessert i vennene mine. De kan oppdatere meg når vi treffes. Er det ikke slitsomt å sitte og følge med på hverandre? Jeg får panikk bare ved tanken. Jeg kan jo tenke meg til hvilke venner som sender flest...og jeg lever veldig godt uten å se snappene deres. Anonymkode: 6f2bf...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:46 #129 Del Skrevet fredag kl 21:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje jeg og burde det. Anonymkode: 6f2f1...eed Ja, jeg forstår ikke hvorfor du har snap. Anonymkode: fb6d1...842 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:53 #130 Del Skrevet fredag kl 21:53 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg forstår ikke hvorfor du har snap. Anonymkode: fb6d1...842 Så siden jeg ikke ønsker masse snaper hver dag av samme person så bør jeg ikke ha? Fikk for noen dager siden første håndarbeid som var ferdig av en venninne. Veldig kjekt. Hyggelig på et helt annet plan. Noen av og til. Og personlige og engasjement om meg og. Anonymkode: 6f2f1...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:06 #131 Del Skrevet fredag kl 22:06 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så siden jeg ikke ønsker masse snaper hver dag av samme person så bør jeg ikke ha? Fikk for noen dager siden første håndarbeid som var ferdig av en venninne. Veldig kjekt. Hyggelig på et helt annet plan. Noen av og til. Og personlige og engasjement om meg og. Anonymkode: 6f2f1...eed Siden du blir så voldsomt irritert hver dag så virker det som om snap er mer til irritasjon enn glede for deg. Det får deg også til å bli dømmende om dine venner. Anonymkode: fb6d1...842 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:35 #132 Del Skrevet fredag kl 22:35 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Siden du blir så voldsomt irritert hver dag så virker det som om snap er mer til irritasjon enn glede for deg. Det får deg også til å bli dømmende om dine venner. Anonymkode: fb6d1...842 Det er ikke meningen å være dømmende ovenfor venner, men dette er irriterende synes jeg. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:42 #133 Del Skrevet fredag kl 22:42 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det jeg mener er at de får gjøre som de vil, men la meg slippe det. Anonymkode: 6f2f1...eed De får gjøre som de vil, så lenge de leser tankene dine? Anonymkode: f4114...190 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:43 #134 Del Skrevet fredag kl 22:43 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alle i min voksne krets snapper daglig. Flere ggr daglig. Det er slik vi holder kontakten når vi ikke tilbringer tid sammen. Helt normalt for de med venner iaf. Anonymkode: d8a87...e84 Helt normalt at du og din voksne krets tar helt av på Snap flere ggr daglig iaf 😂 Anonymkode: fe2ed...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:47 #135 Del Skrevet fredag kl 22:47 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er ikke midtpunktet hver gang sikkert. Anonymkode: d6390...2ba Vet ikke hva du mener her, men jeg forventer ikke å være noe midtpunkt. Er bare så rart sidennjeg alltid åpner og ser story til folk. De som sender samme går ingen svar fra meg. Men derimot hvis de sender noe annet like etterpå som ikke er på story, det svarer jeg på. Meget mulig at jeg sletter snap. Men det er jo en lettvindt dialog-kanal. "Rask- samtale" Anonymkode: 7f184...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet fredag kl 22:50 #136 Del Skrevet fredag kl 22:50 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Blir glad når noen sender meg en snap jeg 🤗 Anonymkode: b4f3e...985 De aller fleste normale mennesker blir det, men det finnes de som bare må sutre og klage på alt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:54 #137 Del Skrevet fredag kl 22:54 Sam Fox skrev (1 minutt siden): De aller fleste normale mennesker blir det, men det finnes de som bare må sutre og klage på alt... Normale? Er det hyggelig å få 5 upersonlige snap hver dag? Av tv f.eks? Og aldri noe personlig til meg eller hvordan det går med meg? Anonymkode: 6f2f1...eed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet fredag kl 22:55 #138 Del Skrevet fredag kl 22:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Normale? Er det hyggelig å få 5 upersonlige snap hver dag? Av tv f.eks? Og aldri noe personlig til meg eller hvordan det går med meg? Anonymkode: 6f2f1...eed Slutt å vær så dramatisk. Gå å legg deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:55 #139 Del Skrevet fredag kl 22:55 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De får gjøre som de vil, så lenge de leser tankene dine? Anonymkode: f4114...190 Ja, hold meg utenfor. Anonymkode: 6f2f1...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:55 #140 Del Skrevet fredag kl 22:55 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke meningen å være dømmende ovenfor venner, men dette er irriterende synes jeg. Anonymkode: 6f2f1...eed Så slett snap, da! Eller slett de som irriterer deg. Hjelpes, jeg kjenner jeg blir provosert. Hvis dette er en ting man irriterer seg grønn over og deretter skriver om det på Kvinneguiden - da er det på tide å logge av. Klagingen din minner om et par av mine tidligere venninner. De er nå overfladiske bekjentskaper, fordi de klaget på ALT av uvesentlige ting. Kast telefonen i do og kom deg ut i naturen eller noe! Anonymkode: e4938...25d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå