AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg snapper hver dag og daglig. Flere av vennene mine snapper hver dag og daglig. Flere av vennene mine gjør også ikke det. Folk er forskjellige. Anonymkode: a432e...dce 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Er det mulig å være så grinete? La folk være som de er, du er ikke nødt til å ha folk du åpenbart ikke liker som venner på din snap. Anonymkode: 0fd66...89c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Tuller du? helt normalt vel? Mer unormalt og ikke snappe? Eller er du en av de som hever bryna når du får snap?og ikke snapper tilbake? Vær glad du har noen som sender noe da, ikke alle har det! Anonymkode: 3943b...2ab 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Hva skal du med snap hvis snapper irriterer deg? Anonymkode: d6390...2ba 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Blir glad når noen sender meg en snap jeg 🤗 Anonymkode: b4f3e...985 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Snap har avhengighet av sosial bekreftelse som forretningsidé. Og deres produkt fungerer godt til å skape slik avhengighet. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Du synes det er rart noen bruker en sosialt delingsapp til å dele med. På tide å logge deg av grinebiter. Du kan slå av varsler. Slette profil Anonymkode: e04d1...f5b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Ja, virkelig rart og sært. Kan skjønne barn og ungdom siden det er deres måte å kommunisere på, men voksne? Nei, det begriper jeg ikke. Koselig å få noe av og til, men hver dag mange ganger for dagen. Nei! Anonymkode: 6f2f1...eed 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Sier mer om dem enn meg. Anonymkode: 6f2f1...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Kjenner ingen som ikke snapper daglig? Men det er nesten ingen som sender selfies Anonymkode: 05815...46e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du synes det er rart noen bruker en sosialt delingsapp til å dele med. På tide å logge deg av grinebiter. Du kan slå av varsler. Slette profil Anonymkode: e04d1...f5b Selvom man har en sånn delingsapp må man vel ikke dele noe hver dag? Veldig sært av voksne folk. Anonymkode: 6f2f1...eed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner ingen som ikke snapper daglig? Men det er nesten ingen som sender selfies Anonymkode: 05815...46e Hvor gammel er dere? Og hvorfor hver dag? Anonymkode: 6f2f1...eed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Alle i min voksne krets snapper daglig. Flere ggr daglig. Det er slik vi holder kontakten når vi ikke tilbringer tid sammen. Helt normalt for de med venner iaf. Anonymkode: d8a87...e84 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Et behov for oppmerksomhet. Anonymkode: 6f2f1...eed 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Jeg finner ikke noen diagnose som har daglig snapping som symptomer jeg. Anonymkode: 9fa20...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er det mulig? Er de så selvsentrerte og må ha oppmerksomhet? Anonymkode: 6f2f1...eed Hva feiler det folk som må klage på uvesentlige ting på nettforum? Selvsentrert? Oppmerksomhetsbehov? Virker rart og sært… Anonymkode: d7fe2...30b 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Jeg funderer alltid over de som laster ned en app, legger til folk og så klager over at appen brukes som den er tenkt. 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg finner ikke noen diagnose som har daglig snapping som symptomer jeg. Anonymkode: 9fa20...1cc Narsissisme. Anonymkode: e5457...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden BobbySocks skrev (1 minutt siden): Jeg funderer alltid over de som laster ned en app, legger til folk og så klager over at appen brukes som den er tenkt. Du snakker vel konstant i telefonen du kanskje? Ikke? Jeg funderer alltid over de som kjøper telefon og prater mindre enn 10 timer hver dag. Anonymkode: e5457...fa8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå