Gå til innhold

Unnskyld meg, men hva feiler det folk som må snappe hverdag og flere ganger daglig? 🫣

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du... forstår konseptet om at folk er forskjellige?

Anonymkode: fb6d1...842

Og ikke lett å si slutt å send meg snap hver dag. Så da blir det en irritasjon istedenfor å slette. 

Anonymkode: 6f2f1...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og ikke lett å si slutt å send meg snap hver dag. Så da blir det en irritasjon istedenfor å slette. 

Da er det jo ditt problem som ikke gjør noe med det og blir sur og irritert for at andre ikke er tankelesere.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det jo ditt problem som ikke gjør noe med det og blir sur og irritert for at andre ikke er tankelesere.

Nei, jeg synes egentlig det er dem. Som har behov for å sende og sende. Det er lov å legge i story eller tenke at det er mye. Og i tillegg ikke ta hint når ting bare bli åpnet. Må man virkelig få alt inn med teskje? Må jeg virkelig si at må du sende meg snap hver dag og mange daglig? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi det er litt ensomt der med ungene i snøen og de vil dele.

Irriterer meg iblant over folk jeg også, men vet at det er mitt ansvar å la være å åpne snapper, ikke svare eller fjerne varsler.

Han som snapper mest, vet jeg savner ungene sine veldig. Snap er hans måte å sende sitt liv til dem på og så hiver han inn masse bekjente samtidig. Ofte lar jeg bare være å åpne.

Anonymkode: 719c3...bc9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg ts, voksne over 25 som sender mange bildesnapper daglig av de kjedelige/vanlige livene sine er bare stusselige. Hyggelig med en snap fra de nærmeste i ny og ne, spesielt hvis de gjør noe de ikke gjør hver dag eller faktisk skal given beskjed/vil kommunisere. Men bildesnapper av alt mulig piss, f eks bilde av maten sin, pc-skjermen på jobb, katten eller babyen, hver dag, kan folk spare seg. Ungene mine i alderen 18-22 kommuniserer med Snap, både til venner og oss foreldre, men ikke engang de sender bilder av uvesentlige ting, de sender ren tekst eller bilder med tekst der teksten er det vesentlige. 

Selv bruker jeg ikke Snap så mye utover å kommunisere med ungene fordi det er deres foretrukne måte. Anslår at 80% av bruken min er kommunikasjon med ungene, 18% er at jeg mottar random skit fra bekjente og 2% er snapper til og fra venner.

Anonymkode: 69b3e...3ef

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? 

Ser ikke problemet. 

Man kan endre på varslingsinnstillingene, da får du ikke alt som blir sendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg ts, voksne over 25 som sender mange bildesnapper daglig av de kjedelige/vanlige livene sine er bare stusselige. Hyggelig med en snap fra de nærmeste i ny og ne, spesielt hvis de gjør noe de ikke gjør hver dag eller faktisk skal given beskjed/vil kommunisere. Men bildesnapper av alt mulig piss, f eks bilde av maten sin, pc-skjermen på jobb, katten eller babyen, hver dag, kan folk spare seg. Ungene mine i alderen 18-22 kommuniserer med Snap, både til venner og oss foreldre, men ikke engang de sender bilder av uvesentlige ting, de sender ren tekst eller bilder med tekst der teksten er det vesentlige. 

Selv bruker jeg ikke Snap så mye utover å kommunisere med ungene fordi det er deres foretrukne måte. Anslår at 80% av bruken min er kommunikasjon med ungene, 18% er at jeg mottar random skit fra bekjente og 2% er snapper til og fra venner.

Anonymkode: 69b3e...3ef

Dette! Så godt å lese! Hyggelig med snap på et helt annet plan. Av og til når det er noe spesielt som skjer. Jeg er lik deg her på bruken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så om jeg laster ned en app så må det hagle inn snap daglig og flere ganger daglig? Det har jeg ingen behov for. 

Da kan du la være å åpne fra dem som sender massen og du trenger ikke ha på varsling. Ærlig talt.

Anonymkode: 23bbe...a32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du la være å åpne fra dem som sender massen og du trenger ikke ha på varsling. Ærlig talt.

Du synes ikke de kunne slutte med det da og legge det i story? Hvorfor må jeg dette når det er dem som gjør det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette! Så godt å lese! Hyggelig med snap på et helt annet plan. Av og til når det er noe spesielt som skjer. Jeg er lik deg her på bruken. 

Så kan dere ikke bare være fornøyd med eget bruk da og bare la være og irritere dere over andres. Folk som blir irritert av småting og skal hakke på andre for uviktige ting er også slitsomme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke de kunne slutte med det da og legge det i story? Hvorfor må jeg dette når det er dem som gjør det. 

Slutt å være så tafatt. Hvis du ikke vil se ting folk gjør, så har du ikke snap. Hvis du vil se fra noen, så ignorerer du de andre og lar være å åpne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så kan dere ikke bare være fornøyd med eget bruk da og bare la være og irritere dere over andres. Folk som blir irritert av småting og skal hakke på andre for uviktige ting er også slitsomme.

Det prøver jeg på i hverdag, men allikevel provoserer dette meg innimellom så da fikk jeg det ut her nå. Begriper ikke behovet. Da har man virkelig lite å gjøre! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å være så tafatt. Hvis du ikke vil se ting folk gjør, så har du ikke snap. Hvis du vil se fra noen, så ignorerer du de andre og lar være å åpne dem.

Jo, vil se noe av det. Men ikke hver dag osv. Men det er jo venner. Så liker dem selvom om vi er totalt forskjellige på dette. Så ville jo ikke slettet dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det prøver jeg på i hverdag, men allikevel provoserer dette meg innimellom så da fikk jeg det ut her nå. Begriper ikke behovet. Da har man virkelig lite å gjøre! 

Forsøk å begripe ditt eget behov for å se ned på dem. Det lærer du mye mer av, tro meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ha respekt for andre og slutt å spam dem. 

Jeg tenker du kan forsøke å kommunisere med de på samme måte som du har gjort i denne tråden, vil tro problemet hadde løst seg veldig raskt 😅 

Anonymkode: c1074...7b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva folk skal irritere seg over ❤️

Jeg har noen faste jeg snapper med daglig, både bilder og chat. En av de er en god venninne som dessverre bor timesvis unna. Synes det er utrolig hyggelig at vi kan ta del i hverandres liv uten at vi faktisk har mulighet til å møtes fysisk så ofte.

Grinebitere som ts merker man vel fort og slutter å sende til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? 

Hvem er mest selvsentrert, den som bruker Snap slik den er laget for å brukes, eller den som vil diktere andres bruk av snap fordi de synes det er irriterende å få Snap?

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men hvorfor kan ikke de som har sånt behov ta hensyn til andre? Det er min snap. Så legg på story eller ikke send så ofte. Det er et oppmerksomhetsbehov på høyt plan. 

Det er min postkasse, og jeg vil ikke ha reklame i den. Så da tok jeg ansvar og satte 'nei takk' merke på den. Regningene som av og til dukker opp får jeg dog dessverre ikke stoppet.

Anonymkode: d463a...1df

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du kan forsøke å kommunisere med de på samme måte som du har gjort i denne tråden, vil tro problemet hadde løst seg veldig raskt 😅 

Anonymkode: c1074...7b6

Hadde jeg fått denne konfrontasjonen (jeg snapper svært sjeldent så det vil ikke skje) inkludert denne dømmesyken og fordommene vendt mot meg, så hadde jeg snappet mer på pur f, og forsåvidt ansett vennskapet som over, da jeg ikke finner meg i å ha en venn som hever seg over meg. Jeg vil ikke ha usexy venner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ta meg for å ytre at jeg synes det er slitsomt og irriterende å få snap av random ting hver dag. Flere ganger daglig. Det har jeg min fulle rett til å mene og synes. Samme som den som spammer andre og elsker det. Mer vanlig og holde det moderat når man er voksen, men ikke for alle tydeligvis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men hvorfor? Jeg er ikke interessert. Så legg i story så jeg kan velge eller reduser det. Eller se ned til meg og ikke som en av 100. 

Hvorfor har du folk du misliker så tydelig på snap? Hvis du irriterer deg så grusomt mye over dem, så slett dem da...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, det skrev jeg. Men så la det være opp til hver enkelt da. Ha respekt for at alle er ikke interessert i snap på det planet. 

Det er da vel like mye opp til hver enkelt hvem de velger ha på snap, og hvem de velger åpne snap fra. Ha respekt nok til å skjønne at du ikke kan diktere andres bruk av sosiale medier, spesielt ikke når du ikke gidder si i fra... Å spy ut av seg så mye negativitet som du gjør her, når du ikke tør konfrontere alle disse menneske som tydeligvis gjør livet ditt surt, da er det på tide begynne se på om du selv faktisk kan gjøre noe med denne uholdbare situasjonen din....

Anonymkode: f4114...190

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...